Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Wikipedia lol Anonymous poster hash: e8b41...65b

Det er enda LOLere med "buylordtitle.co.uk"

Anonymous poster hash: 09cce...3f2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han spiller. I virkeligheten er han en søt og morsom fotballgutt. Bare usikker på om han spiller på eget initiativ eller om han er instruert av regifolkene. Kanskje han er en muldvarp?

Anonymous poster hash: 11699...7fa

Spiller? De gangene jeg har møtt han har han slett ikke vist tegn til å være verken søt eller morsom (jo, ufrivillig), bare utrolig arrogant og blærete. Synes han er lik seg

Anonymous poster hash: 8fb83...dc6

• Liker 2
Skrevet (endret)

,,,

Endret av Lollipoplipop
Skrevet

Synes han er artig :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller? De gangene jeg har møtt han har han slett ikke vist tegn til å være verken søt eller morsom (jo, ufrivillig), bare utrolig arrogant og blærete. Synes han er lik seg

Anonymous poster hash: 8fb83...dc6

Fortell!! :sjenert:

Anonymous poster hash: 6080a...f8b

• Liker 1
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at han spiller, og det håper jeg han gjør og. Uansett, vet ikke helt hva jeg tenker om han. Han virker veldig selvsikker.

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

En person som kjøper seg titler har ingen verdi i mine øyne.

• Liker 3
Skrevet

elsker lord audun

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns han virker kvalm både utenpå og inni.

Det er noe med smilet hans. Han har et sånt slæskete smil. Ekkelt.

Enig. Forstår ikke at noen faktisk syns han er kjekk, for han er ikke spesielt kjekk, og det sier jeg som liker mørkt hår og mørke øyne på gutter - det er noe med utseendet han som gjør han uattraktiv, klarer ikke å sette fingeren på hva det er. Personligheten er kvalm, uansett om han tuller eller ikke, heller ikke særlig sjarmerende at han baksnakket romkameraten på den måten han gjør.
Årets paradise-gutter må være tidenes barnsligste og mest "enkle" som er vist på TV.

Anonymous poster hash: 9a701...1fe

• Liker 3
Skrevet

Det er jo nettopp dette som er hele poenget med paradise da. Lås en gjeng med personligheter utenom det "vanlige" inne på et hotell i Mexico og rull film.

Jeg synes han er morsom, og får litt inntrykk av at han spiller litt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo nettopp dette som er hele poenget med paradise da. Lås en gjeng med personligheter utenom det "vanlige" inne på et hotell i Mexico og rull film.

Jeg synes han er morsom, og får litt inntrykk av at han spiller litt.

Morsom? Hva som er morsomt med en fyr som liker å kalle seg for "lord", snakker om utseendet sitt og har en slik sleskete oppførsel? Ja, han spiller sikkert, men han er like latterlig og patetisk for det.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker, on 15 Mar 2014 - 16:58, said:

Morsom? Hva som er morsomt med en fyr som liker å kalle seg for "lord", snakker om utseendet sitt og har en slik sleskete oppførsel? Ja, han spiller sikkert, men han er like latterlig og patetisk for det.

Ok. skift kanal da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig han jobber med?? Det er jeg nysgjerrig på!! :-P

Anonymous poster hash: 3a872...d33
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det egentlig han jobber med?? Det er jeg nysgjerrig på!! :-P

Anonymous poster hash: 3a872...d33

Arbeidsløs :)

Anonymous poster hash: 50f38...748

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lorden jobber hos faren sin fiskebedrift. Hvor de produserer klippfisk av torsk og sei.

Anonymous poster hash: 17ed9...5bc
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

Han kan godt kalle seg Lord, men foreløpig framstår han som tannløs og kjedelig. Kjører høy profil i introen, men lever ikke opp forventningene det legges opp til

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg digger han!! Synes han er så morsom og komisk :laugh: Er rimelig sikker på at han ikke er sånn i virkeligheten, ting er nok satt litt på spissen. Per i dag heier jeg på han og Ole!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...