KatK Skrevet 17. mars 2014 #21 Del Skrevet 17. mars 2014 Nydelige kjoler! Har du sett på BHLDN? Mye lekre kjoler, til en overkommelig pris. Ikke kopier, men originaler.http://www.bhldn.com/shop-the-bride-wedding-dresses-lace/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anubiel Skrevet 18. mars 2014 #22 Del Skrevet 18. mars 2014 Hva med Cecilie Melli? Hun har kjoler i flere prisklasser. Finnes også noen av dem brukt på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 18. mars 2014 #23 Del Skrevet 18. mars 2014 Hun har mange fine! Men akk så dyre... Den nettsiden har jeg ikke tittet innom. Tar en titt nå Selgeren/firmaet kaller seg Grace Loves Lace Anonymous poster hash: f102d...098 Flotte kjolar! Litt meir lause og ledige enn det som passar min kropp, men nydelige til ein slank kropp! Eg hadde absolutt tatt sjangsen på å handle hos henne, alt ser greitt ut på etsy. Ho har jo også ei fb-side, du har sikkert sett der? Mange fleire bilder der inne. No må eg slutte å sjå på kjolar, for no har eg bestilt min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Residensfruen Skrevet 18. mars 2014 #24 Del Skrevet 18. mars 2014 Prøvd Light in a box? De har mange kjoler... Kan også få dem skreddersydd til en grei pris. Jeg har kjøpt 2 selskapskjoler skredderskydd og det er veldig bra kvalitet .Leveringstid var da ca 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå