Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #21 Skrevet 22. mars 2014 Da avviser jeg han .Har aldri i mitt liv sjekket opp menn! Som regel er det interessante menn som sjekker meg opp når jeg er singel. Og da trenger man jo bare å plukke og luke ut Sorry, det høres jo ikke helt bra ut, men slik er det Slik er det for de fleste attraktive damer. Så du er vel det da
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #22 Skrevet 22. mars 2014 Selvfølgelig skjer dette ofte. Kanskje ikke nødvendigvis at hun går opp til han, men at hun prøver seg på noen som feks tilfeldigvis sitter ved siden av henne i en gruppe og blir avvist. Dere jenter har en helt annen definisjon enn gutter på hva det vil si å "prøve seg". Dere prøver dere ved å gjøre dere selv tilgjengelige, og så er det opp til gutten å lese tankene deres om at dere er interessert. Hvis han ikke klarer å plukke opp signalene deres så er dere liksom "avvist". Og i 90 % av tilfellene så har ikke engang gutten skjønt at dere har prøvd dere. Å bli avvist vil si at man spør rett ut - og blir avvist rett ut. Slik er det for menn. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #23 Skrevet 22. mars 2014 Da true jeg du går på veldig hippe og trendy uteplasser. Vanligvis er det ikke så veldig vanskelig å være jente på byen. Man bli påspandert, mye oppmerksomhet, flørte mye og one night (om man vil) uten å gjøre så mye... Er iallefall min opplevelse. Kanskje du er for kresen.Anonymous poster hash: 6587a...00d Nå er jeg TS mann . Ja klart at det er lettere for jenter å få ons, men utenom det tror jeg det stiller ganske likt. Men ting som flørting, klining, osv tror jeg man stiller likt. Å bli påspandert av menn krever jo ingenting, blir det sjæl og det er jo ikke fordi jeg blir sjekket opp, men fordi det er god stemning. Vel, det spørs jo på: A: Hva man mener med "å prøve seg og bli avvist". B: Hva man mener med "normalt pene". Man har for eksempel ikke "prøvd seg og blitt avvist" dersom man sender kort blikk på ett hundredels sekund og dermed tror at gutten skal lese tankene til jenta. Man har prøvd seg og blitt avvist når man går bort og sier "hei" og gutten sier "ikke interessert". Hvor ofte gjør jenter dette? Omtrent aldri. Og hva man mener med "normalt pene jenter som prøver seg på normalt kjekke gutter" er MEGET subjektivt. A) Prøve seg på er å gå bort til en fyr, henge over han/prøve å bli kysset. B) Jeg er mann så synes jeg er objektiv nok på "normalt pene" jenter. Er ikke som jeg gråter for min syke mor. Greia er jo å la menn sjekke deg opp, så slipper du å bli avvist. Så kan du selv velge menn utifra de som sjekker deg opp Samme sjæl, jeg er for feig til å sjekke noen opp i tillegg er jeg rimelig dårlig. Men det kommer jo med en kostnad. Man mister jo gjerne de som ikke gidder å sjekke deg opp, men som hadde latt seg sjekke opp om du prøve. Jeg sjekker alltid opp menn, selv om jeg blir ofte sjekket opp. Det er gøy å sjekke Så får jeg heller luke i mannebedet mitt når jeg er klar for noe mere enn bare gøy. Men alle blir avvist, sånn er det bare. Da plukker man seg opp igjen og sjekker videre. Folk tar dating og sjekking for seriøst, til og med i fylla liksom, det skal jo være gøy! Det er jo greit om man har passe draget, men om man føler at ingen vil ha en. Da skal det litt til for å synes det er gøy. TS Anonymous poster hash: 7d094...605 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #24 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser helt gjennomsnittlig ut, har en fin kropp og jeg blir ikke akkurat rent ned av tilbud - verken på byn eller på nettsjekkesteder. Så noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg er haugsstygg egentlig når jeg leser om at ALLE jenter blir oversvømt av tilbud på sukker, at jenter har det så lett på byn, de har all makten og kan ha sex hver eneste helg. Anonymous poster hash: 401ec...f13 ..hva er "helt gjennomsnittlig" ? Anonymous poster hash: 307f8...a17
