Gå til innhold

Jenter på byen overvurdert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man hører jo hele tiden om hvor kjipt det er å være mann på byen(er mann selv), men synes ikke de normalt pene jentene i min omgangskrets har det så mye lettere. De får rimelig ofte avslag. Og de prøver seg på ganske normalt kjekke menn. Så er det bare jentene i min omgangskrets som ikke har draget eller er det normalt at jenter ikke er spesielt mer populære enn menn på byen?

Og jentene som er under snittet i utseende kan nesten bare gå og legge seg.

Anonymous poster hash: 7d094...605
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da true jeg du går på veldig hippe og trendy uteplasser. Vanligvis er det ikke så veldig vanskelig å være jente på byen. Man bli påspandert, mye oppmerksomhet, flørte mye og one night (om man vil) uten å gjøre så mye... Er iallefall min opplevelse. Kanskje du er for kresen.

Anonymous poster hash: 6587a...00d

AnonymBruker
Skrevet

Det er klart at hvis man tar til takke med alt mulig rart, så er det ikke noe problem. Hvis man derimot har litt høyere krav, kan det faktisk hende at også vi jenter får avslag. Tro det eller ei.

Anonymous poster hash: ffc2c...787
  • Liker 5
Gjest Jørild
Skrevet

Da true jeg du går på veldig hippe og trendy uteplasser. Vanligvis er det ikke så veldig vanskelig å være jente på byen. Man bli påspandert, mye oppmerksomhet, flørte mye og one night (om man vil) uten å gjøre så mye... Er iallefall min opplevelse. Kanskje du er for kresen.

Anonymous poster hash: 6587a...00d

De eneste mennene som noensinne har oppført seg slik mot meg har vært 30 år eldre og møkkete. Mulig jeg burde ta til takke, men det finnes da grenser. Selv på byen.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig blir også jenter, til og med de pene, avvist. Alle blir det, det er en del av livet. Dersom man er pågående (noe gjerne menn er) blir man jo følgelig avvist flere ganger.

Anonymous poster hash: d7d09...2a0
  • Liker 4
Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg ble nok avvist oftere enn at jeg har avvist noen selv men ja, også ( pene ) jenter kan få avslag på byen.

Gjest Lincoln
Skrevet

Man hører jo hele tiden om hvor kjipt det er å være mann på byen(er mann selv), men synes ikke de normalt pene jentene i min omgangskrets har det så mye lettere. De får rimelig ofte avslag. Og de prøver seg på ganske normalt kjekke menn. Så er det bare jentene i min omgangskrets som ikke har draget eller er det normalt at jenter ikke er spesielt mer populære enn menn på byen?

Og jentene som er under snittet i utseende kan nesten bare gå og legge seg.

Anonymous poster hash: 7d094...605

Jeg tror du lever på en annen planet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du lever på en annen planet.

Jeg kan bekrefte at hun trolig lever på vår planet. Riktig det hun sier.

• Liker 8
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Jeg kan bekrefte at hun trolig lever på vår planet. Riktig det hun sier.

Vel, det spørs jo på:

A: Hva man mener med "å prøve seg og bli avvist".

B: Hva man mener med "normalt pene".

Man har for eksempel ikke "prøvd seg og blitt avvist" dersom man sender kort blikk på ett hundredels sekund og dermed tror at gutten skal lese tankene til jenta.

Man har prøvd seg og blitt avvist når man går bort og sier "hei" og gutten sier "ikke interessert". Hvor ofte gjør jenter dette? Omtrent aldri.

Og hva man mener med "normalt pene jenter som prøver seg på normalt kjekke gutter" er MEGET subjektivt.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt avvist før, men det er fordi jeg ikke har prøvd meg på noen på byen fordi jeg ikke går på byen for å få meg et ligg. Men selv om jeg er en pen jente i følge mange så får jeg da ikke sååå mye oppmerksomhet. Men det er kanskje fordi at når en mann sitter ved siden av og prater med meg så vil ingen andre prøve seg.

De får seg ingenting hos meg uansett.

Anonymous poster hash: c6fe7...c03
Gjest Heartbeat
Skrevet

Greia er jo å la menn sjekke deg opp, så slipper du å bli avvist. Så kan du selv velge menn utifra de som sjekker deg opp :fnise::fnise:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser helt gjennomsnittlig ut, har en fin kropp og jeg blir ikke akkurat rent ned av tilbud - verken på byn eller på nettsjekkesteder.

Så noen ganger lurer jeg faktisk på om jeg er haugsstygg egentlig når jeg leser om at ALLE jenter blir oversvømt av tilbud på sukker, at jenter har det så lett på byn, de har all makten og kan ha sex hver eneste helg.

Anonymous poster hash: 401ec...f13
  • Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet

Greia er jo å la menn sjekke deg opp, så slipper du å bli avvist. Så kan du selv velge menn utifra de som sjekker deg opp :fnise::fnise:

Men hva gjør du om det ikke kommer en mann du liker da? Er det ikke bedre å ha makten til å sjekke opp den man vil ha selv?

Jeg synes ikke damer er overvurdert på byn selv om de også blir avist. Så lenge menn er dem som tar mest initativ vil damer ha overtaket.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vel, det spørs jo på:

A: Hva man mener med "å prøve seg og bli avvist".

B: Hva man mener med "normalt pene".

Man har for eksempel ikke "prøvd seg og blitt avvist" dersom man sender kort blikk på ett hundredels sekund og dermed tror at gutten skal lese tankene til jenta.

Man har prøvd seg og blitt avvist når man går bort og sier "hei" og gutten sier "ikke interessert". Hvor ofte gjør jenter dette? Omtrent aldri.

Og hva man mener med "normalt pene jenter som prøver seg på normalt kjekke gutter" er MEGET subjektivt.

Selvfølgelig skjer dette ofte. Kanskje ikke nødvendigvis at hun går opp til han, men at hun prøver seg på noen som feks tilfeldigvis sitter ved siden av henne i en gruppe og blir avvist.

Faktisk har det i slike situasjoner ganske lite sammenheng hvordan gutten ser ut - jeg har sett det har skjedd i situasjoner der jenta er mil over han i utseende også.

Kanskje det bare ikke passet han, kanskje han ikke fant henne pen nok, kanskje han var homofil, kanskje han har dame, kanskje han bare ville prate med gutta, kanskje han skulle tidlig opp neste morgen - du kan ikke seriøst mene at disse aldri forekommer? Selv pene jenter får ikke napp hver gang.

Endret av Chloe-
  • Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Men hva gjør du om det ikke kommer en mann du liker da? Er det ikke bedre å ha makten til å sjekke opp den man vil ha selv?

Jeg synes ikke damer er overvurdert på byn selv om de også blir avist. Så lenge menn er dem som tar mest initativ vil damer ha overtaket.

Da avviser jeg han .Har aldri i mitt liv sjekket opp menn! Som regel er det interessante menn som sjekker meg opp når jeg er singel. Og da trenger man jo bare å plukke og luke ut :P Sorry, det høres jo ikke helt bra ut, men slik er det :)

• Liker 1
Skrevet

Tror også selvtillit spiller mye inn i bildet. Har med årene fått bedre selvtillit, og gutter er mye interessert nå enn før.

Har også venniner som ikke er så særlig pen, men er trygg på seg selv. De får mange tilbud faktisk!

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Da avviser jeg han .Har aldri i mitt liv sjekket opp menn! Som regel er det interessante menn som sjekker meg opp når jeg er singel. Og da trenger man jo bare å plukke og luke ut :P Sorry, det høres jo ikke helt bra ut, men slik er det :)

Høres egentlig ganske digg ut :fnise: Men men, her i gården må det handlekraft til for å kunne plukke å luke ut.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Høres egentlig ganske digg ut :fnise: Men men, her i gården må det handlekraft til for å kunne plukke å luke ut.

Ja, tror dere menn har det litt verre :fnise::fnise: Gamle holdninger ligger nok litt igjen :P

Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg sjekker alltid opp menn, selv om jeg blir ofte sjekket opp. Det er gøy å sjekke :laugh:

Så får jeg heller luke i mannebedet mitt når jeg er klar for noe mere enn bare gøy.

Men alle blir avvist, sånn er det bare. Da plukker man seg opp igjen og sjekker videre. Folk tar dating og sjekking for seriøst, til og med i fylla liksom, det skal jo være gøy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker mye bedre å være den som velger ut de jeg vil snakke med. Da slipper man å ende opp med den flørtete typen som legger an på alle, som liker jakten, liker å sjekke opp jenter og som ofte er utro.

Anonymous poster hash: 71af1...75e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...