Gå til innhold

Mørkhudede på bibliotekets pc-er


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Dette må være den mest rasistiske tråden som har blitt lagd på kg...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

 

 

Det er ikke rasistisk. Det er snakk om mennesker som ikke bryr seg om køtid eller tar hensyn til at andre også trenger å bruke pcn selv når personalet snakker til dem, antageligvis fordi biblioteket stort sett har kvinnelige ansatte som disse folkene ikke føler de trenger å respektere. Men selvfølgelig sitter det noen norske rikinger foran sine egne pc'er og dømmer hardtarbeidende nordmenn som har de samme behovene som disse asylsøkerne, men ikke slipper til eller blir møtt med samme sympati.  

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Fyogfader.Blir flau så inn i hampen av å være halvt nors iblant.Dette er noe av det mest rasistiske jeg har lest her.Er det mulig? Vær så snill a.Vi er egentlig et bra folkeslag,nordmenn altså.Det er vi faktisk,men så klarer jo selvfølgelig noen kronidioter uten iq og intellektuell kapasitet å rasere den gode norske folkesjelen.Jeg blir sinnsykt flau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke rasistisk. Det er snakk om mennesker som ikke bryr seg om køtid eller tar hensyn til at andre også trenger å bruke pcn selv når personalet snakker til dem, antageligvis fordi biblioteket stort sett har kvinnelige ansatte som disse folkene ikke føler de trenger å respektere. Men selvfølgelig sitter det noen norske rikinger foran sine egne pc'er og dømmer hardtarbeidende nordmenn som har de samme behovene som disse asylsøkerne, men ikke slipper til eller blir møtt med samme sympati.  

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

 

Igjen, rastisk tråd...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Igjen, rastisk tråd...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

 

 

Nei.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyogfader.Blir flau så inn i hampen av å være halvt nors iblant.Dette er noe av det mest rasistiske jeg har lest her.Er det mulig? Vær så snill a.Vi er egentlig et bra folkeslag,nordmenn altså.Det er vi faktisk,men så klarer jo selvfølgelig noen kronidioter uten iq og intellektuell kapasitet å rasere den gode norske folkesjelen.Jeg blir sinnsykt flau!

 

Så du syns ikke det er et problem at andre folk som også trenger bibliotek pc til å betale regninger å levere inn øvinger ikke slipper til fordi  dagdrivere okuperer pcene dagen lang for å spille kabal, og nekter å flytte seg når personalet forteller dem om køtid og tidsbruk? Åja, skikkelig rasistisk at asylsøkerne ikke får ha disse pcene i fred. Fattige nordmenn som faktisk må betjene sine egne livsopphold må bare finne seg noe annet å klage over.....

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

 

Er du ts?

 

Og jo...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Er du ts?

 

Og jo...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

 

 

Nei, jeg er ikke ts. Men jeg har lest hele tråden og fått med meg problemet til ts, i motsetning til alle andre her som ser ut til å reagere på overskriften og intet annet. 

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De må få lov til å legge kabel på bibliotek-pcene?  :sjokkert:

Jeg er en åpen og fordomsfri person altså, men denslags synes jeg ikke noe om. 

Anonymous poster hash: 4e37d...9fe

 

 

Jeg synes ikke at de skulle få lov til å legge en kabel på bibliotek-pcene. Et sted må grensen gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Dette må være den mest rasistiske tråden som har blitt lagd på kg...

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Det er så ufattelig tragisk!Jeg elsker Norge,mitt ene fedreland(min mor og slekt er utenlandske,fra Europa).Jeg et så stolt over min norske tilhørighet.Som oftest,fordi nordmenn har ofte hjerter av gull.Men så skjer sånt som dette,jeg får bare så vondt!Samtidig vil jeg si at de aller fleste jeg kjenner,og blir kjent med her,er veldig oppegående med bra holdninger!Det er dumme og lite opplyste mennesker som ødelegger.