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #25 Skrevet 22. mars 2014 Dere jenter har en helt annen definisjon enn gutter på hva det vil si å "prøve seg". Dere prøver dere ved å gjøre dere selv tilgjengelige, og så er det opp til gutten å lese tankene deres om at dere er interessert. Hvis han ikke klarer å plukke opp signalene deres så er dere liksom "avvist". Og i 90 % av tilfellene så har ikke engang gutten skjønt at dere har prøvd dere. Å bli avvist vil si at man spør rett ut - og blir avvist rett ut. Slik er det for menn. Spør om hva, eksakt?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #26 Skrevet 22. mars 2014 ..hva er "helt gjennomsnittlig" ? Anonymous poster hash: 307f8...a17 Som en hvilken som helst annen dame i gata. Ikke stygg, ikke superpen. Men som en normal dame. Anonymous poster hash: 401ec...f13
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #27 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ser helt gjennomsnittlig ut, har en fin kropp og jeg blir ikke akkurat rent ned av tilbud - verken på byn eller på nettsjekkesteder. Så noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg er haugsstygg egentlig når jeg leser om at ALLE jenter blir oversvømt av tilbud på sukker, at jenter har det så lett på byn, de har all makten og kan ha sex hver eneste helg. Anonymous poster hash: 401ec...f13 Jeg som er TS, du er nok normalt pen. Ser normalt pene jenter på byen hele tiden som kan sitte alene* og kjede seg uten at noen kommer bort. *eventuelt semialene hvor man sitter sammen med andre, men hvor det enten er klein stillhet eller man ikke deltar i samtalen. Anonymous poster hash: 7d094...605
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #28 Skrevet 22. mars 2014 Spør om hva, eksakt? "Kan jeg få telefonnummeret ditt?", "Vil du bli med på noe til uka?", "Vil du bli med meg hjem?", "Vil du bli med på nachspiel?" Også kjent som "spørsmål jenter omtrent aldri spør selv".
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #29 Skrevet 22. mars 2014 "Kan jeg få telefonnummeret ditt?", "Vil du bli med på noe til uka?", "Vil du bli med meg hjem?", "Vil du bli med på nachspiel?" Også kjent som "spørsmål jenter omtrent aldri spør selv". Alle de spørsmålene har mine attraktive venninner hvertfall på et tidspunkt fått et nei på. Det kan jeg nesten garantere. 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #30 Skrevet 22. mars 2014 Alle de spørsmålene har mine attraktive venninner hvertfall på et tidspunkt fått et nei på. Det kan jeg nesten garantere. Hm. På ett eller annet tidspunkt ja. Kanskje. Alle de spørsmålene har jeg og alle kompisene mine fått nei på et utall antall ganger. Unntatt de som er så sjenerte at de ikke tør å spørre.
Chloe- Skrevet 22. mars 2014 #31 Skrevet 22. mars 2014 Hm. På ett eller annet tidspunkt ja. Kanskje. Alle de spørsmålene har jeg og alle kompisene mine fått nei på et utall antall ganger. Unntatt de som er så sjenerte at de ikke tør å spørre. Da er vi enige om at det faktisk skjer da! 1
Gjest Lincoln Skrevet 22. mars 2014 #32 Skrevet 22. mars 2014 Da er vi enige om at det faktisk skjer da! Det skjer nok ja, men for menn skjer det nok sånn ca. 1000 ganger oftere
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #33 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er ikke veldig flink til å ta kontakt for å flørte, men liker å ha gode samtaler med folk jeg møter om f.eks. ting som skjer i samfunnet nå osv osv. Sjeldent jeg har blitt avvist, men så går jeg ikke inn for vill flørt i førsteomgang heller. Føler jeg ikke har noen problem med å få meg noe heller.. men jenter, såvel som gutter, er jo forskjellige når det kommer til dette. En liten dose selvtillit skader jo ikke heller. For min del hjelper det meg at jeg vet jeg har en fin rumpe. Det gjør at jeg kanskje føler meg litt mer attraktiv på dansegulvet og tør å vise meg litt mer fram, enn for noen år siden hvor jeg følte at jeg ikke så bra ut, samtidig som jeg ikke hadde så mye erfaring med gutter. Hadde ikke noe problem med å få meg noe da, men da var jeg veldig uskyldig og sjenert - og derfor lett å utnytte. Jeg tror det hjelper å "syntes" litt i mengden. Kanskje ved hjelp av klesstil, sjarm, utstråling osv. Samtidig så er det jo flere attraktive jenter som rett og slett er så usikre rundt gutter, og som ikke helt vet hvordan dem skal gå fram. Anonymous poster hash: 5072a...49d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #34 Skrevet 22. mars 2014 Ble sjekket opp av 2 26 åringer, det var stas. Men slapp heldigvis unna Anonymous poster hash: 4379b...3d0
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #35 Skrevet 23. mars 2014 Da avviser jeg han .Har aldri i mitt liv sjekket opp menn! Som regel er det interessante menn som sjekker meg opp når jeg er singel. Og da trenger man jo bare å plukke og luke ut Sorry, det høres jo ikke helt bra ut, men slik er det Da er du utrolig heldig. Jeg har gjennom årene fått høre av folk at jeg er pen/søt, men det skjer nesten aldri at jeg blir sjekket opp av noen jeg synes er tiltrekkende. Jeg kan imidlertid gå på gata og få tydelige blikk fra attraktive menn, men stopper der. Og her er jeg, fortsatt singel. Anonymous poster hash: 57d2d...d76 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #36 Skrevet 23. mars 2014 Da avviser jeg han .Har aldri i mitt liv sjekket opp menn! Som regel er det interessante menn som sjekker meg opp når jeg er singel. Og da trenger man jo bare å plukke og luke ut Sorry, det høres jo ikke helt bra ut, men slik er det Jeg er så fin og flott at alle de interessante mennene prøver seg på meg.. spar meg og nei at du plukker og luker ut høres ikke bra ut Anonymous poster hash: 5cdae...4a4 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #37 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er så fin og flott at alle de interessante mennene prøver seg på meg.. spar meg og nei at du plukker og luker ut høres ikke bra ut Anonymous poster hash: 5cdae...4a4 Jeg tror henne. Hun virker ikke akkurat som den innbilske typen. Noen er bare heldige enn andre. Og hadde jeg hatt muligheten, ville jeg også plukket ut selvsagt. Valgets kvaler... Anonymous poster hash: 57d2d...d76
Gjest Steamboat Skrevet 23. mars 2014 #38 Skrevet 23. mars 2014 Ble sjekket opp av 2 26 åringer, det var stas. Men slapp heldigvis unna Anonymous poster hash: 4379b...3d0 Sier mye når vi ikke vet din alder…. Da er du utrolig heldig. Jeg har gjennom årene fått høre av folk at jeg er pen/søt, men det skjer nesten aldri at jeg blir sjekket opp av noen jeg synes er tiltrekkende. Jeg kan imidlertid gå på gata og få tydelige blikk fra attraktive menn, men stopper der. Og her er jeg, fortsatt singel. Anonymous poster hash: 57d2d...d76 Du må jo nesten være på utesteder for å bli sjekket opp da. Ikke bare er det lagt opp til sjekking, men man slipper også unna med vesentlig dårligere sjekketriks om jenta har promille.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #39 Skrevet 23. mars 2014 Du må jo nesten være på utesteder for å bli sjekket opp da. Ikke bare er det lagt opp til sjekking, men man slipper også unna med vesentlig dårligere sjekketriks om jenta har promille. Når man er kvinne i slutten av 30-årene er det vanskelig å få venninner med seg ut på byen, da de gjerne har mann/barn. Er vel et halvt år siden sist jeg var ute. Og sånn går årene... Anonymous poster hash: 57d2d...d76
Gjest Steamboat Skrevet 23. mars 2014 #40 Skrevet 23. mars 2014 Når man er kvinne i slutten av 30-årene er det vanskelig å få venninner med seg ut på byen, da de gjerne har mann/barn. Er vel et halvt år siden sist jeg var ute. Og sånn går årene... Anonymous poster hash: 57d2d...d76 Ser den, og nå ønsker ikke jeg å være krass, men det er kanskje mer du selv kunne gjort for å gå på byen. Pushe venner, få nye venner, gå alene(og eventuelt lete etter mulige venninner på byen så du har noen å gå ut med neste gang). Eventuelt finne kjæreste på andre arenaer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå