2shy Skrevet 17. mars 2014 #21 Skrevet 17. mars 2014 men hvis jeg nå ser for meg en periode på 5-10 år med 50 mg zoloft, kan dette være så "farlig" at jeg tredobler sjansen for diabetes og at jeg kan bli dement? ... nå vet jeg ikke om jeg vil fortsette på dem. tsAnonymous poster hash: b38bc...a99 5-10 år er lenge, så du øker så absolutt sjansen for alvorlige ringvirkninger. Det jeg ikke forstår, er hvorfor du ser for deg 10 år på antidepressiva pga en familiekrise.
Gjest Skrevet 17. mars 2014 #22 Skrevet 17. mars 2014 Min kjæreste/samboer døde brått, jeg trappet ned ganske kjapt!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #23 Skrevet 18. mars 2014 jeg er plaget med en del angst også, og nå etter dette har skjedd så ser jeg snart ingen utvei lenger enn å gå på de en stund. Vet jo ikke hvor mange år, jeg skrev bare 5-10 år. Det var gjerne litt lenge... Men la oss se jeg går på det et par år, vil det da kunne være skadelig? Får jo så dårlig samvittighet, men samtidig føler jeg at jeg ikke klarer å fungere uten dem. SYns dette er trist og vanskelig at jeg skal bli avhengig av dem, men hvis jeg da visste at de ikke var så "farlige" så ville det ihvertfall vært EN mindre belastning... ts Anonymous poster hash: b38bc...a99
2shy Skrevet 18. mars 2014 #24 Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor velger du ikke å jobbe med problemene istedet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå