Solstrålemamma Skrevet 17. august 2014 Forfatter #43 Skrevet 17. august 2014 Kjempefin tråd! Takk! Fint at dere liker tråden! 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #44 Skrevet 17. august 2014 1. Samboeren kommer hjem etter å ha vært borte ei uke 2. Jeg har kost meg med en tur i skogen - og så en sjokoladeknupp... 3. De aller fleste i familien min er friske og raske, og vi passer på hverandre :-) Anonymous poster hash: 9399c...37a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #45 Skrevet 17. august 2014 laget fruktsalat høre på musikk jeg hadde glemt Anonymous poster hash: 68be9...ca4
la Flaca Skrevet 17. august 2014 #46 Skrevet 17. august 2014 Ja for en trivelig tråd. Og siden jeg skygger unna sånt på Facebook kan jeg heller poste her. 3 positive ting for dagen; Sønnen min som var kjempedårlig med nyrebekkenbetennelse i går er mye bedre i dag. (Riktig antibiotika, hurra) Har gått en koselig tur med hundene og verdens deiligste mann Har begynt å pakke kofferten til ferietur med familien Og ja, gleder meg til jeg skal se film og spise snop med jenta mi i kveld
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #47 Skrevet 17. august 2014 1 eneste dag igjen til 4 uker ferie jippi jaj Vasker litt klær som skal med på tur. Har tent lys i hele leiligheten og laksen nær sagt spreller i panna. Sen middag - elsker Anonymous poster hash: 8d006...1a5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #48 Skrevet 17. august 2014 1. Jeg ble kvitt en person fra livet mitt som bare har skapt uro og kaos. Mange tårer, mye frustrasjon og flere tårer enn jeg trodde jeg hadde igjen. Nå fikk jeg igjen sjansen til å starte på singellivet, fokusere på meg selv, helt på ordentlig 2. Jeg åpnet en ny flaske hvitvin jeg ikke visste om jeg likte, og syns den smakte helt fantastisk. Ny favoritt! 3. Snakket med en gammel venn på telefonen som jeg ikke har snakket med på lenge! Anonymous poster hash: 8d45e...cba
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. august 2014 #49 Skrevet 18. august 2014 1. Ei venninne er ikke så syk som hun trodde 2. Xen redda meg x4 3. Jeg er bare i godt humør rett og slett. I morgen får jeg besøk, det blir koselig
Berit Skrevet 20. august 2014 #50 Skrevet 20. august 2014 1 Fridag og kunnet slappe av 2 Laget kjempe god sjokoladekake (frister litt for mye med et stykke til, men har klart å spare) 3 Laget fantastisk god grønnsaksuppe fra bunnen som jeg har spist til middag
la Flaca Skrevet 28. august 2014 #51 Skrevet 28. august 2014 Åååh, jeg har en gladnyhet i dag! Jeg la ut en funnet-annonse (på dyrebar.no) på en tynn og smådesperat katt som fulgte meg og hundene hjem en dag, og visstnok har vandret rundt i området i lang tid. I helga meldte en familie seg som kjente igjen katten på bildet. Han forsvant for 3 år siden!! 3 år. Tenk å bli gjenforent med pusen sin etter så lang tid. Fine pusen, endelig hjemme 1
Solstrålemamma Skrevet 29. august 2014 Forfatter #52 Skrevet 29. august 2014 Så koselig! Solstrålemamma 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå