Gå til innhold

Anal

Gjest Nightwich

Fremhevede innlegg

Skrevet

Par timer med gjensidig oralsex, vaginal knulling, squirting og en lang rekke orgasmer for meg. Deretter rimming og fingring i rumpa. Alt utført med spesielt godt håndlag.

Anonymous poster hash: 1a770...fdf

Høres ikke i nærheten ut som like lenge jeg holdt på med hun ene. Vi holdt på i alkoholrus i mange timer før analsex, med masse glidemiddel, kom på banen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at sex er mer enn "ut og inn", men hvorfor skriver du da analsex om du mener forspill, vaginal sex og oralsex? Det er jo helt forskjellige ting og dette er nå engang en tråd som handler om analsex.

Det var du som snakket om å ha analsex hele natten. Så ikke vri dette over på meg. Du skal krangle på alt du.

Gjest Blanchefleur
Skrevet

Det var du som snakket om å ha analsex hele natten. Så ikke vri dette over på meg. Du skal krangle på alt du.

Igjen, du skrev; jeg har hatt analsex i fire timer.

Enten så får du begynne å stå for hva du skriver eller så får du bli bedre til å ordlegge deg, når det nå viser seg at du slettes ikke har hatt analsex i fire timer.

Skrevet

Igjen, du skrev; jeg har hatt analsex i fire timer.

Enten så får du begynne å stå for hva du skriver eller så får du bli bedre til å ordlegge deg, når det nå viser seg at du slettes ikke har hatt analsex i fire timer.

Jeg hadde analsex i fire timer. Jeg hadde ikke kontinuerlig penetrering i fire timer.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

I en nylig tråd og i flere eldre har anal blitt omtalt og enkelte står på at kvinnen bør la mannen få tilgang til dette fordi det er visstnok mange menns store fantasi, selv om hun selv ikke syns det er det helt store eller egentlig ikke har lyst.

Jeg ville tro at hennes nøling eller motvilje virker avtennende på dere menn (som jeg går ut i fra har følelser for sin partner) men

det høres ikke helt sånn ut ...?

Er det opphissende å ta henne bak likevel ?

For meg er det avtennende med en kvinne som tilsynelatende ikke har det godt. Det er jo en del av opplevelsen å oppleve hennes kåthet. Akkurat det klarer ikke jeg å se forbi.

Skrevet

I en nylig tråd og i flere eldre har anal blitt omtalt og enkelte står på at kvinnen bør la mannen få tilgang til dette fordi det er visstnok mange menns store fantasi, selv om hun selv ikke syns det er det helt store eller egentlig ikke har lyst.

Jeg ville tro at hennes nøling eller motvilje virker avtennende på dere menn (som jeg går ut i fra har følelser for sin partner) men

det høres ikke helt sånn ut ...?

Er det opphissende å ta henne bak likevel ?

Hvis det ikke er viktig for gutten om du har det bra eller ikke syns jeg ikke han er noe å samle på. For at sexen skal bli bra er det viktig å kommunisere og at begge er opptatt av den andres nytelse

Gjest Blanchefleur
Skrevet

Jeg hadde analsex i fire timer. Jeg hadde ikke kontinuerlig penetrering i fire timer.

:bond: Jada!

Skrevet

:bond: Jada!

Må jo få det inn med teskje du :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke i nærheten ut som like lenge jeg holdt på med hun ene. Vi holdt på i alkoholrus i mange timer før analsex, med masse glidemiddel, kom på banen.

Da er det vel håndlaget ditt som svikter. Alkohol er ikke nødvendigvis lurt heller, det kan få en til å slappe av, men det kan også gjøre en seig i kroppen, så friksjonen øker.

Skrevet

Da er det vel håndlaget ditt som svikter. Alkohol er ikke nødvendigvis lurt heller, det kan få en til å slappe av, men det kan også gjøre en seig i kroppen, så friksjonen øker.

Eller så er det jenta som rett og slett ikke tåler det?

Gjest Ciegus
Skrevet

Eller så er det jenta som rett og slett ikke tåler det?

Skjønner ikke at det skal være så jævlig vanskelig for folk å godta det du sier her. Anal funker ikke for alle, uansett hvor dyktig partneren er.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det noen jenter som ikke fikser anal, men de vet stort sett selv. Det er den der 'pikken min er for stor, så jeg gidder ikke skjerpe meg' som er dustete. Så lenge jenta er positiv til anal og får noe ut av det med andre er det ikke noe som heter for stor, så lenge vi bare er i øvre normalområde.

Gjest Ciegus
Skrevet

Selvsagt er det noen jenter som ikke fikser anal, men de vet stort sett selv. Det er den der 'pikken min er for stor, så jeg gidder ikke skjerpe meg' som er dustete. Så lenge jenta er positiv til anal og får noe ut av det med andre er det ikke noe som heter for stor, så lenge vi bare er i øvre normalområde.

Som jente vet man det jo ikke før man har prøvd en del ganger. Ser ingen her som ikke har giddet å "skjerpe seg" som du påstår?

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

pompom: det er forferelig å høre at du allerede har kjæreste.

Har hatt analsex i fire timer faktisk. Synes det kan regnes som hele natten. Bæsjet fortsatt ikke på senga eller typen. Kjæresten har stor penis og vi har ikke pusesex. Ingenting du sier er relevant. Ikke alle som bæsjer på seg selv om de ikke gjør tidenes mest usexy og tekniske forberedelse.

Anonymous poster hash: 20055...e53
Skrevet

Normen er ikke fire timer altså :P

AnonymBruker
Skrevet

likevel hjerteskjærende.

Gjest HarryDotter
Skrevet

likevel hjerteskjærende.

:skratte: :skratte: :skratte:

Tror de fleste av oss har hatt den tanken etter å ha lest en bra post fra diverse damer her inne :fnise:

Skrevet

Undrer meg litt over at det ikke er noen som nevner ANAL EASE, en bedøvelseskrem som kan være svært så hendig å ha i skuffen.... Den bedøver og forenkler, men tar ikke bort noe av følelsen ved analsex

AnonymBruker
Skrevet

Menn vil at dama skal skrike av smerte ! Det gjør dem kåtere

Anonymous poster hash: 7bdb5...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...