Gå til innhold

Anal

Gjest Nightwich

Fremhevede innlegg

Gjest Blanchefleur
Skrevet (endret)

Med mindre man nettopp har bæsjet eller må bæsje så er det strengt tatt ikke nødvendig. Jeg har hvertfall aldri bæsjet på kjæresten etter analsex, ikke har det vært noen "rester" eller noe på penis. Nederste del av tarmen er jo tom med mindre du må bæsje.

Ikke om du har deg hele natten, Pompom. Men takk for for mye informasjon.

Edit; i tillegg er det forskjell på menns utstyr, enkelte størrelser krever mer forberedelser. Intensiteten har også noe å si.

Endret av Blanchefleur
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm ordentlig opp. Begynn gjerne timer før med å bare kose og stryke på rumpa hennes. Gi henne en ordentlig orgasme før dere starter med selve analsexen. Når dere da skal begynne med det er hun så tent at det går lekende lett og gjør ikke vondt :)

Anonymous poster hash: a2914...c8c

Gjort, og gjort. Og mere til. Det hjalp ikke noen av gangene :)

Mange jenter tåler bare lite der bak. Og kuken min er svær. 16cm rundt. True story.

AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter tåler bare lite der bak. Og kuken min er svær. 16cm rundt. True story.

Jeg trodde jeg var sånn. Prøvde med de forrige partnerne mine. Da gjorde det bare vondt og var ubehagelig. Men han jeg er med nå vet virkelig hva han driver med og det går hver gang og gjør aldri vondt. Han har 20 cm og den er tykk.

AnonymBruker
Skrevet

Da er du bare ikke flink nok. Den beste analsex-partneren jeg har hatt har også hatt en av de største kukene jeg har møtt på. Forberedelser er alt her. True story.

Anonymous poster hash: 1a770...fdf

Skrevet

Da er du bare ikke flink nok. Den beste analsex-partneren jeg har hatt har også hatt en av de største kukene jeg har møtt på. Forberedelser er alt her. True story.

Fortell meg nøyaktig forberedelsene han gjorde, så kan jeg garantere at jeg har gjort dem.

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke vondt her, med nok glidemiddel. Kan få vaginal orgasme uten stimulering av klitoris i enkelte tilfeller, men ikke opplevd å få det analt, uten stimulering av klitoris samtidig.

Problemet er at min partner kommer så fort ved anal-sex, så mulig det er derfor. ;-)

Anonymous poster hash: 65284...b09
Skrevet

Jeg trodde jeg var sånn. Prøvde med de forrige partnerne mine. Da gjorde det bare vondt og var ubehagelig. Men han jeg er med nå vet virkelig hva han driver med og det går hver gang og gjør aldri vondt. Han har 20 cm og den er tykk.

Lengden har vel ingenting å si her? Hva gjør han annerledes enn de forrige du prøvde med?

AnonymBruker
Skrevet

Lengden har vel ingenting å si her? Hva gjør han annerledes enn de forrige du prøvde med?

Vet ikke hvor tykk den er, men er vanskelig å få munnen over hvertfall. Jeg vet egentlig ikke. Han er egentlig bare mer kjælen og kosete med rumpa mi. Måten han kan pirre meg i timesvis gjør at jeg blir veldig veldig klar for analsex. Det er vel noe som skjer i hodet.

Skrevet

Ikke om du har deg hele natten, Pompom. Men takk for for mye informasjon.

Edit; i tillegg er det forskjell på menns utstyr, enkelte størrelser krever mer forberedelser. Intensiteten har også noe å si.

Har hatt analsex i fire timer faktisk. Synes det kan regnes som hele natten. Bæsjet fortsatt ikke på senga eller typen. Kjæresten har stor penis og vi har ikke pusesex. Ingenting du sier er relevant. Ikke alle som bæsjer på seg selv om de ikke gjør tidenes mest usexy og tekniske forberedelse.

