Gå til innhold

Jenter på byen overvurdert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er du utrolig heldig. Jeg har gjennom årene fått høre av folk at jeg er pen/søt, men det skjer nesten aldri at jeg blir sjekket opp av noen jeg synes er tiltrekkende. Jeg kan imidlertid gå på gata og få tydelige blikk fra attraktive menn, men stopper der. Og her er jeg, fortsatt singel.

Anonymous poster hash: 57d2d...d76

Kan ikke du sjekke opp de mennene du synes er tiltrekkende da? Problem løst...

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Slik er det for de fleste attraktive damer. Så du er vel det da ;)

Tror jeg ser helt vanlig ut :)

Da er du utrolig heldig. Jeg har gjennom årene fått høre av folk at jeg er pen/søt, men det skjer nesten aldri at jeg blir sjekket opp av noen jeg synes er tiltrekkende. Jeg kan imidlertid gå på gata og få tydelige blikk fra attraktive menn, men stopper der. Og her er jeg, fortsatt singel.

Anonymous poster hash: 57d2d...d76

Kanskje du bor på feil plass? Noen menn er jo mer åpne enn andre avhengig av hvor de bor faktisk :) Håper du finner en interessant mann snart :)

Jeg er så fin og flott at alle de interessante mennene prøver seg på meg.. spar meg :P og nei at du plukker og luker ut høres ikke bra ut

Anonymous poster hash: 5cdae...4a4

Nei, er enig i at det ikke høres så bra ut :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner sjekker menn ytterst sjeldent. De få ganger det skjer, er det såpass kult at jeg lett lar meg rive med.

Anonymous poster hash: 7caf9...038
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har generelt den oppfatningen at (norske) menn (30+) er veldig lite pågående på byen. Og fordi at jeg bare møter lite pågående norske menn, ender jeg som oftest opp med det motsatte. På samme måte som at menn ofte tar jentene som er mest pågående. Ingen rakettforskning.

Jeg var f.eks ute i helgen med en venninne og typen hennes. Så kom det to karer bort på bordet vårt, for å få sitteplass. Han ene fulgte etter meg så og si hele kvelden, ditcha kompisen sin for å bli med meg på ett annet utested og satt der som en stiv stokk hele kvelden. Det var nesten umulig å føre en samtale med han, samtidig som han virka som en skikkelig tørrpinn. En typisk kjedelig, tørr fyr som har lite å komme med. Sånt blir man bare lei..

Anonymous poster hash: 33802...952
AnonymBruker
Skrevet

Og jentene som er under snittet i utseende kan nesten bare gå og legge seg.

Ja visst kan de det. Men de slipper jo å legge seg alene hvis de ikke vil :)

Anonymous poster hash: 54db6...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...