Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Førsteinntrykket var "herregud, for en slesk og innbilsk pappagutt", men nå begynner jeg virkelig å like ham. Han er både morsom og selvironisk og definitivt den mest underholdende der inne. Håper han får mye mer kameratid etterhvert.

Anonymous poster hash: 277cf...8e7
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Førsteinntrykket var "herregud, for en slesk og innbilsk pappagutt", men nå begynner jeg virkelig å like ham. Han er både morsom og selvironisk og definitivt den mest underholdende der inne. Håper han får mye mer kameratid etterhvert.

Anonymous poster hash: 277cf...8e7

COPYTHAT. Akkurat dette tenkte jeg og.

Nå digger jeg han. Og synes blikket hans er skikkelig sånn.. lureflørteblikk. Man ser liksom han kødder, og det er rågøy

• Liker 2
Skrevet

Og synes blikket hans er skikkelig sånn.. lureflørteblikk.

Hehe, er enig i den. Han har sånn lureblikk, nesten så man tror han tenker på noe skittent hele tiden :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok litt luren ja ;-)

Anonymous poster hash: 6080a...f8b

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg t dagens episode :P lurer på om han har sex der inne,han hadde jo null problemer med det sa han!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå mistet jeg godfølelsen på han

• Liker 1
Skrevet

Holdt på å gå i bakken av latter når han sa han skulle sole seg og ikke gadd rævslikke. Hahah er det mulig.
Holder på mitt - genial fyr:D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Holdt på å gå i bakken av latter når han sa han skulle sole seg og ikke gadd rævslikke. Hahah er det mulig.

Holder på mitt - genial fyr:D

Hehe .ser du digger han på instagram iallefall:-)

Skrevet

Hehe .ser du digger han på instagram iallefall:-)

haha, ja - hvorfor ikke :- D

AnonymBruker
Skrevet

haha, ja - hvorfor ikke :- D

Virker bare litt despo,jeg hørte noen i klassen snakke om det idag ;p

Skrevet

Virker bare litt despo,jeg hørte noen i klassen snakke om det idag ;p

''oi shit, nå må jeg virkelig ta meg sammen''

Tar desverre ikke meg selv høytidelig nok til å bry meg om hva klassen din mener om min interne spøk med min kjære lillesøster som tagget meg under bildet:-P

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja han drar vel "damer" opp til 15 årsalderen. Og kanskje hvis han er heldig, når pikene på byen har ølbriller på :fnise: har bare sett en episode da, så kan vel ikke dømme ut i fra det riktignok, men..

Endret av paz
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja han drar vel "damer" opp til 15 årsalderen. Og kanskje hvis han er heldig, når pikene på byen har ølbriller på :fnise: har bare sett en episode da, så kan vel ikke dømme ut i fra det riktignok, men..

Har hørt om ungjenter som gjør alt for å bli med han hjem ja (kjedelig at han bor hos foreldrene da)

AnonymBruker
Skrevet

Synes han er litt søt jeg. Puppydogøyne. Søt søt søt. Den sleske oppførselen hans er bare skuespill, til vanlig er han nok en pusegutt.

Anonymous poster hash: 14ff1...286

• Liker 2
Skrevet

Synes han er litt søt jeg. Puppydogøyne. Søt søt søt. Den sleske oppførselen hans er bare skuespill, til vanlig er han nok en pusegutt.

Anonymous poster hash: 14ff1...286

Er det inntrykket jeg sitter med nå også :-)

Skrevet

Ser ut som han har botox i ansiktet, noe som virker litt stivt og rart.

• Liker 1
Skrevet

Før syntes jeg ikke noe særlig om han, men nå har jeg endret mening helt. Han er fantastisk morsom :fnise:

• Liker 2
Skrevet

"Elskov"

:fnise:

Skrevet

Glad jeg ikke vet hvem dere snakker om.

Tror du hadde syntes at han var litt vittig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...