Gå til innhold

Hvorfor har du det nicket du har?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg valgte nicket mitt fordi jeg syntes det passet meg. Er nesten alltid i godt humør og vil gjerne hjelpe andre :) Så er lille venn jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da enda godt at det ikke bare er meg! :hoho:

Skrevet

Fordi jeg ennå noen dager er Miss og en av bokstavene i navnet mitt er G.

Skrevet

...og fordi yndlingstegneseriefiguren min.......Tingeling....var opptatt

Skrevet

Kalte meg egentlig Npace. Np som er initialene i mitt fornavn, og ace bare pga en vanskelighetsgrad i et spill og fordi det hørtes så kult ut! Så begynte alle å bare kalle meg pace, så jeg skifta til det.

Gjest Poirot
Skrevet

Ville ikke ha noe søtt og feminint.

Poirot er intelligent og nyskjerrig.

Akkurat som meg. :sjarmor:

Skrevet

Nysgjerrig :wink:

Skrevet

Fordi jeg er så glad i amaroneviner, og fordi jeg liker klangen av ordet!

Skrevet

Et tilfelle av dårlig fantasi tror jeg. Jeg liker navnet også er det jo noen flotte damer som bærer navnet da, så kanskje det smitter over på meg? :wink:

Jennifer

Skrevet

Glemte aa svare paa sporsmaalet - jeg liker godt Tre noetter til askepott, som er en tsjekkisk/tysk film, og Popelka betyr Askepott paa tsjekkisk!

Ligner ikke saa veldig, bortsett fra at jeg ogsaa snart faar min prins :hjerter:

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det er jo navnet mitt! En del av det iallefall :wink:

Skrevet

Fordi jeg er kvinnen i mine sønners liv. Enn så lenge...

Skrevet

Alle nickene jeg prøvde å registrere meg med var opptatt.

Dessuten er jeg litt lat og ville ikke ha et langt nick. Til slutt prøvde jeg med Lea og ingen hadde nicket fra før.. derfor.

Skrevet

Simpelthen fordi jeg er stor fan av Janis Joplin, og "Kozmic Blues" er min #1 favorittlåt :kul:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg har nicket mitt fra en sang jeg liker godt

Skrevet

Fordi jeg liker klangen av ordet.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet
I lange tider trodde jeg faktisk du het Truselinemor' date= og kunne ikke helt skjønne det. :oops: Men så måtte jeg studere navnet ditt litt nøyere og fant ut at det var jeg som hadde sett feil. :ler:

Jeg også :ler:

Skrevet

Første bokstaven i navnet mitt...enkelt og greit...Nå har det visst blitt to av oss her inne!

Gjest Starya
Skrevet
Fordi jeg forelsket meg i Supermann på barneskolen.
Det var du ikke alene om. :ler:

Skulle på IRC, måtte finne på noe fort, og tok like så godt en pokèmon, siden guttungen var totalhekta den gang (litt omskrevet, figuren heter egentlig Staryu). Ble etterhvert nokså bekvem med navnet, og har beholdt det siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...