Gjest Jørild Skrevet 14. mars 2014 #42 Skrevet 14. mars 2014 Greit nok med nulltoleranse for vold, det har vi og, men å politianmelde noen for å kaste en refleks? Jeg er redd saken ville blitt henlagt ganske kjapt. Dog ville jeg nok tatt en lang prat med mannen om hva han drev med. Dersom dette var første episode etter ti normale år ville jeg trodd at han hadde blitt gal eller syk, og faktisk bekymret. Hadde han visst fram slike tendenser før ville dette nok være kroken på døra, litt avhengig av reaksjonen til far i ettertid.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #43 Skrevet 14. mars 2014 Ble helt uvel av å lese dette! Grusomt! Anonymous poster hash: a7c4a...312
Malum Skrevet 14. mars 2014 #44 Skrevet 14. mars 2014 Totalt forkastelig og uakseptabel handling. Vanskelig å si hva jeg hadde gjort i samme situasjon, for en sånn mann hadde jeg aldri i verden hatt som partner og far til mine barn. Når det er sagt: å snakke om politianmeldelse, krisesenter og skilsmisse er å dra dette vel langt, og jeg synes nesten det er en hån mot dem som virkelig trenger hjelp pga familievold. Far er tydeligvis en nokså umoden fyr som antagelig burde ha ventet noen år med å få barn. Muligens har han vært utsatt for samme type "oppdragelse" selv, og skjønner ikke bedre? Uansett trenger han virkelig å lære ett og annet om barnepedagogikk, og det synes jeg du skal ta ordentlig tak i, TS. 1
Medusa13 Skrevet 14. mars 2014 #45 Skrevet 14. mars 2014 Å herregud. Politianmeldese? Nei vet dere hva. Har ikke politiet nok å gjøre? Maken!"men.sånt skjer ikke mer enn en gang. Da flytter en. Så. Ta det derfra. Det kan skje igjen, og derfor er det viktig å få dokumentert dette så fort som mulig. En som er voldelig blir ikke frisk over natta
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #46 Skrevet 14. mars 2014 Holdt ungen langt unna far til han visste noen form for reell anger. Så hadde han fått lov til å ha kontakt under mitt strenge åsyn, og hade det skjedd igjen hadde han fått ei på smella og barnet hadde jeg tatt med meg til familien min. Anonymous poster hash: b77df...d97
estrella Skrevet 14. mars 2014 #47 Skrevet 14. mars 2014 Tråden er ryddet for innlegg som hetser andre medlemmer. Estrella, mod.
Malum Skrevet 14. mars 2014 #48 Skrevet 14. mars 2014 Holdt ungen langt unna far til han visste noen form for reell anger. Så hadde han fått lov til å ha kontakt under mitt strenge åsyn, og hade det skjedd igjen hadde han fått ei på smella og barnet hadde jeg tatt med meg til familien min. Anonymous poster hash: b77df...d97 En virkelig voksen og fornuftig handling som helt klart ville stadfestet ditt syn på effekten av en god, gammeldags straffereaksjon. Tenker han ville lært da! 1
Medusa13 Skrevet 15. mars 2014 #49 Skrevet 15. mars 2014 Jeg er litt nysgjerrig på fars reaksjon i etterkant jeg; Angrer han? Viser han ydmykhet? Forståelse? Synes han selv at han gikk for langt? Eller forholder han seg kald, og mener han "hadde rett" til dette, ettersom gutten provoserte? Slike ting kan avdekke en del oom hvem man er sammen med, og hvor stor sjansen er for at det skjer igjen (stor dersom faren ikke viser anger?)....... Anonymous poster hash: 11197...fb5 Spiller egentlig en svært liten rolle. Folk som utøver vold mot barn skal ikke være i nærheten av barn. For meg ville det ha vært totalt uinteressant å prøve å kartlegge hvem jeg var sammen med. holdningen med å kaste hadde fortalt meg mer enn nok
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2014 #51 Skrevet 15. mars 2014 Skjerp dere? Her handler det om en Jævla hysteri. voksen persom som utøver vold mot en treåring, som har sin fulle rett til å bli sint når faren bare valser inn å skifter kanal!
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2014 #52 Skrevet 15. mars 2014 Det handler jo om at pappa er ond nok til å på noen måte ville skade/være stygg mot barnet, med viten og vilje!!!! Du kaster ikke ting på små barn!! Hvordan kan en pappa gjøre noe sånt?? Det reflekterer han som et menneske, og ingen fortjener en pappa som er en drittsekk.. Du burde skjerpe deg, med slike holdninger som du har så håper jeg du aldri for barn.. Det har ingenting å si om det ikke var ''hardt'', et voksent menneske skal ikke kaste ting på et barn!! Det er jo helt hjerneskadet. Og at en pappa kaster noe på en liten 3 åring?? Med vilje?? Og driter i det?? Da fortjener han ikke å ha et barn. Det er ikke normalt å være fysisk mot barn, og du kaster søren meg ikke ting på bitte små unger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blir forbanna over din mangel av IQ og empati. Skam deg. Du er i ubalanse. Så mange utropstegn.ikke saklig.Anonymous poster hash: beb5f...f9c
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2014 #53 Skrevet 15. mars 2014 Skam dere. Som er så hysteriske. Jezus.
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2014 #55 Skrevet 15. mars 2014 Er han voldelig? Eller er det kun en episode? Bla bla. Fyfaen. Det kan skje igjen, og derfor er det viktig å få dokumentert dette så fort som mulig. En som er voldelig blir ikke frisk over natta
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2014 #56 Skrevet 15. mars 2014 Mange av dere her er s å sensasjonlystne. Alt for å få isrand bråk fordi dere har et kjedelig liv og en falsk fasade. Og ja, jeg har rett!
Harlekin Skrevet 15. mars 2014 #57 Skrevet 15. mars 2014 Mange av dere her er s å sensasjonlystne. Alt for å få isrand bråk fordi dere har et kjedelig liv og en falsk fasade. Og ja, jeg har rett! Klart du har rett, når du mener du har rett Jeg har nå fått tenkt meg om, og jeg ville nok ikke ha politianmeldt mannen dersom dette faktisk var en enkeltepisode. Det verste for meg her, var ikke egentlig dette med refleksen, men at mannen faktisk ga blaffen i det han gjorde mot barnet. Det gir meg en skikkelig dårlig følelse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå