Gå til innhold

Menn som er eldre enn meg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så digg å fantasere om sex med menn som er eldre enn meg..jeg er 21 og tenner så sykt på den tanken. guud så deilig en eldre mann som tar kontrollen, vet hva han skal og vil gjøre med meg.

Anonymous poster hash: 012c8...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe nytt.

Tror det er helt naturlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for info.

Anonymous poster hash: acf3c...0b6
  • Liker 2
Skrevet

Helt naturlig, skjønner deg godt, fantaserer ofte om akkurat det samme. det skader ingen, heller ikke deg selv, å fantasere om hva som helst!

Om du faktisk ønske å sette fantasiene ut i livet er en annen sak. Jeg har gjort det, med god erfaring, men mange fantasier bør nok kanskje fortsette å være fantasier

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgategori sikter du til? 10-12 år eldre, som meg? 20 år eldre?

Anonymous poster hash: a7072...b3f
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken aldersgategori sikter du til? 10-12 år eldre, som meg? 20 år eldre? Anonymous poster hash: a7072...b3f

Tenker ihvertfall max 20 år eldre

Skrevet

Max 20 år eldre for min del og.

Skrevet

Jeg elsker eldre menn.. Er selv i starten av 20-årene, og har alltid likt de som er mye eldre enn meg.. Både når det gjelder utseende og personlighet.

Skrevet

Største aldersforskjell for meg var 30.

Jeg var 16, han var rundt 46.

For meg var det helt fantastisk ;-).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er også i starten av 20 årene og tenner veldig på eldre menn. Liker at de har erfaring og vet hva de liker og kan ta kontroll ;)

Anonymous poster hash: 4a1ee...196
Skrevet

Er 23, og da jeg var 17 datet jeg menn i slutten av 20-årene.

Nå har jeg utvidet aldersforskjellen, til menn som er 44-45. Ville ikke gått over 50, med enkelte unntak.

Setter 45 som "tak", med mindre Clive Owen kommer gående...

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Er så digg å fantasere om sex med menn som er eldre enn meg..jeg er 21 og tenner så sykt på den tanken. guud så deilig en eldre mann som tar kontrollen, vet hva han skal og vil gjøre med meg.

Ja, ja, Troll.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja, Troll.

Hvorfor i all verden sier du det? Jeg har også den samme fantasien som TS. Jeg er 18 år.

Anonymous poster hash: 52846...749

Skrevet

Helt enig! Tenner på erfarne menn som vet hva de vil ha og hvordan de får det. Liker at de tar kontroll.

AnonymBruker
Skrevet

Menn som tar kontrollen...

De er det nok ikke så mange av oppi åra, jeg gidder ikke nærme meg skilte menn over 35 igjen. For det meste har de hatt konstant tørke i flere år, og de er ofte ubrukelige i senga..

Anonymous poster hash: aee9e...1dc
  • Liker 1
Skrevet

Når jeg var 29 hadde jeg meg med en på litt over 50.. Det som gjorde det bra var roen han hadde, og det at han tydelig nøt det.. Kunne finne på å bare trekke seg helt unna bare for å "spise" meg med øya, før han fortsatte. Verste jeg vet er de gutta som stresser som faen for å gjøre det bra, de som alltid må gjøre det samme for å få det til, og de som unnskylder seg etter at de har fått orgasme.. For så bare å snu ryggen til, og sovner.. Hehe... Jeg bør virkelig bli mer kresen, kjenner jeg :P

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor i all verden sier du det? Jeg har også den samme fantasien som TS. Jeg er 18 år.

Anonymous poster hash: 52846...749

So let us set the world on fire.

AnonymBruker
Skrevet

Er 23, og da jeg var 17 datet jeg menn i slutten av 20-årene.

Nå har jeg utvidet aldersforskjellen, til menn som er 44-45. Ville ikke gått over 50, med enkelte unntak.

Setter 45 som "tak", med mindre Clive Owen kommer gående...

Du bør heller ta ansvar for ditt eget liv, få deg en god jobb hvor du kan tjene egne penger, i stedet for å hele tiden sikle etter ressurssterke menn.

Anonymous poster hash: 604a9...2a6

• Liker 2
Skrevet

Du bør heller ta ansvar for ditt eget liv, få deg en god jobb hvor du kan tjene egne penger, i stedet for å hele tiden sikle etter ressurssterke menn.

Anonymous poster hash: 604a9...2a6

Hahah!

Bitterpikk much? Jeg har god råd selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jevnlig sex med en mann som er 22 år eldre enn meg, jeg elsker det. Beste sexen jeg noen gang har hatt!!

Anonymous poster hash: 982cc...6da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...