Belle Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Heisann! Plutselig kom jeg til å tenke på VÆREN!! Noen som vet hvor den har tatt veien? Hilsen ei som er "Tvillingengelen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Favorittsauen er her ofte hun! Har eget sauehus også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Heisann! Så koselig at du tenkte på meg, da, Belle! Jeg er her stort sett hver dag, jeg! Har vært litt travelt i sauehuset i det siste, riktignok, bl.a. masse oppussing. Så jeg har kanskje ikke vært så veldig aktiv som før, og i alle fall ikke i de lystige engler! Men jeg har egen dagbok, og er stort sett innom den hver dag. Og litt i andres dagbøker også. Og så hender det jeg sier meningen min - her og der! Sender deg en stooor og god klem med ønske om at du får en herlig sommer - siden du tenkte på lille sauen, nemlig meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå