Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid blitt kalt lille, og når jeg registrerte meg hadde jeg akkurat fått lillejenta mi.

Så jeg var nok litt inspirert av det. :-)

Dermed ble det lille mor ikke lillemor. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat skiftet, da!

Men det lå litt i luften, siden enkelte i min familie mener at jeg var ganske lik den damen som spilles av Tyne Daly i "Judging Amy" før jeg klippet av meg det lange grå håret!

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg ville ha et nick som var koselig og uvanlig(ordet er ikke uvalnig, men nicket). Og fordi det gjenspeiler min personlighet, på tross av mye motgang prøver jeg å tenke at ting ordner seg.

Skrevet

Kjæresten min, som er irsk, kaller meg pet. My pet. Det er så koselig så, atte!

Gjest Emera
Skrevet

Okey.

"Emerald" er engelsk for smaragd. Smaragd er månedsstenen for mai, da jeg er født.

Og så syntes jeg emerald hørtes vakrere ut en smaragd, da... Ihvertfall med -ine på slutten!

Og så er grønn yndlingsfargen min!

Så sånn er det.

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg egentlig falt for dette nicket. Jeg het Trulseline før, men pga at jeg glemte passord og ikke hadde den mailadressen lengre så ble det til at jeg måtte bytte. Fant ut at det var like greit å sette en mor bak.

Skrevet

Aowi har i årevis vært min andre personlighet.......

den siden som ikke alltid er så tøff i trynet liksom :roll:

Skrevet
Jeg vet ikke hvorfor jeg egentlig falt for dette nicket. Jeg het Trulseline før, men pga at jeg glemte passord og ikke hadde den mailadressen lengre så ble det til at jeg måtte bytte. Fant ut at det var like greit å sette en mor bak.

I lange tider trodde jeg faktisk du het Truselinemor, og kunne ikke helt skjønne det. :oops: Men så måtte jeg studere navnet ditt litt nøyere og fant ut at det var jeg som hadde sett feil. :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet
Går han i trikot med kappe bak og? :)

Til helt spesielle anledninger... :)

Skrevet

Et kallenavn jeg fikk da jeg bodde i Spania...

Skrevet

Kallenavnet mitt!

Skrevet

Fordi jeg er litt vimsete, og av og til blir jeg kalt det av venner!

Så da passet jo det veldig bra :-)

Gjest tusjen
Skrevet

Fornavnet mitt begynner med T og jeg ble kalt for "tusjen" (vet ikke helt hvorfor det men... :-) ) da jeg var barn...

tusjen

Skrevet
...I lange tider trodde jeg faktisk du het Truselinemor' date= ...

:oops: :flau::sjenert: Æsjda, jeg har faktisk lest Truselinemor helt frem til nå jeg!!! :oops: :oops:

Sorry!!! :flau:

Bortsett fra det så valgte jeg aline fordi det har jeg blitt kaldt på div. innlogginger på datamaskiner siden jeg startet med datamaskiner.

De som vet hva jeg heter i virkeligheten ser det med det samme. :)

Skrevet

Fordi en av mine absolutt favorittbøker er: "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede". :hjerter:

Dessuten er det for meg en fin dobbeltbunn i ordet. (Naken kropp/ sjel)

Skrevet

Vet du hva, det aner jeg ikke :sjarmor:

Gjest Seleena
Skrevet
Vet du hva' date=' det aner jeg ikke :sjarmor:[/quote']

Fordi du er født mellom 20. feb og 20. mars? :wink:

Eg såg filmen Selena den kvelden eg registrerte meg og tenkte det var greit nick. :) Eg la til til ein "e" berre.

Gjest Coral
Skrevet

Fordi jeg synes det er et fint navn, og fordi det poppet opp i hodet mitt da jeg skulle opprette profil her. :)

Skrevet

Hemmelig :sjarmor:

Men het lilleputt før.. var lei av å høres ut som et fotball-lag for 4-åringer :ler:

Gjest Elenath
Skrevet

Fordi jeg likte det. Det betyr stjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...