AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #1 Skrevet 13. mars 2014 Hva synes dere om "lorden" på Paradise Hotel? Jeg synes han virker veldig høy på seg selv, men jeg kan tenke meg han drar damer. Synes han er nydelig, med en kvalm personlighet, selv om han er litt morsom også Er litt skuffa over hvor mye han glir i mellom på hotellet, trodde vi skulle få se mer til ham. Kanskje ikke så tøff når han ikke er blandt venner Anonymous poster hash: 0958b...838
Infinite Skrevet 13. mars 2014 #2 Skrevet 13. mars 2014 Syns han virker kvalm både utenpå og inni. Det er noe med smilet hans. Han har et sånt slæskete smil. Ekkelt. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #3 Skrevet 13. mars 2014 Synes han er den beste spilleren inne på hotellet og jeg håper for all del ikke at han ryker med det første da de andre deltagerne er så kjedelige. Litt morsomt at det er så mange som enda ikke skjønner at han har lagd seg en karakter han spiller der inne og at mesteparten som kommer ut at munnen hans er tull med en god dose ironi og svart humor. Han er rett og slett genial! Anonymous poster hash: 9d183...b10 10
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #4 Skrevet 13. mars 2014 Han er bare ekkel! Kan ikke tro at han drar ordentlige damer, må være blåste silikon bimboer i såfall. Anonymous poster hash: 0f256...ce4 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #5 Skrevet 13. mars 2014 Dere som synes han er kvalm, skjønner dere ikke at han tuller? Han sier jo det han gjør for å provosere vedrørende at han "glir igjennom" så er dette en strategi. Det er aldri de som lager faenskap og kaster ut folk i hytt og pine som varer. Anonymous poster hash: e8b41...65b 5
Gjest constance90 Skrevet 13. mars 2014 #6 Skrevet 13. mars 2014 Jeg liker ikke å være negativ til andre mennesker, men håper virkelig at han bare spiller. Det er rett og slett kvalmende oppførsel. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #7 Skrevet 13. mars 2014 Jeg liker ikke å være negativ til andre mennesker, men håper virkelig at han bare spiller. Det er rett og slett kvalmende oppførsel. Selvfølgelig spiller han. Han flirer jo av det hele tiden. Anonymous poster hash: e8b41...65b 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Han spiller. I virkeligheten er han en søt og morsom fotballgutt. Bare usikker på om han spiller på eget initiativ eller om han er instruert av regifolkene. Kanskje han er en muldvarp?Anonymous poster hash: 11699...7fa 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Synes det var spesielt morsomt da han synes programlederen skulle kalle han lord og bøye i støvet, fordi han hadde kjøpt en lordtittel til litt over 100 kroner 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #11 Skrevet 13. mars 2014 Han spiller. I virkeligheten er han en søt og morsom fotballgutt. Bare usikker på om han spiller på eget initiativ eller om han er instruert av regifolkene. Kanskje han er en muldvarp?Anonymous poster hash: 11699...7fa How do u know? Anonymous poster hash: 6080a...f8b 1
Lady Skrevet 13. mars 2014 #12 Skrevet 13. mars 2014 haha, jeg syens faktisk han er kjekk Synes ikke han virker seriøs. Håper han blir der inne så lenge som mulig. 1
Gjest constance90 Skrevet 13. mars 2014 #13 Skrevet 13. mars 2014 Selvfølgelig spiller han. Han flirer jo av det hele tiden. Anonymous poster hash: e8b41...65b Jeg har ikke sett annet en intervju og reklame for showet. Så vett jeg er for kjapp til å dømme der.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #14 Skrevet 13. mars 2014 Han er en sykt dårlig paraodi på Lord Disick/Scott Disick. Han har nok sett altfor mye på Keeping up with the Kardashians. Anonymous poster hash: 09cce...3f2 4
Gjest bustyvel Skrevet 13. mars 2014 #15 Skrevet 13. mars 2014 Dersom han har kjøpt seg lord-tittel er han faktisk lord, og ikke "lord", sånn på papiret. Synes han er litt kul, jeg synes iallefall det ser ut som han spiller 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #16 Skrevet 13. mars 2014 Dersom han har kjøpt seg lord-tittel er han faktisk lord, og ikke "lord", sånn på papiret. Synes han er litt kul, jeg synes iallefall det ser ut som han spiller Han er ikke lord. Han har kjøpt et fancy papir/diplom til 200kr. Jeg fikk et førerkort til lastebil på Hunderfossen da jeg var 7år. Med mitt navn og bilde på. Er han lord, har jeg lastebillappen. Anonymous poster hash: 09cce...3f2 16
Gjest bustyvel Skrevet 13. mars 2014 #17 Skrevet 13. mars 2014 Han er ikke lord. Han har kjøpt et fancy papir/diplom til 200kr. Jeg fikk et førerkort til lastebil på Hunderfossen da jeg var 7år. Med mitt navn og bilde på. Er han lord, har jeg lastebillappen.Anonymous poster hash: 09cce...3f2 Vel, lord kan du bli om du eier land i eksempelvis Skottland, og joda - for ca 200 kr kan du få kjøpt en ørliten jordflekk der, og følgelig kalle deg lord. Så han er neppe adelig, men han har en ekte tittel - som hvem som helst kan få i dag. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #18 Skrevet 13. mars 2014 Vel, lord kan du bli om du eier land i eksempelvis Skottland, og joda - for ca 200 kr kan du få kjøpt en ørliten jordflekk der, og følgelig kalle deg lord. Så han er neppe adelig, men han har en ekte tittel - som hvem som helst kan få i dag. False titles of nobility: http://en.wikipedia.org/wiki/False_titles_of_nobility Anonymous poster hash: 09cce...3f2 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #19 Skrevet 13. mars 2014 False titles of nobility: http://en.wikipedia.org/wiki/False_titles_of_nobility Anonymous poster hash: 09cce...3f2 Wikipedia lol Anonymous poster hash: e8b41...65b
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #20 Skrevet 13. mars 2014 "Fake manorial lordships Some companies claim to be selling manorial lordships when in fact they are actually selling nothing more than a trademark." Skjønner virkelig ikke at noen faktisk tror han er lord. Han har kun kjøpt et facy papir/diplom. Dumt han sløste bort 20 0lapp på det, jeg kunne ha mekka et i photoshop til han helt gratis. De tjener nok utrolig mye penger de som selger disse verdiløse arkene. Spesielt etter at Scott Disick begynte å kalle seg "lord". Audun er jo en ren kopi av han. Og med tanke på hvor mange som ser på Keenping up with the Kardashians er det sikkert veldig mange copycats slik som Audun rundt om i verden. Anonymous poster hash: 09cce...3f2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå