kiri Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har alltid trodd at det er sånn at jo kortere tid i forveien du bestillte reise, jo billigere er det. Jeg har plutselig blitt litt usikker på hvordan det egentlig er.. Vi tenker oss en tur til syden i midten av neste uke. Når jeg søker på restplasser er de turene med avreisedag i morgen billigere enn de i midten av neste uke. Jeg har hele tiden tenkt at dersom vi venter noen dager med å bestille, vil vi få det enda billigere. Er dette riktig når det er under en uke det er snakk om? Eller bør vi regne med at prisene ikke vil synke nærmere avreisedato og dermed bestille med en gang? Skoleferien nærmer seg og da går jo prisene opp... Blei så usikker... Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemona Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis du venter helt til dagen før med å bestille får du de billigste billettene. Ellers tror jeg ofte det ikke er så stor forskjell om du bestiller en uke eller fire dager før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #3 Del Skrevet 4. juni 2004 ja du ha litt is i magen og vente så nærme som mulig det er da du kan gjøre billig kupp gjort det mange ganger og fått ukes turer under 1000 lappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 4. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. juni 2004 Takk for svar. Da var det sånn jeg trodde så da venter vi med å bestille til dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #5 Del Skrevet 4. juni 2004 ja gjør det,men det er alltid en sjans at det ikke er billig også. men som oftest er det det god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 5. juni 2004 #6 Del Skrevet 5. juni 2004 Kjedelig om de plutselig blir utsolgt og da! Har dere ei uke ferie nå, eller har dere lengre ferie, så dere kan reise senere om det blir utsolgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 5. juni 2004 Vi har ferie fram til begynnelsen av august og har ingen formening om hvor vi skal dra. Regner derfor med at vi skal klare å finne en billig restplass til ett eller annet sted i syden. Nå viser det seg likevel at min samboer kanskje får et jobboppdrag og da blir det utsatt Men muligheten kommer nok igjen seinere i sommer. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå