Gå til innhold

Pulevenn


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det litt ekstra vondt for gutta når jenta er den første som kommer seg videre med eventuelt ny gutt? Svir det litt i hjertet da?

Anonymous poster hash: dcb71...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen innspill ?

Anonymous poster hash: dcb71...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sier at dere har det så flott med pulevenn og vennskap er det viktigste og derfor blir alt bare pirrende supert, hvorfor ikke bare BLI SAMMEN? Når man passer vennskapelig og seksuelt? Blir så dumt å si at alt er perfekt og deler alt men alikevell ikke kjærester?

Anonymous poster hash: dcb71...3e8

Er ikke alle som har lyst på det standard heteronormative parlivet. Selv om det er det som er vanligst i samfunnet er det ikke alle det passer for.

Jeg har rett og slett ikke lyst på kjæreste. Har ikke lyst til å "dele livet" med noen. Liker å ha livet mitt for meg selv. Men jeg vil jo fortsatt ha sex da, så da er det fint med en pulevenn.

Anonymous poster hash: 893fd...6d7

AnonymBruker
Skrevet

Om det gjør vondt når den ene får seg kjærste? Hvis man har følelser for den andre så gjør det jo vondt, men premisset er jo at man ikke har følelser for den andre.



Anonymous poster hash: 8f130...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...