Solstrålemamma Skrevet 16. mars 2014 #1 Skrevet 16. mars 2014 Jeg ser at det er mange som føler seg deperimerte her inne. Som et bidrag mot dette har jeg laget denne tråden. Her kan vi poste tre positive ting som skjedde i dag. Jeg setter i gang: 1. Gjorde mindfulness i dag. 2. Var på kino 3. En god venn ringte 5
dillyduzit Skrevet 16. mars 2014 #2 Skrevet 16. mars 2014 Dette liker jeg! - God dag på jobb, hyggelige kunder - Bbq om noen få timer med verdens beste venner - Sol og varmt!
Solstrålemamma Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2014 I dag: -Vasket to gulv - Kjøpte ny brødrister - Hyggelig tur ut
Gjest Mr. Toad Skrevet 17. mars 2014 #4 Skrevet 17. mars 2014 Strengt talt er jeg nok en konstruktivist, men jeg ser absolutt at kulturvitenskapene i større grad bør etterstrebe seg en mer positivistisk tilnærming til forskning.
Solstrålemamma Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2014 I dag: Kjøpte meg en melkerull Gikk en fin tur Vasket badegulvet Andre?
smilo Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Har fått satt i gang trening av foten Har kost meg med ungene nydelig vær
Gjest Ingaborga Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Hadde ei god treningsøkt Fulgte med i fransk-timen Fikk vite at vi skal på kino i regi av skolen om noen uker(altså slipper vi skoletimer + at vi får se en film jeg uansett ville se)
Solstrålemamma Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2014 I dag: Fulgte datteren min til toget Spiste på cafe Laget god middag
Kvitveis Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Herleg tråd! I dag har eg: - hjulpe med å laga klart til ein strikkekafè - hatt klubb med kjekke studievenninner, utruleg kjekt å sjå dei igjen etter eit halvt år - sett morsomme musikkvideoar frå 70-talet
Crystallized Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Kjempebra tråd, burde være flere svar her! I dag har jeg ordnet helt opp i problemene til meg og kjæresten, vært med en god venninne som ikke har det så bra, ryddet til jeg får besøk i morgen! 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #11 Skrevet 7. april 2014 Veldig fin tråd ) - Jeg våknet opp frisk - Det var sol ute - Kaffe på byen med verdens kjekkeste venninner - Jeg har verdens herligste barn Anonymous poster hash: 1d57a...0ff 1
Libertas Skrevet 7. april 2014 #12 Skrevet 7. april 2014 Idag: - Var på city med en venninne og ble spurt om å være gudmor til hennes kommende sønn - Handlet garn til babyteppe - Strikket ferdig både babypose og ullsokker - Det har snødd - Det har vært sol - Det er stjerneklart ute - Snakket med kjæresten - Spist hjemmelaget karbonade
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #13 Skrevet 8. april 2014 Hatt en god treningsøkt ilag med min ellers litt for bedagelige tenåringssønn Kom hjem til ferdig middag laget av stedattera mi som stadig blir flinkere til å klare å lage middag Alenetid hjemme (det er sjeldent!!) med bare kos og ikke rydding Anonymous poster hash: 3d635...a11
Solstrålemamma Skrevet 8. april 2014 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2014 Hyggelig at dere liker tråden! Takk I dag har jeg: - unnet meg bixit kjeks med sjokolade - ryddet i en skuff med skjørt -Sett et flott naturprogram om livet i havet med datteren min
rillemille Skrevet 8. april 2014 #15 Skrevet 8. april 2014 Denne tråden likte jeg I dag har jeg: - Fått gjort masse med bacheloren - Fått reflektert mye rundt mine sterke og svake sider - Fått påskeferie For en deilig dag!
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #16 Skrevet 8. april 2014 Så bra tråd! Merker faktisk at det er vanskelig å komme opp med tre ting, så dette må jeg bli flinkere på. I dag har jeg: - hatt en fin fotballtrening, barna var snille og hørte etter - chattet med en jeg er interessert i - hatt en god tone med broren minAnonymous poster hash: 6fec4...833
Gjest Lypcha Skrevet 8. april 2014 #17 Skrevet 8. april 2014 I dag har jeg - tatt vårrengjøring - samlet inn gratis ting til mennesker som trenger det - hatt mange fine timer med familien 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2014 #18 Skrevet 8. april 2014 - Fått malt litt på nattbordene mine. - Besøkt pappa som har bursdag. - Koset med katten.Anonymous poster hash: 807e3...d79 1
mandel92 Skrevet 8. april 2014 #19 Skrevet 8. april 2014 1. Koselig bytur med ei god venninne 2. Jogget 5 km ute (tidligere hatt angst for å jogge ute) 3. Hadde en fin samtale med et flott menneske (et menneske jeg ikke likte for kort tid tilbake, fint at man kan ta feil!) 1
smilo Skrevet 12. april 2014 #20 Skrevet 12. april 2014 Jeg har Hentet en kjempepakke på posten Besøkt mamma Hatt ungene her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå