Gå til innhold

Paradise Hotel 2014 - SPOILERTRÅD


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett på torsdagens episode. Og herlighet for en reaksjon på jentene når de fikk vite at resten var skuespillere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på torsdagens episode. Og herlighet for en reaksjon på jentene når de fikk vite at resten var skuespillere.

Samme her! Men samtidig så er det jo litt synd at disse skuespillerne ikke skal være med videre.. Selv om jeg tror at noen av dem kanskje dukker opp igjen :P

Anonymous poster hash: e89ef...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! Men samtidig så er det jo litt synd at disse skuespillerne ikke skal være med videre.. Selv om jeg tror at noen av dem kanskje dukker opp igjen :P

Anonymous poster hash: e89ef...f70

Jeg skulle også ønske at skuespillerne ble med videre! Håper du har rett i at noen dukker opp igjen :D Lurer veldig på hvordan hun AP-politikeren er i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe...

Er det slik at deltakerne blir sendt hjem etterhvert som de ryker ut?

Så dersom en deltaker ikke har kommet hjem så betyr det at de er kommet langt eller er med til slutt? :plystre:



Anonymous poster hash: ffb12...757
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når forhåndsvisninga blir lagt ut på viaplay? Har sett den som var for i morra blir det vel, men når legger dem ut den neste? Jeg skriver igrunn dette i håp om at de legger den ut etter slaget tolv i kveld, men det fungerer kanskje ikke sånn.. :fnise:



Anonymous poster hash: 1c4c8...baf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet når forhåndsvisninga blir lagt ut på viaplay? Har sett den som var for i morra blir det vel, men når legger dem ut den neste? Jeg skriver igrunn dette i håp om at de legger den ut etter slaget tolv i kveld, men det fungerer kanskje ikke sånn.. :fnise:

Anonymous poster hash: 1c4c8...baf

De pleier å legge ut mandagens episode på torsdager (altså i morgen). Husker ikke helt tidspunkt, men tror det er på ettermiddagen en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier å legge ut mandagens episode på torsdager (altså i morgen). Husker ikke helt tidspunkt, men tror det er på ettermiddagen en gang :)

Ah, takk! Da får man bare vente i spenning :)

Anonymous poster hash: 1c4c8...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser bare på nett.. og som regel dukker forhåndsvisningen opp samtidig som dagens episode blir tilgjengelig (altså når den går fra forhåndsvisning til tilgjengelig for alle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På mandag sjekker fem nye gutter inn! Skuespillerne sniker seg ut når jentene sover, de nye guttene legger seg i sengen på hvert sitt rom, og vips er det nye gutter og nye par på hotellet! :)

Anonymous poster hash: 09243...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sjekker inn enda en på mandag og en ny jente på tirsdag som har et hemmelig oppdrag. Parsplitt på tirsdag. På onsdag eller torsdag rokkerer hun nye deltagerne og nye par dannes.

Anonymous poster hash: 09243...9ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag sjekker fem nye gutter inn! Skuespillerne sniker seg ut når jentene sover, de nye guttene legger seg i sengen på hvert sitt rom, og vips er det nye gutter og nye par på hotellet! :)

Anonymous poster hash: 09243...9ea

Nei, det gjør de ikke :P Skuespillerne røves under parseremoni og drar da. Jentene legger seg alene, og de nye guttene legger seg inn der om natta. :)

Anonymous poster hash: 6af4b...6d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva synes dere om guttene da??? :)

Synes han blondien var søt. Rørleggeren ;)

Synes det var mange forskjellige personligheter, så dette ser lovende ut :-) Tydelig at de var skuffet over jentene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun tror jeg kan komme til å framstå som blærete og med manglende selvinnsikt, så det er bra. Resten av de virka litt for ordentlige. Virker ikke snadblåste noen av de fire. Håper jeg tar feil, at de lager skikkelig spetakkel og at en av de sørger for at Aurora blir arveløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...