Gå til innhold

Menn som er eldre enn meg

Fremhevede innlegg

Gjest doktor
Skrevet

Disse trådene gjør en voksen mann like glad hver gang de dukker opp!

Helt enig! Tenner på erfarne menn som vet hva de vil ha og hvordan de får det. Liker at de tar kontroll.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja herregud, å leve ut de fantasiene er også ganske fantastisk. De er jo rå i senga. Herregud så godt.

Skrevet

Disse trådene gjør en voksen mann like glad hver gang de dukker opp!

Det skjønner jeg godt ;)

Er på steder som dette man får vite hva folk fantaserer om :P

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje dette er noe å prøve ut. Som mann født i '81 har jeg vel akkurat kommet i den alderskategorien og på det erfaringsnivået noen kvinner med samme preferanser ser etter... :lur:

Anonymous poster hash: a7072...b3f
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var mellom atten og tjueåtte (eller alltid egentlig, når jeg tenker meg om) hadde jeg overhodet ikke noe behov for å bli "opplært" av en eldre mann. Ikke når det gjaldt sex, ikke når det gjaldt livet generelt. Status, jobb og penger tiltrakk meg overhodet ikke, og det var mye mer aktuelt å utforske både sex og voksenlivet sammen med en jevnaldrende, jevnbyrdig. Jeg var en moden jente, men hadde ikke noe problem med å finne jevnaldrende gutter som ga meg de utfordringene jeg trengte.

Anonymous poster hash: e0daa...69b
AnonymBruker
Skrevet

Er selv 19, har ikke akkurat vært såå mye rundt, men har det også sånn at jeg finner de som er eldre litt mer spennende. Har vært med menn som har vært både mellom 10 og 20 år eldre. Det er bare det at jeg har det vanskelig med å finne gutter rundt min egen alder attraktive. Syns de har en tendens til å være ganske så barnslige og enkelte ganger respektløse.

Men dette kommer helt ann på altså. Finner jeg en som er yngre enn meg f.eks som jeg liker, så spiller ikke alder noen rolle for meg.

Anonymous poster hash: b27f0...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...