AnonymBruker Skrevet 27. mars 2014 #61 Skrevet 27. mars 2014 Det er ikke ofte du ser, i hvert fall ikke ekte... Hva er egentlig så mye mer sexy med store pupper enn små? Må jo være enig i det. Over en hvis størrelse slutter jeg å *titte*. Anonymous poster hash: b8431...313
Gjest Heartbeat Skrevet 27. mars 2014 #62 Skrevet 27. mars 2014 Åja, tenkte siden du skrev store, faste. De på første bildet henger jo? Anonymous poster hash: 065dd...7bf Henger vil jeg ikke si de gjør, og hun har jo brystvortene godt plassert i midten, så da ser det penere ut og den hengen gjør vel aldeles ikke noe. Har du store pupper så kan de henge litt
Marie90 Skrevet 27. mars 2014 #63 Skrevet 27. mars 2014 Henger vil jeg ikke si de gjør, og hun har jo brystvortene godt plassert i midten, så da ser det penere ut og den hengen gjør vel aldeles ikke noe. Har du store pupper så kan de henge litt Hvis de der er "hengepupper" så er det vel hengepupper jeg ba kirurgen om Man får jo tyn om man har pupper som står rett ut også...Den 'folden' under brystet er det mange som ber om når de tar silikon.
Gjest Ceciline Skrevet 28. mars 2014 #64 Skrevet 28. mars 2014 Naturlig og flott form. Men de var kanskje litt store ifht kroppen etter min smak. Eneste "kritikken" jeg har på puppene der. Synes det var pent utført arbeid hvis dette er silikon. Ser ut som protestene har ramlet pent på plass og gitt fin og naturlig heng. Men ville ikke klassifisert dette som hengepupper.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2014 #65 Skrevet 28. mars 2014 Naturlig og flott form. Men de var kanskje litt store ifht kroppen etter min smak. Eneste "kritikken" jeg har på puppene der. Synes det var pent utført arbeid hvis dette er silikon. Ser ut som protestene har ramlet pent på plass og gitt fin og naturlig heng. Men ville ikke klassifisert dette som hengepupper. Hvis det ikke er silikon så må det være photoshop. Btw, jenta ser ut som hun er sånn 12... Anonymous poster hash: ccd0d...cd3
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mars 2014 #66 Skrevet 28. mars 2014 Hvis de der er "hengepupper" så er det vel hengepupper jeg ba kirurgen om Man får jo tyn om man har pupper som står rett ut også...Den 'folden' under brystet er det mange som ber om når de tar silikon. Nei, det er jo nettopp det jeg sier, at det ikke er hengepupper i mine øyne. Men at de henger litt , gjør de jo , men det er jo naturlig, selv om ikke alle med store pupper har heng
Gjest Eurodice Skrevet 28. mars 2014 #67 Skrevet 28. mars 2014 Nei, det er jo nettopp det jeg sier, at det ikke er hengepupper i mine øyne. Men at de henger litt , gjør de jo , men det er jo naturlig, selv om ikke alle med store pupper har heng Du motsier deg selv, både i innlegg nr. 62 og her."De er ikke hengepupper i dine øyne, men de henger jo litt". Kan du vise ved et eksempel hva du anser som hengepupper? Jeg siterer mitt innlegg nr. 23, med den noe spøkefulle definisjonen på dette (ikke min "oppfinnelse"): Definisjon på hengepupper, fra en annen tråd: Still to damer med prikk like bryster ved siden av hverandre og se hvordan brystvortene er plassert. Hvis den ene har brystvorter som peker nedover, har hun hengebryster. Den andre som har brystvortene høyt oppe, har ikke hengebryster. Forstå det den som kan. Tilføyelse for dem som ikke skjønte det umiddelbart: Brystene må være av en viss størrelse, slik som for eksempel på bildet i HI.
Gjest Heartbeat Skrevet 28. mars 2014 #68 Skrevet 28. mars 2014 Du motsier deg selv, både i innlegg nr. 62 og her."De er ikke hengepupper i dine øyne, men de henger jo litt". Kan du vise ved et eksempel hva du anser som hengepupper? Jeg siterer mitt innlegg nr. 23, med den noe spøkefulle definisjonen på dette (ikke min "oppfinnelse"): Definisjon på hengepupper, fra en annen tråd: Still to damer med prikk like bryster ved siden av hverandre og se hvordan brystvortene er plassert. Hvis den ene har brystvorter som peker nedover, har hun hengebryster. Den andre som har brystvortene høyt oppe, har ikke hengebryster. Forstå det den som kan. Tilføyelse for dem som ikke skjønte det umiddelbart: Brystene må være av en viss størrelse, slik som for eksempel på bildet i HI. Jeg mener det er forskjell på en heng og hengepupper. Disse har jo heng under, men er ikke akkurat hengepupper i mine øyne! Blir jo som noen sier de tar silikon for å få naturlig heng, men de tar jo ikke silikon for å få hengepupper. Tror de fleste mener at hengepupper ikke er definisjon på litt heng under puppene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå