lille venn Skrevet 4. juni 2004 #41 Skrevet 4. juni 2004 Jeg valgte nicket mitt fordi jeg syntes det passet meg. Er nesten alltid i godt humør og vil gjerne hjelpe andre Så er lille venn jeg :-)
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #43 Skrevet 4. juni 2004 Fordi jeg ennå noen dager er Miss og en av bokstavene i navnet mitt er G.
Gjest MrsL Skrevet 4. juni 2004 #44 Skrevet 4. juni 2004 ...og fordi yndlingstegneseriefiguren min.......Tingeling....var opptatt
Gjest pace Skrevet 4. juni 2004 #46 Skrevet 4. juni 2004 Kalte meg egentlig Npace. Np som er initialene i mitt fornavn, og ace bare pga en vanskelighetsgrad i et spill og fordi det hørtes så kult ut! Så begynte alle å bare kalle meg pace, så jeg skifta til det.
Gjest Poirot Skrevet 4. juni 2004 #47 Skrevet 4. juni 2004 Ville ikke ha noe søtt og feminint. Poirot er intelligent og nyskjerrig. Akkurat som meg.
Amarone Skrevet 4. juni 2004 #49 Skrevet 4. juni 2004 Fordi jeg er så glad i amaroneviner, og fordi jeg liker klangen av ordet!
Malou Skrevet 4. juni 2004 #50 Skrevet 4. juni 2004 Et tilfelle av dårlig fantasi tror jeg. Jeg liker navnet også er det jo noen flotte damer som bærer navnet da, så kanskje det smitter over på meg? Jennifer
Holly Hobbie Skrevet 4. juni 2004 #51 Skrevet 4. juni 2004 Glemte aa svare paa sporsmaalet - jeg liker godt Tre noetter til askepott, som er en tsjekkisk/tysk film, og Popelka betyr Askepott paa tsjekkisk! Ligner ikke saa veldig, bortsett fra at jeg ogsaa snart faar min prins
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 4. juni 2004 #52 Skrevet 4. juni 2004 Det er jo navnet mitt! En del av det iallefall
Bø Skrevet 4. juni 2004 #53 Skrevet 4. juni 2004 Fordi jeg er kvinnen i mine sønners liv. Enn så lenge...
Gjest Lea Skrevet 4. juni 2004 #54 Skrevet 4. juni 2004 Alle nickene jeg prøvde å registrere meg med var opptatt. Dessuten er jeg litt lat og ville ikke ha et langt nick. Til slutt prøvde jeg med Lea og ingen hadde nicket fra før.. derfor.
Mezzo Skrevet 4. juni 2004 #55 Skrevet 4. juni 2004 Simpelthen fordi jeg er stor fan av Janis Joplin, og "Kozmic Blues" er min #1 favorittlåt
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juni 2004 #56 Skrevet 4. juni 2004 Jeg har nicket mitt fra en sang jeg liker godt
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. juni 2004 #58 Skrevet 4. juni 2004 I lange tider trodde jeg faktisk du het Truselinemor' date= og kunne ikke helt skjønne det. :oops: Men så måtte jeg studere navnet ditt litt nøyere og fant ut at det var jeg som hadde sett feil. Jeg også
*M* Skrevet 4. juni 2004 #59 Skrevet 4. juni 2004 Første bokstaven i navnet mitt...enkelt og greit...Nå har det visst blitt to av oss her inne!
Gjest Starya Skrevet 4. juni 2004 #60 Skrevet 4. juni 2004 Fordi jeg forelsket meg i Supermann på barneskolen. Det var du ikke alene om. Skulle på IRC, måtte finne på noe fort, og tok like så godt en pokèmon, siden guttungen var totalhekta den gang (litt omskrevet, figuren heter egentlig Staryu). Ble etterhvert nokså bekvem med navnet, og har beholdt det siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå