AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 ensjø er flott Anonymous poster hash: 2522d...ef3
Gjest Gemini7 Skrevet 18. mars 2014 #22 Skrevet 18. mars 2014 Årvoll/Tonsenhagen! Reklamerer alltid for dette området i tråder som dette.. Bodd her i 7 år og er strålende fornøyd!! Rett ved skogen, grønt, stille, lyst men likevel relativt kort fra sentrum, og busser går hvert 6. min. Grefsenkleiva like ved, nydelige områder i marka til trening og turer.. men nokså dyrt er det dessverre blitt.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #23 Skrevet 18. mars 2014 Lambertseter er flott, synes jeg, og senteret der er nesten helt nytt og har absolutt alt du trenger. Det eneste negatve med Lambertseter, er at det er litt knotete med nattbussen, så hvis du er mye ute i helgene, er det kanskje noe å være klar over. Jeg ville aldri kjøpt i Kværnerbyen, da det er så mye innsyn at du like godt kunne satt opp kameraer og live-streamet livet ditt til hele området. Ensjø er det mange som snakker varmt om, men jeg har aldri bodd der selv. Anonymous poster hash: 6ed92...84a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #24 Skrevet 19. mars 2014 Siden du nevner Ensjø og Kværnerbyen kan du jo kikke på Etterstad, Malerhaugen, Lillebergsvingen-/veien og Arnljot Gellines vei også, og øvre del av Vålerenga. Mye fint her også, selv om det nok blir en ganske liten leilighet på det budsjettet. Lykke til i boligjakta! Anonymous poster hash: 3d4f5...e6e
Pringle Skrevet 19. mars 2014 #25 Skrevet 19. mars 2014 Lambertseter er flott, synes jeg, og senteret der er nesten helt nytt og har absolutt alt du trenger. Det eneste negatve med Lambertseter, er at det er litt knotete med nattbussen, så hvis du er mye ute i helgene, er det kanskje noe å være klar over. Jeg ville aldri kjøpt i Kværnerbyen, da det er så mye innsyn at du like godt kunne satt opp kameraer og live-streamet livet ditt til hele området. Ensjø er det mange som snakker varmt om, men jeg har aldri bodd der selv. Anonymous poster hash: 6ed92...84a Gardinen er funnet opp. Bare nevner det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå