Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Skal ha muntlig eksamen i morgen, gruer meg så fælt! Har aldri hatt muntlig eksamen før (bortsett fra på ungdomsskolen), kan noen fortelle meg litt om hvordan det fungerer? Ellers noen som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anki Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Er det universitet du går på? Jeg har hatt muntlig eksamen på både ungdomsskole, videregående og universitet. Det er omtrent samme greia overalt. Men får to spørsmål og skal vel snakke mest mulig om det... Så gjelder det å ha lest på det man får! Som regel vil de jo hjelpe deg på vei hvis du får noe du absolutt ikke kan, samt er de vant til at folk er nervøse. Lykke til, det går nok bra skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Takk for svar :-) Det er på universitetet ja, britisk litteratur. Får man tid til å jobbe med spørsmålet på forhånd? I så fall, får man ha med notater? Kanskje dumme spørsmål, men jeg aner rett og slett ikke. Jeg har utrolig problemer med å bare svare sånn på direkten, jeg trenger vanligvis litt tid til å tenke over spørsmålet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #4 Del Skrevet 3. juni 2004 Vet hvordan du føler det.. Blir mer satt ut av å bli stilt spørsmål og forventet å svare med det samme....På vgs har det kommet flere alternativer til muntlig eksamen i hvertfall. I noen fag får man nå en problemstilling man får to dager på forhånd. Det er jo kjempebra...så såør dem om noen relaterte emner i tillegg.. Vet ikke hvordan det er på universitet... Du burde kanskje snakket med noen der. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå