Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #1 Del Skrevet 3. juni 2004 skal ut og kjøre fly og hartenkt å benytte meg av valium da jeg har flyskrekk.. har ikke fått det utskrevet av legen men får det gjennom en vennine av meg. da lurer jeg på hvor mange jeg skal ta og når i forhold til flyturen de skal tas? har en utrolig flyskrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Snakk med legen din du, det er leger man skal få slike ting av. Ikke av venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 3. juni 2004 #3 Del Skrevet 3. juni 2004 er farlig å ta dette uten å snakke med legen din.! har man stooor flyskrekk, vil nok legen hjelpe det med et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anemone Skrevet 3. juni 2004 #4 Del Skrevet 3. juni 2004 enig med Grooo, det er farlig å ta dette uten å snakke med legen din.! har man stooor flyskrekk, vil nok legen hjelpe det med et eller annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #5 Del Skrevet 3. juni 2004 Du må ta maks 5 mg = 1 tablett. Tablettene er vanligvis på enten 2 mg eller 5 mg. Dette er reseptpålagte medisiner som kun skal gis ut av lege. Kontakt legen din og forklar problemstillingen. Dette går kjempebra. Ta med noe interessant lesestoff og hør på musikk. Og tygg tyggegummi. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #6 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg er på ingen måte syk eller har noen andre problemer, så det skulle vel gå bra om jeg tok en... poenget er at jg ikke får lege time før neste uke og da har jeg dratt dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue, i.i. Skrevet 4. juni 2004 #7 Del Skrevet 4. juni 2004 Hvor mye veier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #8 Del Skrevet 4. juni 2004 jeg veier ca 54 55 rundt der... er 170 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #9 Del Skrevet 4. juni 2004 Vel...du kan ta 2 mg = 1 tbl hvis det står 2 mg på boksen. Ta 2,5 mg = 1/2 tbl hvis det står 5 mg på boksen. Dette bør være nok hvis du vanligvis ikke bruker denne type medisiner. Maksimal effekt etter 30-90 min. Ta den ca 45 min før avreisetidspunkt. Kan bli trett. Bivirkninger som hodepine og svimmelhet kan også forekomme, men dette er sjelden. Må ikke kjøre bil eller drikke alkohol de neste timene! Hvis du klarer deg uten er det best. Et glass vin eller to virker jo også avslappende, og gir færre bivirkninger. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2004 #10 Del Skrevet 4. juni 2004 uff da.. kjedlig å få bivirkninger på fly eller på et helt nytt sted som man reiser til i varmen,ble jo litt i tvil nå.. men er så fryktelig redd for å fly.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uredd gjest Skrevet 5. juni 2004 #11 Del Skrevet 5. juni 2004 Men i all verden, hva er det egentlig du er redd for da? Å fly er jo overhodet ikke farlig, ser man på statistikker og slik er det mye farligere i trafikken. Dette går fint, ta ett glass rødvin eller to, mer trenger du ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #12 Del Skrevet 5. juni 2004 hehe lett for deg å si det uredd gjest.. sku ønske jeg var like uredd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juni 2004 #13 Del Skrevet 5. juni 2004 Her var det mye mg og doser. Ta en tabbis når du sitter i setet. Om turen din er 4 timer så våkner du sikkert når medpassasjerene KLAPPER for at flyet har landet. God tur! zz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå