Gå til innhold

Hogging, overvektige kvinner<3

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke se for meg at jenter danner grupper som har som mål å finne de styggeste/feiteste/ekleste menn for å ha sex med de... og skryte av det.....

Nei, dere har vel mer enn nok med å danne grupper der dere utleverer kjærester, ekser og ons. Eller latterliggjøre menn som ikke nådde helt opp til deres standard på diverse nettforum. Så ja, det finnes mer enn nok primitive kvinnfolk også.

Anonymous poster hash: 3764d...4f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dere har vel mer enn nok med å danne grupper der dere utleverer kjærester, ekser og ons. Eller latterliggjøre menn som ikke nådde helt opp til deres standard på diverse nettforum. Så ja, det finnes mer enn nok primitive kvinnfolk også.

Nope,der tar du feil. Menn er ekle griser.

Anonymous poster hash: a27e8...014

AnonymBruker
Skrevet

Haha, synes dette hørtes ut som en dårlig tildekking av at man faktisk tenner på større kvinner eller at de som driver med "hogging" er desperate, og ikke damene de ligger med?

Jeg er en stor jente, men har alltid hatt draget og fått meg det jeg ville. Bare to av de jeg har ligget med er gutter som uttalt foretrekker store jenter, så om de andre ONS jeg har hatt kaller det for hogging så får de gjøre det, jeg kaller det nå bare sex :fnise: Skulle gjerne funnet på et navn for å rettferdiggjøre det de gangene ølbrillene har vært for sterke da, om vi først skal ta sånne snarveier.

Anonymous poster hash: 2027f...2ec
  • Liker 5
Skrevet

Bitter, much?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, synes dette hørtes ut som en dårlig tildekking av at man faktisk tenner på større kvinner eller at de som driver med "hogging" er desperate, og ikke damene de ligger med?

Jeg er en stor jente, men har alltid hatt draget og fått meg det jeg ville. Bare to av de jeg har ligget med er gutter som uttalt foretrekker store jenter, så om de andre ONS jeg har hatt kaller det for hogging så får de gjøre det, jeg kaller det nå bare sex :fnise: Skulle gjerne funnet på et navn for å rettferdiggjøre det de gangene ølbrillene har vært for sterke da, om vi først skal ta sånne snarveier.

Anonymous poster hash: 2027f...2ec

heh så naivt. Det er klart at de sier til deg at de foretrekker store jenter, ellers så blir det jo ikke noe mer fitte på dem. Damer som ser på sex som validering/bevis på at menn finner dem attraktiv har lavt selvbilde. og de er enkle mål. "jaa, han vil ha sex med meg, jeg er spesiell". Det er helt klart mange som tenner på store kvinner, ikke noe nytt med det, men her snakker vi om hoggere.

Overtvektige kvinner er ofte desperate.

Anonymous poster hash: 8497c...bb9

• Liker 4
Skrevet

Snakk om å generalisere. Finnes mange primitive kvinner også.

Ellers kjenner jeg svært få attraktive(og normalvektige) menn som ønsker å ligge med veldig overvektige kvinner. De like leker best, er det ikke så? ;)

Jeg er overvektig og gift med en attraktiv og normalvektig mann. Ble overvektig pga sykdom, og han dro ikke. Så alle menn er ikke primitive idioter!

AnonymBruker
Skrevet

Bitter, much?

Bitter-kortet. Det kortet man drar når man er uenig, og samtidig sluppet opp for argumenter. Ofte brukt av kvinner. Spesielt med ordet "pikk" bak. Da vinner man alle diskusjoner. For det vitner om en fantastisk argumentasjonsteknikk. Omtrent som å kalle menn primitive.

Skrevet

Jeg er overvektig og gift med en attraktiv og normalvektig mann. Ble overvektig pga sykdom, og han dro ikke. Så alle menn er ikke primitive idioter!

Nei, det var jo nettopp det som var poenget mitt. :) Glad på dine vegne!!

Gjest Jørild
Skrevet (endret)

Jeg fatter ikke at menn er villige til å synke så lavt at de ligger med noen for å latterliggjøre dem. Det er jo tross alt disse mennene som kommer ut som taperne. Ingen vil ta en slik mann seriøst, på lik linje med andre mobbere.

