AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #1 Del Skrevet 15. mars 2014 Hjelp! Jeg mistenker at akvariefisken min har sopp. Den er hvit på den ene siden. Ser nesten ut som mugg/sopp som er der. Noen som kjenner til dette? Eller som vet hva jeg kan gjøre? :-) Anonymous poster hash: 1adb7...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 15. mars 2014 #2 Del Skrevet 15. mars 2014 TIpsene jeg fikk var å dra til dyrebutikken å høre. TA gjerne med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. mars 2014 #3 Del Skrevet 16. mars 2014 http://akvaforum.no/text.cfm?id=1710 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #4 Del Skrevet 16. mars 2014 Prøv med større vannbytter i noen dager fremover (bytt ut for eksempel 50 prosent av vannet), samt akvariumssalt. Anonymous poster hash: d07f8...057 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. mars 2014 #5 Del Skrevet 16. mars 2014 Er det hvite prikker på/ ved gjellene, så er de kjønnsmodne. Men, hør med butikken og ta med bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2014 #6 Del Skrevet 16. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporing! Ann Christin - MOD - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aroer Skrevet 17. mars 2014 #7 Del Skrevet 17. mars 2014 Prøv noe som heter esha2000. Det er ett effektivt medikament mot de fleste sykdommer som sopp, finneråte og bakterieinfeksjoner som ikke ødelegger filterbakterier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå