Gjest tusjen Skrevet 4. juni 2004 #1 Del Skrevet 4. juni 2004 Vi skal på langtur i helgen. Kjøre ganske mange timer.. Alle gleder seg, men klok av erfaring vet jeg at det blir kjedelig innimellom (og vel så det ) Vi pleier å ha noe vi kaller for bilbingo... Sier f.eks. rød bil, låve, sykkel... den som ser det først har Bingo... gøy i ca. 30 min. Blader blir fort utlest. Skjønner godt at det blir kjedelig for de minste. (10 år) Har dere noen gode råd om andre ting jeg kan finne på? tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #2 Del Skrevet 4. juni 2004 Lydbøker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 Vi pleide bl.a. å telle biler. Vi valgte oss enten en farge (da vi var små) eller et bilmerke (da vi ble litt eldre og kjente dem igjen) og telte bilene i vår farge/merke og den som da fikk flest da vi kom fram hadde vunnet. Og så hadde vi gjettekonkurranse hvor en skulle tenke på f.eks. et yrke og så kunne de andre stille ja/nei-spørsmål for å finne ut hva slags yrke det var. Man fikk spørre så lenge man fikk ja, og fikk man nei gikk turen videre til nestemann. Den som klarte å gjette det fikk velge yrke neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå