Gå til innhold

Skumgummiremse.Hvor har de det?


Midnattsol

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en skumgummiremse for å tette igjen en 10 cm bred sprekk i senga mellom madrassene. Kjøpte Malm seng fra Ikea som er 160 cm. Hvor får jeg tak i en slik skumgummiremse? Andre forslag for å tette igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny seng - den du har kjøpt er veldig fin - for den har vi også. :)

Til å begynne med hadde vi våre vanlige 2x75cm skummadrasser i med en overmadrass over. Det fungerte fint. Vurderte først å kjøpe en skumgummiremse, men det var ikke nødvendig hos oss. Men det er det kanskje hos dere? Nå har vi kjøpt nye Ikea madrasser (Norrsken)

Uansett - skumgummi selger de på f.eks. Kid Interiør. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dere har, tror du ikke jeg måtte inn å se på tråden om soverommet deres. :wink:

Ja det er nødvendig med skumgummiremse. Takk for tips.

Madrassene ligger inntil hverandre så vi merker ikke mellomrommet, men den er på den ene kanten og sånn kan vi ikke ha det.

Har overmadrass også.

Er kjempefornøyd med senga! Det dumme er at det er liten plass til sengeskuffer under, men det får så være. Det finnes kanskje noen lave som passer? Får være på utkikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempefornøyd med senga! Det dumme er at det er liten plass til sengeskuffer under' date=' men det får så være. Det finnes kanskje noen lave som passer? Får være på utkikk.[/quote']

Hittils har vi ikke funnet noen lave sengeskuffer som passer, derfor har vi nå skaffet materialer til å snekre to selv. De blir to stk på 114x60cm med en tynn plate til lokk på toppen. Tror det kommer til å fungere bra. Skal bli deilig å få sengetøyet som tar så mye plass ut av kommoden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo IKEA madrasser. Er de like gode som f.eks Svane og Jensen. Jeg må kjøpe nye madrasser og vurderer å kjøpe på IKEA.

Sorry at jeg kuppet tråden litt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ganske lenge siden fikk jeg tilskåret skumgummi en en stor båtbutikk/marina.

Jeg ville ringt Maxbo og spurt dem om de vet om noen som gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...