AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #21 Skrevet 22. mars 2014 Gjør det litt ekstra vondt for gutta når jenta er den første som kommer seg videre med eventuelt ny gutt? Svir det litt i hjertet da?Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #22 Skrevet 23. mars 2014 Ingen innspill ?Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #23 Skrevet 23. mars 2014 Dere som sier at dere har det så flott med pulevenn og vennskap er det viktigste og derfor blir alt bare pirrende supert, hvorfor ikke bare BLI SAMMEN? Når man passer vennskapelig og seksuelt? Blir så dumt å si at alt er perfekt og deler alt men alikevell ikke kjærester?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Er ikke alle som har lyst på det standard heteronormative parlivet. Selv om det er det som er vanligst i samfunnet er det ikke alle det passer for. Jeg har rett og slett ikke lyst på kjæreste. Har ikke lyst til å "dele livet" med noen. Liker å ha livet mitt for meg selv. Men jeg vil jo fortsatt ha sex da, så da er det fint med en pulevenn. Anonymous poster hash: 893fd...6d7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #24 Skrevet 23. mars 2014 Om det gjør vondt når den ene får seg kjærste? Hvis man har følelser for den andre så gjør det jo vondt, men premisset er jo at man ikke har følelser for den andre. Anonymous poster hash: 8f130...e19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå