Gå til innhold

Idag er jeg ferdig Bachelor!

Wayah

Anbefalte innlegg

Nå er jeg endelig ferdig med fremføring av hovedprosjektet mitt, og med mindre jeg stryker(noe som skal godt gjøres), så er jeg nå ferdig "Bachelor innen ingeniørfag, datateknikk"(tror jeg det heter, må si jeg likte bedre den gamle betegnelsen, høgskoleingeniør innen datateknikk, eller bare helt enkelt dataingeniør)!!! :hoppe:

Er som dere ser, hoppende glad, endelig i mitt liv kan jeg si at jeg er utdannet til noe!

Skal gå to år til og ta master, men allikevel, føler meg skikkelig happy nå, letta over at jeg har klart det :-) JEG HAR KLART DET! :hakeslepp:

:P

Flere som er ferdige med utdanning i vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det er så deilig når man har nådd et slikt mål!

Jeg ble BSc (hons) Psychology for 4 år siden, og om noen år er jeg (forhåpentligvis) Cand.Psychol. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad :-)

Har nesten ikke sovet de siste to ukene, med rapportskriving og klargjøring av fremføring. Og nå er det bare to uker og to dager så skal jeg gifte meg! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad :-)

Har nesten ikke sovet de siste to ukene, med rapportskriving og klargjøring av fremføring. Og nå er det bare to uker og to dager så skal jeg gifte meg! :bryllup:

Alt på én gang for deg! Lykke til med bryllupet, nå kan du virkelig nyte det og de siste forberedelsene med studiene bak deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER!

For min del er det ett år igjen på ingeniør før jeg er ferdig (vet litt hva slags studie du er feridg med - STORT!!), og bryllupet er også lenge til.. Men gleder meg stort med deg så lenge!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! Jeg har selv to år igjen, men er veldig fornøyd med å være ferdig med det første. Studere du i Grimstad? Kjæresten min går der, på første året, Mekanikk, og sier det har vært kaostilstander på datalaben for alle tredjeårstudentene driver å skirver ut all verdens. :evil: ..er du en av dem??? Neida, bare tuller med deg :) OG gratulerer enda en gang - du kan være stolt av deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...