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke hvor tykk den er, men er vanskelig å få munnen over hvertfall. Jeg vet egentlig ikke. Han er egentlig bare mer kjælen og kosete med rumpa mi. Måten han kan pirre meg i timesvis gjør at jeg blir veldig veldig klar for analsex. Det er vel noe som skjer i hodet.

Dette hjelper virkelig ingenting. Men takk allikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Fortell meg nøyaktig forberedelsene han gjorde, så kan jeg garantere at jeg har gjort dem.

Par timer med gjensidig oralsex, vaginal knulling, squirting og en lang rekke orgasmer for meg. Deretter rimming og fingring i rumpa. Alt utført med spesielt godt håndlag.

AnonymBruker
Skrevet

Dette hjelper virkelig ingenting. Men takk allikevel.

Du spurte hva han gjorde annerledes, jeg svarte.

Gjest Blanchefleur
Skrevet (endret)

Har hatt analsex i fire timer faktisk. Synes det kan regnes som hele natten. Bæsjet fortsatt ikke på senga eller typen. Kjæresten har stor penis og vi har ikke pusesex. Ingenting du sier er relevant. Ikke alle som bæsjer på seg selv om de ikke gjør tidenes mest usexy og tekniske forberedelse.

Jeg har vel ikke sagt at alle gjør det heller? Du kverulerer jo bare på ren lyst her.

Faktum er at det veldig lett kan skje, all avføring som ligger i tarmen beveger seg nedover. Det er iallefall en sjanse jeg personlig ikke tar.

Edit; 4 timer med kontinuerlig analsex ja. Pompom, du må være en sexgudinne. Hvordan stod det til med fiseringen etter denne økten da?

Endret av Blanchefleur
Gjest Blanchefleur
Skrevet (endret)

Edit

Endret av Blanchefleur
Skrevet

Jeg har vel ikke sagt at alle gjør det heller? Du kverulerer jo bare på ren lyst her.

Faktum er at det veldig lett kan skje, all avføring som ligger i tarmen beveger seg nedover. Det er iallefall en sjanse jeg personlig ikke tar.

Edit; 4 timer med kontinuerlig analsex ja. Pompom, du må være en sexgud. Hvordan stod det til med fiseringen etter denne økten da?

Sa jeg det var kontinuerlig? Du leser bare det du vil lese du.

• Liker 1
Gjest Blanchefleur
Skrevet (endret)

Sa jeg det var kontinuerlig? Du leser bare det du vil lese du.

Du skrev; har hatt analsex i fire timer.

Hvordan skal man tolke dette annerledes?

Menn flest kommer rimelig kjapt ved analsex, så mannen din må være en utholdende kar.

Endret av Blanchefleur
Skrevet

Du skrev; har hatt analsex i fire timer.

Hvordan skal man tolke dette annerledes?

Menn flest kommer rimelig kjapt ved analsex, så mannen din må være en utholdende kar.

Wow. Så når du har sex kjører dere bare ut og inn og ingenting mer? Kjedelig da. Nei, du vil bare forstå det du vil forstå. Så jeg gidder ikke engang prøve å forklare det til deg. Sex er mer enn bare ut og inn.

• Liker 2
Gjest Blanchefleur
Skrevet

Wow. Så når du har sex kjører dere bare ut og inn og ingenting mer? Kjedelig da. Nei, du vil bare forstå det du vil forstå. Så jeg gidder ikke engang prøve å forklare det til deg. Sex er mer enn bare ut og inn.

Jeg vet at sex er mer enn "ut og inn", men hvorfor skriver du da analsex om du mener forspill, vaginal sex og oralsex? Det er jo helt forskjellige ting og dette er nå engang en tråd som handler om analsex.

Skrevet

Det ligger ikke på deg, det ligger på dem. Hvis de klarer å slappe av, så går det greit. Men man kan ikke slappe av hvis man er engstelig og ikke vil. Det er så enkelt som det. Spenner man seg, så klarer ikke ringmuskelen å slappe av, og da gjør det vondt, nær sagt uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...