Gå til innhold

Hvem er moren din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Syns det er interessant å høre om de forskjellige mødrene. Jeg har selv god kontakt med moren min og snakker med henne hverdag. Hun er en enestående mor som alltid har stilt opp for barna sine, utrolig omtenksom og hjelpsom, og kan til tider være selvutslettende snill. Hun er en god lytter og jeg kan snakke med henne om så og si alt, hun er lite dømmende, samtidig som hun kommer med formaninger. Hver gang jeg kommer hjem på ferie, gjør hun sitt aller beste for at jeg skal ha det bra, hun stiller også opp økonomisk dersom jeg har behov for det. Mamma er rett og slett min bestevenninne. Hun er så god, hun har en tendens til å stresse litt og hisser seg opp i stressende situasjoner, men det varer ikke lenge før hun beklager og er i godt humør igjen. Bare tanken på at jeg kanskje må oppleve å miste henne én dag, gjør vondt. Vi er ganske forskjellige; jeg er sta og er litt kverulant, moren min finnes ikke sta og er ikke litt kverulerende engang, får ofte dårlig samvittighet når jeg diskutere med henne for jeg vet hvor lite hun setter pris på det.
Det var litt om moren min. Hvem er moren din?

Anonymous poster hash: 93006...cb0
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det mest usympatiske mennesket jeg vet om.

Anonymous poster hash: 6b928...a79
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det mest usympatiske mennesket jeg vet om.

Anonymous poster hash: 6b928...a79

Jeg har en mormor som ikke alltid er så sympatisk av seg, og kan være temmelig falsk, merkelig at hun er moren til moren min, de finnes ikke like.

Skrevet

Du har beskrevet min mamma on the spot, ts! Godt å høre at flere har slike gode mammaer! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har beskrevet min mamma on the spot, ts! Godt å høre at flere har slike gode mammaer! :)

Så morsomt, godt å ha en slik person i livet, ja :) Setter stor pris på henne, må bli flinkere til å si det til henne oftere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mamma er verdens beste, er god og snill, en varm person og har hender som er like myke som pesonligheten hennes! :laugh: Samtidig er hun verdens viktigste støttespiller, tidenes beste "google" :fnise: , og hun blir også streng på de riktige stedene hvis det er noe hun mener ikke er riktig og tør å riste litt i meg hvis det trengs! :blomst:

Vi som har verdens beste mammaer er virkelig verdens heldigste!

Endret av Gamerfrue
  • Liker 2
Gjest Corto Maltese
Skrevet
Hvem er moren din?

Ganske lik slik du beskriver din mor faktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Mamma er verdens beste, er god og snill, en varm person og har hender som er like myke som pesonligheten hennes! :laugh: Samtidig er hun verdens viktigste støttespiller, tidenes beste "google" :fnise: , og hun blir også streng på de riktige stedene hvis det er noe hun mener ikke er riktig og tør å riste litt i meg hvis det trengs! :blomst:

Vi som har verdens beste mammaer er virkelig verdens heldigste!

Hun hørtes god ut :blomst: Når du nevner dette med myke hender, må jeg si det samme, mamma har veldig myke hender, babymyke hender :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma er den beste jeg vet, i lag med pappa. Hilsen mammagutt, typen dere kvinner ikke liker :)

Anonymous poster hash: c4335...d7f
AnonymBruker
Skrevet

Mamma er den beste jeg vet, i lag med pappa. Hilsen mammagutt, typen dere kvinner ikke liker :)

Anonymous poster hash: c4335...d7f

Ingenting i mot menn som har god kontakt med moren sin, det syns jeg er positivt, så lenge det ikke er et usunt forhold der moren prøver å styre livet til sønnen sin :)

• Liker 4
Skrevet

Et menneske jeg ikke vet så veldig mye om , og kjenner ikke henne .

AnonymBruker
Skrevet

Et forferdelig menneske med narsissistisk personlighetsforstyrrelse.

Anonymous poster hash: b3590...05e
AnonymBruker
Skrevet

Min mamma er både og. Kan være god, og kan være den siste jeg ønsker å snakke med.

Anonymous poster hash: 62a82...f87
Skrevet

En som alltid støtter opp og er der for meg selv om jeg nå forlengst er godt voksen

Skrevet

Mamma havnet i offerrollen. Og har forblitt der. Litt bitter over at livet ble som det ble.

Mangler evnen til å ta tak i seg selv, og har alltid støttet seg til andre (også økonomisk.)

Hun er ensom, men trives slik. Mangler selvtillit og har gjort noen dumme valg i livet.

Men, hun er også snill og godhjerta. Musikalsk og med evnen til å drømme seg langt vekk.

Vi ligner på hverandre, men samtidig ikke. Jeg er mer en fighter og har arvet intelligensen etter pappa. (Heldigvis!!)

Glad i henne er jeg uansett :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Min er bitter over egne livsvalg, misunnelig på meg og mitt liv, og forteller meg hver gang vi snakker sammen at jeg er for feit, for dårlig mor, at mannen min snart kommer til å gå fra meg fordi jeg er ikke god nok for han. Jaha...skikkelig trivelig altså.

Eneste gangene jeg kan si at det så ut som hun faktisk brydde seg var da jeg var utredet for kreft. Da sa hun at hun håpet at jeg hadde noen år igjen, fordi det var dårlig gjort å dø før henne....(jeg var heldigvis frisk!)

• Liker 2
Skrevet

Min mamma var et godt og varmt menneske. Hun var den som Var knute punkte. Stilteopp for alle.

En godt likt dame.

Men dessverre døde hun altfor ung, for snart 12år siden.

Dypt savnet.

Gjest Duodenum
Skrevet

Min mor er dessverre psykisk syk. Derfor har jeg kun i perioder fått se potensiale for hvordan hun "kunne vært".

Tung medisinering over mange år har dessverre ødelagt hjernen hennes, så nå er hun vel 50 og så dement at hun ikke vet hvordan hun setter på kaffetrakteren lenger. Snill har hun dog alltid vært. Nå er hun dessverre blitt en "skygge av skyggen", og jeg har begynt sorgprosessen over å miste henne allerede. 😥

Skrevet

Snill og omsorgsfull men litt streng mor og mormor;) og sporty som bare det løper langrenn og kjører slalåm med barnebarna sine;) en skulle ikke tro hun nærmer seg 61 år :) Hun ser yngre ut enn hun er akkurat som jeg og de fleste i hennes familie gjør.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...