MarianneE Skrevet 3. juni 2004 #21 Skrevet 3. juni 2004 Sørlandschips med vårløk og crème fraîche. Ja, helt klart! Også ostepops og micropopcorn (men det var kanskje ikke det som det ble spurt etter....)
Gjest Lady-M Skrevet 3. juni 2004 #22 Skrevet 3. juni 2004 .. (eller Cheese balls - kjøpes i Sverige - men det må være OLW) Min store svakhet: Ostepop!! Det er jo sååå godt!!
Miss-X Skrevet 3. juni 2004 #23 Skrevet 3. juni 2004 Jeg liker best Sørlands Chips og Maarud Gourmet Fikk utrolig lyst på potetgull etter å ha lest denne tråden...
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #24 Skrevet 3. juni 2004 Min store svakhet: Ostepop!! Det er jo sååå godt!! Ja, ostepops er kjempegodt. Fant noen nye ostepops i Sverige, i en litt mindre, oransje pose. De er mindre og hardere, ujevne i formen, og minner faktisk om de kjempegode cheddar-ostepopsene de hadde for mange år siden og som jeg har savnet veldig. Dessverre kjøpte jeg bare to poser, for jeg var ikke sikker på om det var godt (potetgull, ikke godt??? :o), men får vel hamstre litt neste gang. :-)
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #25 Skrevet 3. juni 2004 Sånne ostepopp som Arkana beskriver over her, sånne ga de ut haugevis med gratisposer av uten for Nationalteateret t-banestasjon for litt siden. Jeg fikk 4 poser stappa opp i armene mine Desverre fikk jeg ikke smakt på dem, jeg glemte de i veska til en venn av meg.
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #26 Skrevet 3. juni 2004 Sånne ostepopp som Arkana beskriver over her, sånne ga de ut haugevis med gratisposer av uten for Nationalteateret t-banestasjon for litt siden. Jeg fikk 4 poser stappa opp i armene mine Desverre fikk jeg ikke smakt på dem, jeg glemte de i veska til en venn av meg. Åååå, hvorfor var ikke jeg på Nationaltheatret da? :veldigsur: Betyr kanskje dette at det potetgullet kommer til Norge snart.
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #27 Skrevet 3. juni 2004 Åååå, hvorfor var ikke jeg på Nationaltheatret da? :veldigsur: Betyr kanskje dette at det potetgullet kommer til Norge snart. Gjett hva Jeg så disse på rimi i dag :-)
Arkana Skrevet 3. juni 2004 #28 Skrevet 3. juni 2004 Sånn flaks at vi har Rimi tre skritt utenfor døren. Jeg er stygt redd vekta mi ikke vil like dette....
Amarone Skrevet 4. juni 2004 #29 Skrevet 4. juni 2004 Å, chips... Liker aller best Kettle Chips med salt og pepper, så Maarud Gourmet med salt og pepper, superchips med salt og pepper, Fjellchips med rømme og pepper, og de Maarud i "papirpose" med biff og løk. Som dere ser, så er det salt og pepper som gjelder for meg...
Gjest Ethereal Skrevet 4. juni 2004 #30 Skrevet 4. juni 2004 I Norge: Sørlandschips med vårløk og crème fraîche. Generelt: Lay's med tzatziki-smak (jeg burde hamstret med meg fra NL, men potetgull???) Nå fikk jeg lyst på potetgull :oops:
Gjest Fighter Skrevet 4. juni 2004 #31 Skrevet 4. juni 2004 Liker det meste av snacks, men er veldig glad i Superchips med salt og Potetskruer med salt eller paprika.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2004 #32 Skrevet 4. juni 2004 Ingen over - ingen ved siden av: Maurud Gourmet med salt og pepper.
Miss Marple Skrevet 4. juni 2004 #33 Skrevet 4. juni 2004 Maaruds Sprø Mix. Kjempe godt! Og French Fries, det eneste er at man blir så sår i ganen/munnen av disse. Iallefall jeg gjør det...
¤Tiili¤ Skrevet 4. juni 2004 #34 Skrevet 4. juni 2004 Den derre grønne posen som er ekstra mye smak på, med sour cream og sånn...hjerneteppe....åååå....kommer ikke på hva den heter eller hvem som lager den! :klø:
Arkana Skrevet 4. juni 2004 #35 Skrevet 4. juni 2004 Den derre grønne posen som er ekstra mye smak på' date=' med sour cream og sånn...hjerneteppe....åååå....kommer ikke på hva den heter eller hvem som lager den! :klø:[/quote'] Du tenker sikkert på Maarud Xtra.
Gjest Rio Skrevet 5. juni 2004 #36 Skrevet 5. juni 2004 farlig tråd.. maarud BIFF&LØK er overlegen! maarud paprika kims salt&pepper maarud potetskruer er vel de jeg liker å trykke i meg
valmue Skrevet 5. juni 2004 #37 Skrevet 5. juni 2004 Sørlandschips med salt eller i USA/England : vanlig chips med vinegare.
Arkana Skrevet 5. juni 2004 #39 Skrevet 5. juni 2004 Sørlandschips med salt eller i USA/England : vanlig chips med vinegare. Å ja, de engelske salt/vinegar-chipsene er kjempegode! Og så har Walker's (tror jeg) noen kjempegode chilichips som jeg savner veldig.
Gjest LoisLane Skrevet 5. juni 2004 #40 Skrevet 5. juni 2004 De som ikke er rifla! Enig! Liker ikke rifler!!! Maaruds ost og løk er supergod! En killer for ånden, men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå