Gå til innhold

Kunne du bli sammen med en manlet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Bor dere under en stein?

En manlet er en liten mann, men det er forskjellig fra person til person hvor manletskillet går (derav spm 2).

Anonymous poster hash: 2e704...b15

Du verden så ovenfra nedad du var, da. Jeg skal vedde på at det finnes mange norske ord du ikke forstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette var noe av det dummeste jeg har sett.

Hva er dumt med det? Alt som står der er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere under en stein?

En manlet er en liten mann, men det er forskjellig fra person til person hvor manletskillet går (derav spm 2).

Nei, men i min verden bruker man ikke denslags begreper.

På senteret der jeg går, er det en trener som ikke er spesielt høy, men veltrent. Mannen er kjempehyggelig, snill, og kjekk, og jeg kan ikke levende forestille meg annet enn at fyren har et haleheng av kvinner etter seg.

Og det byr meg i mot at han, og andre med ham, skal klassifiseres med et uttrykk som åpenbart kun er ment som nedverdigende.

Så om man bor under en stein fordi man ikke kjenner til det uttrykket, så bor jeg vel under en stein. Men nå som jeg vet hva det betyr, får jeg vel pælme steinen min i trynet på dem som bruker uttrykket aktivt for å prøve å hevde seg selv. Tror dere trenger det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Bor dere under en stein?

Jeg bor ikke under en stein nei, og heller ikke i landet/planeten der du bor, for der snakker man tydeligvis ikke norsk...

Er det så inni helv.... ukult å skrive "en liten mann" at man må ty til urbane amerikanske trendgloser på et norsk forum gidder jeg ikke å ta deg særlig seriøst, beklager ass....

Forøvrig er dette en forbanna ukultur som er i ferd med å bre om seg. Ikke kult nei!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan virke som Kvinneguiden tiltrekker seg mye usikker ungdom. Har noen ganger faktisk lurt på om gjennomsnittsalderen her inne er ca 13 år? Er det bare meg som synes mange av problemstillingene her inne mange ganger er sykt barnslige?

(Håper det er lov for en dame over de førr å bruke det utrykket i sakens anledning. Jeg fant ikke et mer passende utrykk akkurat nå)

Anonymous poster hash: e9b49...2e5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Det kan virke som Kvinneguiden tiltrekker seg mye usikker ungdom. Har noen ganger faktisk lurt på om gjennomsnittsalderen her inne er ca 13 år? Er det bare meg som synes mange av problemstillingene her inne mange ganger er sykt barnslige?

(Håper det er lov for en dame over de førr å bruke det utrykket i sakens anledning. Jeg fant ikke et mer passende utrykk akkurat nå)

Det er hvert fall problemstillinger som jeg aldri har kommet over i det virkelige liv, og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Akkurat det har jeg også reflektert over i det siste. Men at vi oppfatter problemstillingene som sykt barnslige er kanskje fordi vi er sykt gamle..

Anonymous poster hash: bf251...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er hvert fall problemstillinger som jeg aldri har kommet over i det virkelige liv, og godt er det!

Akkurat det har jeg også reflektert over i det siste. Men at vi oppfatter problemstillingene som sykt barnslige er kanskje fordi vi er sykt gamle..

Anonymous poster hash: bf251...a70

Selvfølgelig har ikke dere kjerringer på 40+ opplevd problemstillinger som unge friske gutter i begynnelsen av tjueårene opplever.

Og hva er barnslig med at lave gutter/menn er forhatt av kvinner generelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Selvfølgelig har ikke dere kjerringer på 40+ opplevd problemstillinger som unge friske gutter i begynnelsen av tjueårene opplever.

Jeg er ikke 40+. Og lave, unge gutter er ikke forhatt av kvinner. Nå må du skjerpe deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For enkelte er det tydeligvis en fordel å slutte å være så utseendefikserte og begynne å forstå at folk ikke er utseendet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er bare 1,64, men har datet en som var lavere enn meg. Det eneste jeg ikke fikset var når vi sto oppreist og holdt rundt hverandre, det ble jævlig merkelig, så da måtte jeg sette meg ned. Ellers gikk det bra, han var veldig energisk på alle måter, også på soverommet. Men han var ikke spesielt smart, så derfor ble det dumpers.

Anonymous poster hash: a39e3...1c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var noe av det dummeste jeg har sett.

+1

Tror jeg skjelden sjelden har sett mere diskriminerende propaganda mot veltrente mennesker med hvit hudfarge (og heteroseksuell legning)...

Men noe måtte man selvsagt komme opp med for denne gruppen, også.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er barnslig å anta at lave menn er "forhatt av kvinner generelt". Det er blank løgn. Jeg vet ikke om du er en av de lave mennene eller en av de som hater (?) lave menn, men du er uansett totalt på jordet og burde finne deg noe annet å fokusere på.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blåser i høyden egentlig, det verste jeg ser er feite menn som pumper jern for bare å se enda større ut. Løpe litt på tredemølla eller ro litt? Neeeida, vi skal ikke miste noe fett her! Her skal det pumpes jern! *sukk*

Anonymous poster hash: a1cc7...1bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så en skikkelig liten fyr med overdrevne bolemuskler en gang, han gikk sammen med et langt tynt rekel med silikonpupper. Alle kompenserer I større eller mindre grad, det er bare noen som drar det litt lenger enn andre, der det er lett å se hva komplekset går ut på.

Anonymous poster hash: b8410...0b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, hvis vedkommende klarer å få meg hodestups forelsket og gjør meg til verdens heldigste og lykkeligste? Hva har det å si at han er er "manlet" :klo: Han kan være albino for alt jeg bryr meg om da.

Anonymous poster hash: e6f44...00c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tsejG

Du har i hvertfall min klare støtte i dette :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stakkars disse lave mennene da. Hvorfor går man ut fra at grunnen til at de har en trent kropp er fordi de ønsker å kompansere for noe? Hadde han vært ti cm høyere med samme muskelmasse så ville man ikke beskyllt dem for det samme! Er det ikke mulig at enkelte kortere menn bare har et generelt ønske om å holde seg i form og bygge musklkler uten at dette har noe med deres høyde å gjøre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...