Løvsol Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #381 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hørtes ut som en VELDIG bra dag Wæææ, 4 uker igjen til termin Æææææh - jaaaa....36+0 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. oktober 2014 #382 Del Skrevet 17. oktober 2014 Wooohooo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. oktober 2014 #383 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hurra for 36 uker! Riktig god helg, Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 #384 Del Skrevet 17. oktober 2014 4 uker igjen, iiiiiiik :D Tenk om vi føder samtidig! For jeg kommer jo til å gå en uke over, så kan du bare... føde et par dager før! HEHE :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #385 Del Skrevet 17. oktober 2014 4 uker igjen, iiiiiiik :D Tenk om vi føder samtidig! For jeg kommer jo til å gå en uke over, så kan du bare... føde et par dager før! HEHE :D Du skrev det ganske tidlig i dagboka mi.... et eller anna "du føder sikkert før meg"... tenk om du er sanntenkt Blir spennende å se, de sier jo at de fleste førstegangsfødende går litt "over". Jeg har en følelse av at jeg føder på termin... vet ikke hvorfor. Men helgarderer meg psykisk med å si at jeg har igjen 6 uker. Tiden går tregt nok allerede, om jeg ikke skal forvente å være ferdig med dette om fire uker og må gå to til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hurra for 36 uker! Riktig god helg, Løvsol Tuuusen takk God helg - Nyt den med dine nære og kjære, La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 17. oktober 2014 #387 Del Skrevet 17. oktober 2014 Du skrev det ganske tidlig i dagboka mi.... et eller anna "du føder sikkert før meg"... tenk om du er sanntenkt Blir spennende å se, de sier jo at de fleste førstegangsfødende går litt "over". Jeg har en følelse av at jeg føder på termin... vet ikke hvorfor. Men helgarderer meg psykisk med å si at jeg har igjen 6 uker. Tiden går tregt nok allerede, om jeg ikke skal forvente å være ferdig med dette om fire uker og må gå to til. Ja tenk om det. Jeg er jo SÅ sikker på å gå minimum 7 dager over. KOmmer til å gå i sjokk hvis fødselen starter før eller på termin gjennomsnittet er fem dager over på førstegangsfødene. så jeg har nok 3-4 uker igjen, selv om det bare er 2,5 uker igjen! (ÅFY FAEN DET ÆKKE LENGE!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #388 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja tenk om det. Jeg er jo SÅ sikker på å gå minimum 7 dager over. KOmmer til å gå i sjokk hvis fødselen starter før eller på termin gjennomsnittet er fem dager over på førstegangsfødene. så jeg har nok 3-4 uker igjen, selv om det bare er 2,5 uker igjen! (ÅFY FAEN DET ÆKKE LENGE!) Det er heeelt sjuuuukt! Klarer ikke helt å forstå det Jeg skal bli mamma, VI skal bli mamma, for et liiite menneske, for en minime....for noe jeg har laga!!! Herreguuuud....Sci fi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #389 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) I dag føler jeg meg utrolig sliten. La meg sent i går. Sovet dårlig i morgentimene. Har skikkelig mensenmurringer og får kynnere med en gang jeg prøver å gjøre noe fornuftig. Hvor lenge er det vanlig å gå med murringer? Det er ikke vondtvondt, men ordentlig ubehagelig, sånn at man føler seg småkvalmubehagelig. Eneste som funker er fosterstilling, og hadde jeg ikke slitt med halsbrann, hadde sjokolade gjort susen..kanskje. . Skal prøve å sove litt. Håper det hjelper. Kan jo ikke holde på sånn her i 4-6 uker til Endret 18. oktober 2014 av Løvsol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #390 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det roet seg litt utover dagen. Har googlet litt, ser det er veldig vanlig. Så skal kok følge magefølelsen min på at det fortsatt er 4-5 uker til frøkna vår kommer ♡ det er jo det beste for henne også, selv om mora begynner å bli klar nå :-) Har bare slappet av i dag. Vasket to klesvask og sovet. Nå skal vi ut på restaurant for å feire svigers 30 års bryllupsdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 18. oktober 2014 Forfatter #391 Del Skrevet 18. oktober 2014 Et lite nattinnlegg, kjære dagbok I dag har jeg hatt masse rare symptomer, man blir jo tullete av det... må bare skru ned alt av forventninger. Her murrer det, presser det og skjer rare ting. Men, det er vel bare lillebebis som skrur seg nedover i bekkenet. Jm sa jo at hun lå ganske høyt ved forrige ordentlige kontroll for 3 uker siden. Blir spennende å høre på kontroll på torsdag. Da skal symfysemålet måles på nytt og jm sjekker forhåpentligvis hvorda lille