En må nesten bare innfinne seg med det,men ikke uten å slå tilbake.Jeg gremmes(Det heter det?)Uff.Nordmenn flest er gode folk!Nordmenn er så mye mer ålreite enn mange andre.Troll og idioter fond også her.De driter oss ut.Flaut som faen er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Så du syns ikke det er et problem at andre folk som også trenger bibliotek pc til å betale regninger å levere inn øvinger ikke slipper til fordi dagdrivere okuperer pcene dagen lang for å spille kabal, og nekter å flytte seg når personalet forteller dem om køtid og tidsbruk? Åja, skikkelig rasistisk at asylsøkerne ikke får ha disse pcene i fred. Fattige nordmenn som faktisk må betjene sine egne livsopphold må bare finne seg noe annet å klage over.....

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Dagdrivere? Der mistet du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ufattelig tragisk!Jeg elsker Norge,mitt ene fedreland(min mor og slekt er utenlandske,fra Europa).Jeg et så stolt over min norske tilhørighet.Som oftest,fordi nordmenn har ofte hjerter av gull.Men så skjer sånt som dette,jeg får bare så vondt!Samtidig vil jeg si at de aller fleste jeg kjenner,og blir kjent med her,er veldig oppegående med bra holdninger!Det er dumme og lite opplyste mennesker som ødelegger.

En må nesten bare innfinne seg med det,men ikke uten å slå tilbake.Jeg gremmes(Det heter det?)Uff.Nordmenn flest er gode folk!Nordmenn er så mye mer ålreite enn mange andre.Troll og idioter fond også her.De driter oss ut.Flaut som faen er det.

 

Nå klarer du vel strengt tatt å drite deg ut helt på egen hånd. Hvis du leste tråden og fikk med deg det ts skrev - altså at dette handler om folk som sier nei når personalet kommer bort og opplyser dem om køtid,antageligvis fordi det er kvinnelig personale som de ikke føler de trenger å høre på, - så har ts et meget godt poeng. Det finnes de som ikke får livsopphold på mottak, men faktisk trenger en pc å betale regninger, levere inn meldekort, søke jobber eller levere inn øvinger, og da er det ganske fantastisk at det skal godtas at dagdrivere skal få sitte å bruke disse pcne dagen lang uten å slippe til andre.Da er det du som er rasisten, som mener at noen i form av sin rase skal få tøye reglene og få holde på som de vil fordi nordmenn generelt er mer heldigerestilt enn dem. Det finnes nordmenn som  har omtrentlig like lite som disse men samtidig må klare seg selv uten å kunne unne seg luksusen av å surfe dagen lang på biblioteket, og de må få lov til å uttrykke sin misnøye med at de ikke slipper til, pga feige holdninger om at vi liksom ikke kan eller skal kunne forvente at asylsøkere følger regler.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagdrivere? Der mistet du meg.

 

Ja, du underbygger poenget mitt. Du har lest deg blind på enkeltord er er helt ute av stand til å se det faktiske problemet her, fordi du instinktivt går i forsvarsmodus fordi du syns hele temaet er rasistisk. Noe det ikke er.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så ufattelig tragisk!Jeg elsker Norge,mitt ene fedreland(min mor og slekt er utenlandske,fra Europa).Jeg et så stolt over min norske tilhørighet.Som oftest,fordi nordmenn har ofte hjerter av gull.Men så skjer sånt som dette,jeg får bare så vondt!Samtidig vil jeg si at de aller fleste jeg kjenner,og blir kjent med her,er veldig oppegående med bra holdninger!Det er dumme og lite opplyste mennesker som ødelegger.

En må nesten bare innfinne seg med det,men ikke uten å slå tilbake.Jeg gremmes(Det heter det?)Uff.Nordmenn flest er gode folk!Nordmenn er så mye mer ålreite enn mange andre.Troll og idioter fond også her.De driter oss ut.Flaut som faen er det.