Endret av Jørild
  • Liker 1
Skrevet

Det hørtes ut som en litt slem seksuell praksis. Det hadde forsåvidt vært greit nok om det som skjedde var at gutta utnyttet at jenter med lav selvtillitt vil være lettere å sjekke for en ONS. Iallfall så lenge det er klart at det er det det er snakk om. Men når de også ydmykes og latterliggjøres, så syns jeg det blir ille. Noen ganger så lurer man på hva det er som feiler folk.

• Liker 3
Gjest kulerogkrutt
Skrevet (endret)

Endret av kulerogkrutt
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg kunne være et objekt for "hogging". Jeg er 169 cm, veier 76-77 kilo, så ifølge BMI er jeg overvektig, men ser ikke slik ut i speilet, da. Svar mottas med takk :).

Anonymous poster hash: 0643d...f42
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg kunne være et objekt for "hogging". Jeg er 169 cm, veier 76-77 kilo, så ifølge BMI er jeg overvektig, men ser ikke slik ut i speilet, da. Svar mottas med takk :).

Anonymous poster hash: 0643d...f42

NEI

Anonymous poster hash: 66a68...a8c

Gjest Malanthor
Skrevet

Haha. Hogging. Jeg må inrømme at jeg har hatt et par latteranfall mens jeg har lest denne tråden. Er jo super teit. Hvem er det som finner på slikt mon tro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å generalisere. Finnes mange primitive kvinner også.

Ellers kjenner jeg svært få attraktive(og normalvektige) menn som ønsker å ligge med veldig overvektige kvinner. De like leker best, er det ikke så? ;)

Jeg er overvektig, ca 90 kg, og en jeg er litt på g med er heeeelt oppslukt av mine ekstra kilo. Han har også sagt flere ganger at han skulle ønske jeg var større(minst 20 kg)!!

Han er attraktiv med fin, solbrun og trent kropp.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Huff, det finnes mange idioter hær ute i verden.

Må karma slå til hos disse mennene og gi dem en overvektig datter som sliter. Da ser de nok svært annerledes på overvektige jenter og kvinner ganske raskt.

Skrevet

Jeg er overvektig, ca 90 kg, og en jeg er litt på g med er heeeelt oppslukt av mine ekstra kilo. Han har også sagt flere ganger at han skulle ønske jeg var større(minst 20 kg)!!

Han er attraktiv med fin, solbrun og trent kropp.

Det er jo helt topp at han liker kroppen din som han er, men at han ønsker at du skal legge på deg 20 til, når du allerede er minst 20-30 kg for stor(alt ettersom hvor høy du er), er bare SÆRT. Det hjelper ikke at han er "attraktiv, solbrun og har trent kropp", når han er så lite oppegående. Det er greit å være glad i former, men å hylle overvekt og fedme, det er veldig lite OK.

Skrevet

Bitter-kortet. Det kortet man drar når man er uenig, og samtidig sluppet opp for argumenter. Ofte brukt av kvinner. Spesielt med ordet "pikk" bak. Da vinner man alle diskusjoner. For det vitner om en fantastisk argumentasjonsteknikk. Omtrent som å kalle menn primitive.

Og du tror du "vinner" denne diskusjonen med å forsvare Hogging med å si at damer er like ille fordi vi ikke puler alt vi konmer over da eller??? Du er både anonym og nedlatende, vi kan diskutere når du TØR stå for dine meninger. Min mening er at Hogging er direkte avskyelig, og det var om hogging det er laget tråd om.

• Liker 2
Skrevet

. Min mening er at Hogging er direkte avskyelig, og det var om hogging det er laget tråd om.

Dersom noen jenter bestemte seg for å ha en konkurranse om å ha sex med den korteste gutten, tror jeg ikke noen ville si at det er spesielt avskyelig.

Jeg tror ikke at kortvokste gutter som får sjansen til å ha seg med ei OK dame vil se seg selv som et offer. Samme hva som er jentas begrunnelse.

Hvorfor er det ille for de feite damene å bli sjekket opp og feid over av OK utseende karer? Beats me...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...