Gjest Pet Skrevet 5. juni 2004 #41 Skrevet 5. juni 2004 Enig! Liker ikke rifler!!! Maaruds ost og løk er supergod! En killer for ånden, men... Enig! Maarud hadde en med vårløk, men den har jeg ikke sett på lenge. Er det tatt ut, tro?
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #42 Skrevet 5. juni 2004 Enig! Liker ikke rifler!!! Å nei, rifler er best!
Andrine22 Skrevet 5. juni 2004 #43 Skrevet 5. juni 2004 Av vanlig potetgull liker jeg best paprikasmak. Når det er drikking, MÅ jeg derimot ha salt potetgull... Ellers er jeg mer fan av potetskruer, french frites og sånn...
Smilla78 Skrevet 5. juni 2004 #45 Skrevet 5. juni 2004 Begge typene av maarud gourmet og superchips med paprika. Kims punching paprika er også digg. Elsker potetgull!
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juni 2004 #46 Skrevet 5. juni 2004 .. (eller Cheese balls - kjøpes i Sverige - men det må være OLW) Har ikke den kommet til Norge?
Piñacolada Skrevet 6. juni 2004 #47 Skrevet 6. juni 2004 Men HVOR har det blitt av Pottifar??!!!! Den har jeg ikke sett på flere år... :cry:
Gjest Fraggel Skrevet 6. juni 2004 #48 Skrevet 6. juni 2004 Jeg har gått i barndommen og er igjen hekta på den gode, gamle lettsalta Maarud.
jordbær Skrevet 7. juni 2004 #49 Skrevet 7. juni 2004 Åh.. Olaf Sands rifla potetflak er allerallerbest! Men nå er den ikke i butikken lengre.. Chips O'hoi er derfor allerbest nå. Oh.. Taffelstick og Åndechips(Ost og løk)..
MiniMjau Skrevet 7. juni 2004 #50 Skrevet 7. juni 2004 Åh.. Olaf Sands rifla potetflak er allerallerbest! Men nå er den ikke i butikken lengre.. Chips O'hoi er derfor allerbest nå. Oh.. Taffelstick og Åndechips(Ost og løk).. Statoil på Bjerke har lassevis med Olaf Sands!!! Olaf e bæst!!! de e bærre lækkert!!!
magolia Skrevet 7. juni 2004 #53 Skrevet 7. juni 2004 Har ikke den kommet til Norge? Jo det har de! ...men jeg synes de ikke er sååå gode jeg da.....
Blårød Skrevet 7. juni 2004 #54 Skrevet 7. juni 2004 Superchips og potetskruer Ostepop(s) synes jeg lukter hurlumheiekkelt og jeg er så barnlig til sinns at jeg ikke liker mat/godteri som lukter ille...
Gjest Diddl Skrevet 8. juni 2004 #55 Skrevet 8. juni 2004 Å- jeg elsker chips! Det er det beste godteriet som finnes.. Det er umulig å velge en favoritt... *De nye cheez-ballz`ene (de selger de både på Rema, Mega og Rimi her jeg bor-så de er kommet ja!) *Maarud Tortilla chips *Sørlandschips- den i limegrønn farge- Charlottløk tror jeg den heter.. *Maarud Paprika- med Holyday eller tortilla dip *Somberos *Kims Salt&pepper... Uff- all chips er god! rart jeg slanker meg?? Neei..
*M* Skrevet 8. juni 2004 #56 Skrevet 8. juni 2004 Sørlandschips med salt, tortilla chips og maaruds sine "slankechips"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå