Gå til innhold

Kunne du bli sammen med en manlet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

1. Kunne du blitt sammen med en manlet? Hvorfor/hvorfor ikke?

2. Hva mener du er grensen for når man kan karakteriseres som en manlet.

3. Er det noe en manlet kan gjøre for å kompensere? Eller vil manlet-statusen hans alltid overskygge alle andre kvaliteter.

4. Har du noen fordommer mot manlets? Slik som at de er aggressive, overkompenserer, er usikre, etc.

5. Om du ikke kunne blitt sammen med manlet, er genetikk med i overveielsen? Tenker du at om du fikk barn med en manlet, kunne din sønn også bli en manlet?

6. Er du selv en womanlet? Føler du i så fall at du er skinnhellig?

Anonymous poster hash: 2e704...b15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Nei jeg tror ikke det. Med utgangspunkt i at jeg ikke vet hva ordet (er det et ord?) betyr, tar jeg på meg den skeptiske hatten og sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kort, men mukuløs. Ref alle høydetrådene den siste tiden, sikkert.

Anonymous poster hash: ced51...1cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva faen er en manlet??

Ny rase som har blitt avla opp?

Bor dere under en stein?

En manlet er en liten mann, men det er forskjellig fra person til person hvor manletskillet går (derav spm 2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Bor dere under en stein?

En manlet er en liten mann, men det er forskjellig fra person til person hvor manletskillet går (derav spm 2).

Nei, jeg bor på Grorud så ja, ehh nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Er det rett og slett en liten mann eller en liten mann som kompenserer ved å bygge muskler som det står i linken? Jeg har ikke problemer med små menn, er liten selv, men hvis han har kjempekomplekser for høyden og derfor må bygge muskler til den store gullmedalje blir det slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Manlet:
The little fella you see at the gym who tries to draw attention away from his short stature by packing on excessive muscle mass (this generally has an effect opposite of that which was intended). Often waddles around like a muscly lil' meatball.

Anonymous poster hash: bf251...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier liten mann tenker jeg type dverg.

Jeg kjenner ingen små folk, så vet ikke om jeg kunne vært sammen med en. Men jeg foretrekker nå litt høyde på de. De er nok helt vanlige mennesker da. Hadde ikke brydd meg så stort om jeg fikk et barn som var "dverg".

Han som spiller tyrion fra got kompenserer jo veldig for høyden sin da! Kuleste lille fyren jeg vet om hvertfall:)

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt uttrykket før. Høres for meg ut som om man forsøker å konstrukere en boks man kan stappe folk inn i uavhengig av om de passer der eller ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

En manet er ikke noe for meg, var min første tanke. Så jeg takker nei til en manlet og. Folk som putter så dumme merkelapper på seg selv høres ikke ut som min type.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En manet er ikke noe for meg, var min første tanke. Så jeg takker nei til en manlet og. Folk som putter så dumme merkelapper på seg selv høres ikke ut som min type.

Haha... Jeg leste også manet først :fnise:

Anonymous poster hash: 52a0a...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg først skulle bytte ut mannen min med noen så ville nok Tyrion vært MEGET høyt på lista ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det rett og slett en liten mann eller en liten mann som kompenserer ved å bygge muskler som det står i linken? Jeg har ikke problemer med små menn, er liten selv, men hvis han har kjempekomplekser for høyden og derfor må bygge muskler til den store gullmedalje blir det slitsomt.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, for det er helt vanlig at alle vet hva en jævla manlet er for noe.

Anonymous poster hash: cbac2...20a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Aldri hørt om manlet før, og er fortsatt litt usikker på hva det er.

Men muskelmenn, uansett høyde, er ikke noe for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til lurer jeg på om det pågår en konkurranse i å finne idiotiske ting å gi folk komplekser for.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Bor dere under en stein?

Må man det for å finne en manlet attraktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...