Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Digget Sagan om Isfolket i min spede ungdom :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke pålogget Brekka lill
Skrevet

Det er navnet på en hest... som jeg liker godt... :-)

Skrevet

Fordi jeg har i lengre tid hatt kick på epler. :-)

Fordi jeg kan være både sur, søt og syrlig. :P

Og grønn fordi de beste eplene er grønne.

:sikle:

Skrevet

Fordi jeg flyttet til en ny by ganske nylig og kjenner få her... Og så ble jeg plutselig med her i KG og var ny her også og litt forsiktig og usikker i begynnelsen (og kanskje litt ennå)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor jeg heter Muslingen' date=' er en hemmelighet.... :wink:[/quote']

er det fordi du er lukket utenpå med noe vakkert inni???

Skrevet

Lite oppfinnsomhet der og da når jeg skulle melde meg inn.

Dessuten hadde moderator-Marianne "tatt" nicket mitt, så da slang jeg på en ekstra E siden mellomnavnet mitt begynner på E!

Så det så!

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Jeg var i lekebutikk med en kollega og kompis, vi skulle kjøpe nisseluer til et julekort, jeg ville heller ha tiara og septer, men det fikk jeg ikke. Han flira godt av meg der jeg stod med alle de rosa glitretingene og så med forakt på nylon nisseluene....Etter det kalte han meg bare glamourgirl... og så har det blitt hengende da :wink:
Skrevet

Aniol betyr engel, kallenavnet mitt i den klubben jeg trente i før. (aniola altså). Også er jeg jo fisk da :)

Gjest gloria
Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke, men lurer litt på om jeg hadde dilla på en julesang. Typisk meg!

Skrevet

Fordi jeg er ei skikkelig rotte.... :tunge1:

Neida, har Rottweiler, og det er så mange som kaller seg Rottis, da er det bedre med Rotta!

Skrevet

Fordi det er en blanding av en del av mitt navn og navnet på min fremtidige mulige datter. Og de andre jeg ville ha var opptatt, som feks Angelina. (som jeg blir kalt til tider ellers, for noen syns jeg ligner på henne...snakk om kompliment!) :)

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

¤Chanela¤ spratt nok ut av min forkjærlighet til designerklær :wink:

Det var en tid da jeg mente at Coco Chanel var en ordentlig kul dame, og hadde lyst å kopiere klesstilen. Det er kun parfymene jeg misliker. Sminken og klærne er helt geniale :Hehe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi jeg er veldig glad i Tolkiens verden og ville ha et navn derfra. De alviske navnene synes jeg er svært vakre...

Skrevet
Fordi jeg er veldig glad i Tolkiens verden og ville ha et navn derfra. De alviske navnene synes jeg er svært vakre...

Veldig informativt, ikke sant? :klø:

Glemte å logge meg inn... :oops:

Skrevet

Hei!

Enkelt det da :) Det er jo navnet mitt da :wink: ...(Og stolt av det :sjarmor: )...

Mvh Yvonne

Skrevet

Monster fordi jeg er et monster i senga... :sjarmor:

Magnet fordi jeg er en damemagnet... :kul:

.... eller kanskje bare fordi jeg trengte et navn, og tok det ut fra løse luften.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Aner ikke, liker ikke nicket mitt :cry:

Skrevet

Fodi svarte pantere er mitt favoritt dyr, og det latinske ordet for panter er panthera :) (panthera pardus)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...