Gå til innhold

far slo barnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tenk dere denne situasjonen:

barnet på 3 år sitter og ser på tegnefilm på tv, og når faren kommer hjem fra jobb skrur han av og skifter til noe han vil se. dette til store protester fra barnet som begynner å grine høylytt fordi han ikke fikk se tegnefilmen ferdig. dette gjør faren så irritert at han tar en refleks (en refleks som henger på en snor), holder i snoren og slår/kaster den mot barnet slik at enden(refleksen) treffer barnet øverst på skulderen. barnet hylgråter fordi det var vondt, men far ser ikke ut til å bry seg og mener selv det ikke var hardt.. på skulderen ser en et tydelig rødt omriss, i tillegg til noen små merker i huden..

hvordan hadde dere som mor reagert?

Anonymous poster hash: 691ab...a6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilder og politianmeldelse, så jeg var sikker på at far aldri får omsorg for ungen.

• Liker 18
Skrevet

Dumpet ham. Etter han hadde fått kjenne det samme selv!

AnonymBruker
Skrevet

Hudfletta og kaldkvælt far. Sånt gjør man ikke.

Anonymous poster hash: 77548...99d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende. Han slo jo barnet. Om det var en refleks han slo med eller andre ting, er uvesentlig, selv om det sistnevnte kanskje kan forårsake større skader.

Et slag er et slag uansett.

Anonymous poster hash: 25c42...538
AnonymBruker
Skrevet

Den mannen har impulskontroll som en ettåring..

Anonymous poster hash: 5a55c...b9d
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg tatt barna med meg og kjørt, og aldri kommet tilbake. Og gjort alt jeg kunne for at barna slapp å være alene med far.

Anonymous poster hash: f8c15...f47

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Slått far.

Nei da, men jeg hadde nok vurdert hele situasjonen nøye. At en far i irritasjon/sinne eller hva det nå er, bevisst kaster en gjenstand på barnet, slik at det blir merker og barnet få vondt, så sier det vel litt om hva en slik person er i stand til? Jeg ville definitivt at lurt på om vedkommende en annen gang kunne ha funnet på å kaste noe annet? Slå barnet? Gjøre virkelig stor skade.

Anonymous poster hash: 16af8...b6e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg at jeg hadde klart å fortsette forholdet til en mann som på en eller annen måte brukte vold mot barnet vårt. Der og da hadde jeg nok instinktivt tatt barnet med meg og dratt et sted, for jeg hadde ikke klart å være i huset med denne mannen etter en slik hendelse. Og så senere tatt en prat om det som skjedde og framtiden.

• Liker 1
Gjest Chloe87
Skrevet

Og sånne mennesker får barn... Hadde dumpet han og fått aleneomsorg for barnet.

Skrevet

Jeg hadde gått fra mannen, den slags oppførsel passer seg ikke rundt barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å slå er ille, men jeg syns det er vel så ille å bare ta av tegnefilmen som barnet ser på, sånn ut av det blå. Litt respekt for barn må man ha.

Anonymous poster hash: 37fc4...11f
  • Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

tenk dere denne situasjonen:

barnet på 3 år sitter og ser på tegnefilm på tv, og når faren kommer hjem fra jobb skrur han av og skifter til noe han vil se. dette til store protester fra barnet som begynner å grine høylytt fordi han ikke fikk se tegnefilmen ferdig. dette gjør faren så irritert at han tar en refleks (en refleks som henger på en snor), holder i snoren og slår/kaster den mot barnet slik at enden(refleksen) treffer barnet øverst på skulderen. barnet hylgråter fordi det var vondt, men far ser ikke ut til å bry seg og mener selv det ikke var hardt.. på skulderen ser en et tydelig rødt omriss, i tillegg til noen små merker i huden..

hvordan hadde dere som mor reagert?

Anonymous poster hash: 691ab...a6b

Anmeldelse. Måtte regne med BV på døren da, men hva mer kan en sånn fyr finne på.

• Liker 3
Skrevet

Tatt barnet og dratt umiddelbart, anmeldt far og gått for full omsorg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og sånne mennesker får barn... Hadde dumpet han og fått aleneomsorg for barnet.

Han fikk det jo sammen med ei...

Anonymous poster hash: 93c84...780

Skrevet

Han fikk det jo sammen med ei...

Anonymous poster hash: 93c84...780

Ikke alle som viser sitt sanne i begynnelsen av et forhold.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tatt med meg barnet og dratt til min mor, så hadde kjæresten, rettere sagt eksen min fått sittet der i sin egen elendighet. Jeg hadde mildt sagt blitt rasende!!! Så hadde jeg kontaktet bv for å høre videre, med tanke på at eksen evnt. mener han skulle hatt noe form for samvær.

Endret av duja
  • Liker 2
Skrevet

Det å slå er ille, men jeg syns det er vel så ille å bare ta av tegnefilmen som barnet ser på, sånn ut av det blå. Litt respekt for barn må man ha.

Anonymous poster hash: 37fc4...11f

:sjokkert: Hadde faren slått av tegnefilmen hadde jeg vel reagert, men hadde faren slått barnet hadde jeg tatt med meg barnet og gått. Kunne aldri vært sammen med en som slo barnet vårt.

Skrevet (endret)

Hadde klikket og kastet noe på han.. Nå har ikke jeg barn, men jeg hadde virkelig ikke tolerert slik holdning og oppførsel mot den lille eller noen andre.

Fikk selv noen lusinger av min far når jeg var på den alderen og litt senere, og det gjorde meg nervøs og tilbaketrukken helt til 14-15 års alderen. Slike ting glemmer man ikke.

Endret av Imsdal!
Skrevet

Samme som veggdyret - bilder, lydopptak, evt. film og politianmeldelse. Dette er klart straffbart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...