Gå til innhold

Disse brystene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke et stort sjansespill. En vet på forhånd hva en er ute etter, og kirurgen fikser det.

Har gjort det selv, 2 ganger.

Anonymous poster hash: 35461...d4d

Jeg skrev at det "kan" være et sjansespill, ikke et "stort" sjansespill.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, har ikke det :)

Okei. Ble nysjerrig, siden de var så grusomt ille tydeligvis

Anonymous poster hash: 065dd...7bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev at det "kan" være et sjansespill, ikke et "stort" sjansespill.

Hva er forskjellen, når en bruker en kirurg som vet hva han driver med? :) Hvilket burdte være en forutsetning...

Skrevet

Okei. Ble nysjerrig, siden de var så grusomt ille tydeligvis

Såpass ille at brystvortene peker hver sin vei, need I say more...

AnonymBruker
Skrevet

Såpass ille at brystvortene peker hver sin vei, need I say more...

Såpass ja :sjokkert:

Skrevet

Hva er forskjellen, når en bruker en kirurg som vet hva han driver med? :) Hvilket burdte være en forutsetning...

Vel, nå brukte begge mine venninner samme kirurg, men resultatene ble veldig forskjellig, mildt sagt. Dette antagelig pga hva som var utgangspunktet før operasjonen. De ønsket begge det samme, men resultatet ble enormt forskjellig.

AnonymBruker
Skrevet

Vel, nå brukte begge mine venninner samme kirurg, men resultatene ble veldig forskjellig, mildt sagt. Dette antagelig pga hva som var utgangspunktet før operasjonen. De ønsket begge det samme, men resultatet ble enormt forskjellig.

Utgangspunktet spiller en rolle ja, men det skal kirurgen informere om.

Skjønt, det går å korrigere veldig mye, men da gjenspeiler det seg gjerne i pris også. F.eks. hvis en har kremmerhus-formede pupper. Slike kan en ikke bare fylle opp.

Skrevet

Utgangspunktet spiller en rolle ja, men det skal kirurgen informere om.

Skjønt, det går å korrigere veldig mye, men da gjenspeiler det seg gjerne i pris også. F.eks. hvis en har kremmerhus-formede pupper. Slike kan en ikke bare fylle opp.

Sant, sant! Men, uff, det ble litt intriger når den ene fikk perfekte, aldeles nydelige bryster mens den andre fikk det aldeles motsatte ... Tenker på at mine egne bryster kanskje skulle hatt en liten "korrigering" om noen år, men man blir jo litt betenkt når man kjenner noen som fikk sine aldeles mislykket... Når det er sagt, jeg er helt for denne typen kirurgi :)

Skrevet

Jeg ser av tråden at pupper ikke er lett... Men disse syns jeg så naturlige og flotte ut :ball:

• Liker 1
Gjest *Andrea*
Skrevet

Jeg ser av tråden at pupper ikke er lett... Men disse syns jeg så naturlige og flotte ut :ball:

Synes du virkelig det er fint med så store pupper til den spinkle kroppen? Ingen (i hvert fall svært få) har det naturlig når man er så tynn. Synes ikke det passet til den kroppen i det hele tatt... Jeg vil mye heller oppfordre Ts til å beholde sine naturlige pupper! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnen på bildet har ikke silikon bare sånn det er sagt. Jeg har selv silikon og mine er mer struttende, de henger ikke og er mye og gode. Er 1, 5 år siden jeg har tatt mine.

Anonymous poster hash: 5e48e...238

Gjest TheRighteous
Skrevet

Kvinnen på bildet har ikke silikon bare sånn det er sagt. Jeg har selv silikon og mine er mer struttende, de henger ikke og er mye og gode. Er 1, 5 år siden jeg har tatt mine.

Så fordi du selv har silikon tror du alle som har pupper som ikke er helt lik dine har ekte pupper?

AnonymBruker
Skrevet

Synes du virkelig det er fint med så store pupper til den spinkle kroppen? Ingen (i hvert fall svært få) har det naturlig når man er så tynn. Synes ikke det passet til den kroppen i det hele tatt... Jeg vil mye heller oppfordre Ts til å beholde sine naturlige pupper! :-)

Relativt store faste pupper på en slank jente er det deiligste jeg vet :)

Anonymous poster hash: 572f2...03c

AnonymBruker
Skrevet

Så fordi du selv har silikon tror du alle som har pupper som ikke er helt lik dine har ekte pupper?

Nei, da har du misforstått meg. Men jeg ser forskjell på ekte og falske pupper. Og hennes er ekte, var ikke negativt ment. Hellet positivt da hun har naturlig flotte pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Med andre ord: store silikonputer på små, tynne jenter er det beste du vet?

http://bloggfiler.no/sunnysunny.blogg.no/images/607427-10-1273594078203.jpg

Litt sånn her da?

Bildet i starten av tråden er vel et bedre eksempel?

Lei av at silikonmotstandere alltid leter frem de styggeste eksemplene...det er allerede et eksempel i tråden.

Anonymous poster hash: 2ad23...a8b

Skrevet

Jeg har silikon og puppene på bildet er nesten helt like mine.

AnonymBruker
Skrevet

Lei av at silikonmotstandere alltid leter frem de styggeste eksemplene...det er allerede et eksempel i tråden.

Åja, tenkte siden du skrev store, faste. De på første bildet henger jo?

Gjest *Andrea*
Skrevet

Relativt store faste pupper på en slank jente er det deiligste jeg vet :)

Anonymous poster hash: 572f2...03c

Det er ikke ofte du ser, i hvert fall ikke ekte... Hva er egentlig så mye mer sexy med store pupper enn små? ;)

Gjest *Andrea*
Skrevet

Du skrev faste, og de på bildet til Ts ser ikke så veldig faste ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...