Jeg er litt forvirret, er du på ts sin side eller vår sin?

 

 

Nei, jeg er ikke ts. Men jeg har lest hele tråden og fått med meg problemet til ts, i motsetning til alle andre her som ser ut til å reagere på overskriften og intet annet. 

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

 

Så mørkhudede skal ikke få lov til å spille på pcen på biblitoeeket mener du?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er litt forvirret, er du på ts sin side eller vår sin?

 

Så mørkhudede skal ikke få lov til å spille på pcen på biblitoeeket mener du?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

 

 

Det er ingen "side" her. Det er bare noen som mener at køtider og lignende skal respekteres på et bibliotek og andre som mener at man ikke trenger å gjøre det fordi det er rasisme.

Anonymous poster hash: d07c9...ded

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg er litt forvirret, er du på ts sin side eller vår sin?

Så mørkhudede skal ikke få lov til å spille på pcen på biblitoeeket mener du?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

Jeg avskyr rasisme.Alt jeg kan si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nå klarer du vel strengt tatt å drite deg ut helt på egen hånd. Hvis du leste tråden og fikk med deg det ts skrev - altså at dette handler om folk som sier nei når personalet kommer bort og opplyser dem om køtid,antageligvis fordi det er kvinnelig personale som de ikke føler de trenger å høre på, - så har ts et meget godt poeng. Det finnes de som ikke får livsopphold på mottak, men faktisk trenger en pc å betale regninger, levere inn meldekort, søke jobber eller levere inn øvinger, og da er det ganske fantastisk at det skal godtas at dagdrivere skal få sitte å bruke disse pcne dagen lang uten å slippe til andre.Da er det du som er rasisten, som mener at noen i form av sin rase skal få tøye reglene og få holde på som de vil fordi nordmenn generelt er mer heldigerestilt enn dem. Det finnes nordmenn som har omtrentlig like lite som disse men samtidig må klare seg selv uten å kunne unne seg luksusen av å surfe dagen lang på biblioteket, og de må få lov til å uttrykke sin misnøye med at de ikke slipper til, pga feige holdninger om at vi liksom ikke kan eller skal kunne forvente at asylsøkere følger regler.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Sorry.Du skriver uten opphold og avsnitt,det er for slitsomt.Så jeg orker ikke lese alt,beklager.Lær deg å kommunisere så folk ikke gjesper etter tre setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

Så mørkhudede skal ikke få lov til å spille på pcen på biblitoeeket mener du?

Anonymous poster hash: e5d8b...f3c

 

 

Hvis biblioteket tillater spilling på pcne deres så skal selvfølgelig også asylsøkere kunne gjøre det, men det er ikke det som er sakens kjerne her. De skal likevel måtte finne seg i å skrive seg opp på køliste de også og forstå at dette ikke er deres personlige pc som de kan oppta hele dagen. 

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry.Du skriver uten opphold og avsnitt,det er for slitsomt.Så jeg orker ikke lese alt,beklager.Lær deg å kommunisere så folk ikke gjesper etter tre setninger.

 

Du fortsetter bare å understreke poenget mitt. 

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du fortsetter bare å understreke poenget mitt.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Jeg mistet poenget ditt,Ettersom det ble for slitsomt å lese.Så ok.Tror ikke jeg gikk glipp av noe egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet poenget ditt,Ettersom det ble for slitsomt å lese.Så ok.Tror ikke jeg gikk glipp av noe egentlig.

 

et finnes nordmenn som har omtrentlig like lite som disse men samtidig må klare seg selv uten å kunne unne seg luksusen av å surfe dagen lang på biblioteket, og de må få lov til å uttrykke sin misnøye med at de ikke slipper til, pga feige holdninger om at vi liksom ikke kan eller skal kunne forvente at asylsøkere følger regler.

Anonymous poster hash: 5a3ce...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...