Gå til innhold

Hogging, overvektige kvinner<3

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En heller merkelig hobby. Ser ikke poenget med å ha sex med folk jeg ikke er tiltrukket av. Ellers er ord som respektløst og nedverdigende noe som popper opp i hodet mitt.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

En heller merkelig hobby. Ser ikke poenget med å ha sex med folk jeg ikke er tiltrukket av. Ellers er ord som respektløst og nedverdigende noe som popper opp i hodet mitt.

Du må tenke som en mann så forstår du sikkert bedre poenget.

Menner er griser.

Hilsen Mann.

Anonymous poster hash: 6df07...c1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj altså! :murvegg:

Anonymous poster hash: 4834a...6d3
AnonymBruker
Skrevet

dårlig gjort

Nei da. Det er bare veldedighet.

Anonymous poster hash: 8addc...585

Skrevet

De fleste kvinner som blir "hogget" vet vell selv at det dreier seg om sex og kun det? Er det ganske klart på forhånd om det handler om sex, så er det jo greit. Da får jenta seg et ligg med en mann som er over hennes "liga" og karen får seg mus og "skryterettigheter".

Det er jo ikke slik at mannen da lurer jenta til sex, hun er jo med på det selv hun også.

• Liker 1
Gjest Nightwich
Skrevet

Ja for hun er jo så feit at ingen egentlig kunne falle for henne !?

Jeg er stor og jeg skulle gjerne blitt Hogget slik at jeg under sugingen kunne bitt hele pikken tvers av !!!

Jeg fatter og begriper ikke hvorfor menn som oppfører seg sånn forventer godvilje og respekt fra kvinner.

• Liker 12
Skrevet

Mannfolk ass..... Nå kan altså ikke store jenter tro at noen synes de er fine og faktisk vil ha de, av frykt for å bli latterliggjort rett og slett... Skikkelig flott

• Liker 2
Gjest Nightwich
Skrevet (endret)

Og det aller flotteste, selve kremen, er at disse jentene som svært så villig blir med ofte har tunge psykiske problemer i bagasjen.

De aller fleste som lar seg selv bli feite, har en eller annen traume fra unge år. Mobbing, overgrep eller andre ting som tærer på selvtillitten. Mange av disse er så sulteforet på genuin kjærlighet og aksept at de tar det de kan få. Også å bli utnyttet av drittsekker som kun tenker med det nedre hodet.

Jeg har selv en slik bakgrunn og jobber med psykiatri.

Ikke mange dager siden ei ung jente hang seg etter å ha opplevd å nok en gang bli mobbet og sett på med avsky fordi hun var stor.

Har man ikke en grunnleggende respekt for andre så bør man holde seg hjemme og tenke

Endret av Nightwich
  • Liker 12
Skrevet

Kan kvinner være "hoggere" også?

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr hogging?

Anonymous poster hash: 2e608...d72
Skrevet

Hva betyr hogging?

At normalvektige, attraktive menn finner seg tjukke damer å ha seg med fordi det liksom skal være så enkelt å finne en som er villig. Tjukke får jo aaaldri oppmerksomhet fra det motsatte kjønn må vite :sarkasme:

AnonymBruker
Skrevet

At normalvektige, attraktive menn finner seg tjukke damer å ha seg med fordi det liksom skal være så enkelt å finne en som er villig. Tjukke får jo aaaldri oppmerksomhet fra det motsatte kjønn må vite :sarkasme:

Takk for at du forklarte. Så sykt! Har aldri hørt om det før! Enkelte menn er virkelig noen jævler

Skrevet

Takk for at du forklarte. Så sykt! Har aldri hørt om det før! Enkelte menn er virkelig noen jævler

Ikke nok med det, så deler disse mennene seg gjerne inn i grupper for å 'konkurrere' om hvem som kan nedlegge den feiteste dama, den styggeste dama, osv.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

pinar, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Menn er primitive

Uffff... mens kvinner er moderne engler.... :roll:

Anonymous poster hash: 3764d...4f7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Menn er primitive

Snakk om å generalisere. Finnes mange primitive kvinner også.

Ellers kjenner jeg svært få attraktive(og normalvektige) menn som ønsker å ligge med veldig overvektige kvinner. De like leker best, er det ikke så? ;)

Endret av Weewiwee
Skrevet

Uffff... mens kvinner er moderne engler.... :roll:

Anonymous poster hash: 3764d...4f7

Kan ikke se for meg at jenter danner grupper som har som mål å finne de styggeste/feiteste/ekleste menn for å ha sex med de... og skryte av det.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...