ligger. Er jo fortsatt fire uker til termin, og det er min første, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet I kveld har vi vært på Thairestaurant og feiret mine svigerforeldres 40 års bryllupsdag. Det var et helt vanvittig støynivå inne på restauranten, så jeg var helt utslitt da vi dro derfra. Nå er mr Løvsol og resten av familien hos svigers og feirer videre, jeg orket ikke. Tenker rett og slett og krølle meg sammen under dyna ....litt fristende å ta dyna inn i stua og glane litt på noen serier...kanskje jeg skal ta med laptopen i senga og se litt på nettv før jeg sovner... hmmm... Mannen har vært veeeldig flink i dag. Vi har kommet mye lenger i oppussingen i dag. Huurrraaaa Tror han begynner å kjenne på at han vil ha mest mulig klart før bebis kommer han også...Tok bare litt lengere tid for han Neih, jeg tror jeg skal hoppe i pysjen, pusse tenna og fjerne sminka, så får jeg finne ut om jeg sovner eller om jeg glaner litt på noen serier. Sover alltid så dårlig uten mr Løvsol i huset. Vet jo han kommer hjem veldig snart... Jeg er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #392 Del Skrevet 19. oktober 2014 æææh - i natt, da jeg var på toalettet, kom det plutselig lysrosa farge i toalettpapiret og i doskåla. Biittelitt. Kanskje noen dråper, men ikke noe mer blank utflod enn vanlig (sorry details)! Jeg skiftet innlegget og sovnet igjen, med litt sommerfugler i magen og tanker om dette var den berømte proppen. Var på toalettet to ganger til i løpet av natta, og da var det biiiitelitt farge i truseinnlegget begge gangene (skiftet selvfølgelig begge gangene), ikke noe i papiret. Jeg har fortsatt masse murringer og føler meg sånn som jeg gjør rett før mensen.. Dette er litt for spennende Vet mange kan gå sånn i to-tre uker etter at proppen går, så jeg må bare seenke skuldrene. Men herreguuuuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. oktober 2014 #393 Del Skrevet 19. oktober 2014 Så utrolig spennende! Høres jo ut som om ting begynner å skje Jeg er også sånn at jeg sover dårligere om ikke samboer er hjemme, det hjelper ikke at jeg vet at han kommer hjem snart heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #394 Del Skrevet 19. oktober 2014 Så utrolig spennende! Høres jo ut som om ting begynner å skje Jeg er også sånn at jeg sover dårligere om ikke samboer er hjemme, det hjelper ikke at jeg vet at han kommer hjem snart heller Kroppen klargjør seg hvertfall, men vet det fortsatt kan ta flere uker. I dag får jeg også kynnere med en gang jeg anstrenger meg. Men, det er ikke noe system på det. Så det er sikkert bare vanlige kynnere. Og jeg som begynner å bli utålmodig og leter etter alt av symptomer..Får bare legge det vekk og tenke at det som skjer, det skjer når det skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 19. oktober 2014 #395 Del Skrevet 19. oktober 2014 Det hørtes lurt ut, men skjønner at det kan være vanskelig spennende! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 #396 Del Skrevet 19. oktober 2014 Liker at det skjer det samme med oss om dagen! :D bare at jeg ikke har murringer da... Bare blod/brunt. Hehe... HVEM FØDER FØRST Ingen tegn til fødsel på leeeenge her enda, så du kommer meg kanskje i forkjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #397 Del Skrevet 19. oktober 2014 Liker at det skjer det samme med oss om dagen! :D bare at jeg ikke har murringer da... Bare blod/brunt. Hehe... HVEM FØDER FØRST Ingen tegn til fødsel på leeeenge her enda, så du kommer meg kanskje i forkjøpet Ææh.. det er litt for spennende syns jeg.. prøver å skru ned forventningene mine :-) Har masse kynnere i dag og mensensmertemurringer. Jeg blir jo helt tullete ♡ hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 #398 Del Skrevet 19. oktober 2014 Høres ut som du ligger foran meg i løypa :D hvilken termindato har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 19. oktober 2014 Forfatter #399 Del Skrevet 19. oktober 2014 Høres ut som du ligger foran meg i løypa :D hvilken termindato har du? Ikke før den 17. Jeg har bare hatt mer symptomer enn deg hele veien. Er garantert falsk alarm her :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 19. oktober 2014 #400 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ikke før den 17. Jeg har bare hatt mer symptomer enn deg hele veien. Er garantert falsk alarm her :-) ja, jo sant. Jeg har jo ikke hatt noen symptomer på noe.. Hadde ikke gravidsymptomer engang Satser på at fødselen bare plutselig starter her da. Nåååår vi er klare såklart du får knipe igjen en uke til da!Vi skal jo samføde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå