Gå til innhold

Change nothing, and nothing will change


Sugar&Spice

Anbefalte innlegg

Så bra, lykke til videre med eksamensoppgaven!

Koselig med venninneprat, kos deg masse!

Godt mulig det har startet å hjelpe allerede ja, men fortsett med å være forsiktig så det ikke går galt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mangler en side på eksamensoppgaven nå :bond: men har jo 25 timer så det burde la seg gjøre?

Nå har jeg nettopp stått på balansebrettet i en halvtime med div. øvelser. Brenner godt i leggene og anklene så det er tydelig at jeg styrker noen muskler. Heldigvis! Deilig å kjenne at det faktisk har effekt. Nå er spørsmålet bare om det hjelper meg med løpingen...?

Okei, nå må jeg jobbe en time til før jeg tar en pause og går en tur eller ser en episode av The Hills eller noe. Jeg er sååå leeei av denne oppgaven! Men nå føler jeg faktisk at jeg har lært masse da, og det er jo fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har kommet langt om du mangler bare en side og har 25 timer igjen! Godt jobba!

Om det hjelper på løpingen eller ei finner du jo tidsnok ut!

Skjønner godt at du er lei oppgaven, det er jo helt vanlig ved slike eksamner. :ler: Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne skryte på meg noen flotte måltider, men.... nei.... :fnise: Jeg har spist 200 gram sjokolade bare I DAG! :bond: Og egg og bacon til lunsj, to knekkebrød til frokost... Helt ubrukelig, blir deilig å få fri så jeg får energi til å lage ordentlig mat igjen.

SNART!!! Om ett døgn!!! Så er jeg ferdig med 20 studiepoeng ved siden av 100% jobb!!!! :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: Jeg er ås stolt av meg selv nå at jeg nesten sprekker... For fire år siden måtte jeg sette vgs på pause pga angst og depresjon og utbrenthet, og det har gått så trått siden, men nå dette semesteret har jeg fått til så ufattelig mye!

Siden januar:

- Sluttet å røyke

- Fått et normalt forhold til alkohol igjen

- Kuttet mange personer som ikke har behandlet meg bra

- Jobbet 100%

- Studert 60%

- Spart 10 000,- (jeg har ALDRI spart penger før. OG alle skattepengene(10k) skal inn på bsu!)

Vennligst klapp meg på skulderen :takke:

Endret av grethe91
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo superbra!! Du bør absolutt være stolt av deg selv! :nigo:

Mat er ofte et problem i eksamensperioder for meg også, det blir enkle løsninger og ikke alltid så veldig spennende mat. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive "begynte å trene" på listen........ :sjenert::murvegg::trene:

haha, dumme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Jeg er fryktelig imponert over det du har gjort dette semesteret! Nyt ferien - veldig velfortjent :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Nå begynner jeg å bli passe gæern med dette løpeforbudet.... Spesielt nå som jeg har mer fri! Vil bare løpe, løpe, løpe... På den andre siden merker jeg god fremgang på balansen allerede, og det er mange finurlige muskler jeg har vært støl i i føttene. Det er fint å kjenne fremgang.

Jeg har legetime 12. juni, så skal ikke løpe noe frem til den og kun fokusere på balansebrettet og evt yoga/pilates. Kjedelig. Kjedelig. Kjedelig.

Nå er semesteret over og jeg har masse tid til overs - men aner ikke hva jeg skal bruke all tiden på. Blir helt gæern og angstfull av all denne ledige tiden! Ikke noe særlig gøy...

Hva gjør dere for å gi livet mening? Er drittlei av tv, har lest nok dette halvåret(studerer litteratur, så leser hver eneste dag, så er liksom ikke rom for å "lese en bok?". Det gjør jeg nemlig hele tiden, og det gir meg jo noe, men jeg trenger noe nytt). Jeg går turer alene hver dag, så det er jeg lei, osv... De fleste sånne råd som man kommer med har jeg gjort mange ganger. Hører på radio mange timer om dagen også. Føler liksom at jeg står heelt stille i livet mitt, og det er så kjedelig!

Jeg burde jo være kjempeglad nå som det er sommerferie og jeg er ferdig med semesteret, men egentlig føler jeg meg bare tom og uproduktiv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen! Kjeder meg mye selv for dagen, gleder meg til jobben starter om 10 dager! Hadde masse forslag i en annen tråd her, nå husker jeg ingen av dem lenger. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk :daane:

Haha, det er ikke lett altså. Jeg skjønner jo at jeg må la kroppen slappe av nå, men jeg klarer liksom ikke helt å roe meg ned. Blir veldig engstelig og får mye angst når jeg roer ned. Tror jeg har jobbet så mye ved siden av studier for å unngå å ha "tenkepauser". Men kanskje det er på tide å gå litt ned i disse tankene og bearbeidet som ligger der...

Men jeg vil jo løpe, ikke tenke på vonde ting :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! :daane: Prøver å holde meg opptatt med tv-serier, men det funker ikke så veldig bra. Gleder meg til jobb som sagt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en fin pinse? :blomst::sol:

Hei! Joda, både og. Jobbet hver dag :bond: men har heldigvis fått noen timer i solen før jobb, og har fått et ganske så flott skille i dag! Heldigvis har jeg dobbel lønn hele helgen ;)

Enn der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Joda, både og. Jobbet hver dag :bond: men har heldigvis fått noen timer i solen før jobb, og har fått et ganske så flott skille i dag! Heldigvis har jeg dobbel lønn hele helgen ;)

Enn der da?

Dobbel lønn gjør det nesten verdt det ;) spesielt hvis man kan få sole seg litt først :sol:

Har vært utendørs nesten hele helgen, gjort både hagearbeid og slappet av. Hadde visst glemt å smøre meg med solkrem i dag, for nå er jeg skikkelig rød :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei! Det går.... vel. Jeg bare jobber og jobber og jobber, og prøver å skvise inn litt sosiale eskapader her og der! Nå skal jeg gå Vettakollen før jeg skal på jobb, blir bra :) En av mine favoritturer i Oslo og det tar ikke lang tid og utsikten er så fin!

Skal på jobb igjen i dag... Vil ikke, jeg vil ha fri! Men på den andre siden så tjener jeg ufattelig mye penger, og det er jo fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes slitsomt ut, men deilig at du får gått tur før jobb i allefall! Også blir det mye penger ut av det, ja. Jobber fu nesten hver dag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet 61 timer forrige uke, så ja, nesten hver dag! :fnise: Jobber som regel bare kveld så har dagene fri, men er grenser for hvor mye man får vært ute...

Kjempedeilig tur i dag! Har fri i morgen og ingen planer, så skal komme meg ut da og. Nå venter jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...