AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Hva er det lengste du og en pulevenn har drevet på før det tok slutt? Og hva var det som gjorde at dere ikke ville mer?Anonymous poster hash: dcb71...3e8
Betty2 Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 1,5 mnd. vi begynte edru, etterhvert ville han bare ha meg når han var på fylla, det ville ikke jeg være med på.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 7 år.. holder på enda, men nå (de siste åra) er det bare et par ganger å året siden vi bor på forskjellig kant av landet. Anonymous poster hash: 8f130...e19
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 7 år?? Går du ikke lei, når dere ikke engang er i forhold hva er vits og holde på så lenge? Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 7 år?? Går du ikke lei, når dere ikke engang er i forhold hva er vits og holde på så lenge?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Vi ser hverandre ikke så ofte lenger, som jeg skrev over. Vi har god sex, for vi kjenner hverandre godt. Men vi er jo ikke venner utenom. Vits å holde på så lenge? Tja. Vi er begge single, og begge liker sex, så ja.. det er vitsen for meg. Anonymous poster hash: 8f130...e19 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Ca 1 år, blir sannsynligvis lengre siden vi holder på enda. Har tidligere hatt noen det har blitt slutt med enten fordi en av oss har gått inn i seriøse forhold, eller på grunn av flytting og slike ting. Anonymous poster hash: 893fd...6d7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 2,5 år så langt Anonymous poster hash: a1e8e...aca
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Hvordan går dere ikke lei etter et år med samme pulevenn? Hva er det som gjør at dere forblir i "vennskapet"? Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Hvordan går dere ikke lei etter et år med samme pulevenn? Hva er det som gjør at dere forblir i "vennskapet"?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Hvordan går man ikke lei av et år med samme kjærste da? Anonymous poster hash: 8f130...e19
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Man kan ikke sammenligne kjæreste og pulevenn- kjæreste er med følser og alt det der mens med pulevenn så går det etter sex og nytelse og som regel går man lei og hvertfall når det ikke er følser innvolvert.Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Man kan ikke sammenligne kjæreste og pulevenn- kjæreste er med følser og alt det der mens med pulevenn så går det etter sex og nytelse og som regel går man lei og hvertfall når det ikke er følser innvolvert.Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Man har gjerne følelser for pulevenner også, dersom de er langvarige, men da er det vennskap som er den bærende følelsen. Jeg har en jeg har truffet over lengre tid, gidder det fordi vi er veldig gode venner, og bruker like mye tid på å snakke sammen som på å pule, og fordi vi er en god match seksuelt, og har så mye på repertoaret, at vi ikke går lei. Men det må være vennskap der, de gangene det har manglet har stort sett interessen lagt seg etter noen møter. Anonymous poster hash: 0dfb6...0e4
Nanami Skrevet 22. mars 2014 #12 Skrevet 22. mars 2014 Hadde en pulevenn i noen år. Vi stoppet når vi fikk kjæreste og begynte på igjen når det ble slutt. Etter noen år tok han opp at han synes det var så sårende at jeg aldri ville bli sammen med han, så da avsluttet vi hele greia. Aldri mer pulevenn for min del hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 5 år, det var en rent helvete da jeg var håpløst forelsket og han fikk meg til å miste kontakt med meg selv, klarte til slutt og komme meg ut av det ! Han maser fortsatt da. Anonymous poster hash: 91e67...524
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #14 Skrevet 22. mars 2014 Dere som sier at dere har det så flott med pulevenn og vennskap er det viktigste og derfor blir alt bare pirrende supert, hvorfor ikke bare BLI SAMMEN? Når man passer vennskapelig og seksuelt? Blir så dumt å si at alt er perfekt og deler alt men alikevell ikke kjærester?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Syns det er rart hvordan noen kan holde på slikt i år uten og utvikle følelser? Personen blir jo som en comfort zone.Anonymous poster hash: dcb71...3e8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #16 Skrevet 22. mars 2014 Syns det er rart hvordan noen kan holde på slikt i år uten og utvikle følelser? Personen blir jo som en comfort zone.Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Jeg har hatt følelser for min i perioder. Han har nok hatt for meg i perioder og. Men de periodene har ikke vært sammenfallende. Jeg har ikke hatt lyst på kjærste. Jeg har vært i et veldig dårlig forhold som gjorde at jeg trengte en lang lang pause for å få meg selv på stell igjen. Men jeg vil jo ha sex likevel. Og for meg er der bedre å ha sex mange ganger med én person, enn ny ONS flere ganger i året. Sexen er bedre og det er innen trygge rammer. Og bare for å ha sagt det, jeg har ikke hatt sex med pulevennen i samme periode som jeg har datet en annen. Anonymous poster hash: 8f130...e19
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #17 Skrevet 22. mars 2014 Dere som sier at dere har det så flott med pulevenn og vennskap er det viktigste og derfor blir alt bare pirrende supert, hvorfor ikke bare BLI SAMMEN? Når man passer vennskapelig og seksuelt? Blir så dumt å si at alt er perfekt og deler alt men alikevell ikke kjærester?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Kan være mange grunner til at man ikke vil det. Noen ganger er det bare ikke kjærestefølelser til stede, andre ganger er det ting i livssituasjonen ens som gjør at det ikke passer. Hvorfor er det et problem for deg at folk har velfungerende pulevennrelasjoner over tid? Truer det dine forhold på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 0dfb6...0e4
Nanami Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Dere som sier at dere har det så flott med pulevenn og vennskap er det viktigste og derfor blir alt bare pirrende supert, hvorfor ikke bare BLI SAMMEN? Når man passer vennskapelig og seksuelt? Blir så dumt å si at alt er perfekt og deler alt men alikevell ikke kjærester?Anonymous poster hash: dcb71...3e8 Min pulevenn var bra som sexpartner. Flott kropp og god i senga. Men helt utseendemessig var han ikke min type. I tillegg hadde han helt andre mål med livet enn jeg.
Verpus Skrevet 22. mars 2014 #19 Skrevet 22. mars 2014 Ni mnd til ett år eller noe sånt. Vi ga oss fordi jeg fikk kjæreste og flyttet, og han ble seriøst interessert i en dame. Ellers hadde vi sikkert holdt på litt til.
Gutt_Buskerud Skrevet 22. mars 2014 #20 Skrevet 22. mars 2014 Nå har jeg ingen pulevenn, selv om jeg gjerne skulle hatt det. Men det lengste har vært 2 år. Hun fikk type, og etter det har jeg ikke funnet noen ny :-/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå