Gå til innhold

Vokse eller shave?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vondt er det egentlig? Har fått servert et par skrekkhistorier av en venninne så tør ikke, men lurer på om det er hun som overdriver.

Jeg synes ikke det er vondt i det hele tatt :) Første gangen var ubehagelig, men ble overrasket over at det ikke var verre.

Nå skal det sies at når jeg har gjort det rett før mensen var det pain, men det advarer de jo om fra før at og :P

Har vokset i 3 år nå, og går aldri tilbake til barbering :danse: inn og ut igjen av salongen på 10-15 minutter, og ikke no stubber :D

Anonymous poster hash: 38270...a75

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg også har tenkt å vokse meg her for første gang. Er de flinke, og hvordan går de fram? :)Anonymous poster hash: b9f32...c38

De er veldig proffe,er ikke noe verre en å gå til frisøren,du blir henvist til et rom hvor du kler av deg alle klær,så vasker du deg i underliv og rompe visst du skal ta hår under armer så vasker du litt der og:)

Deretter legger du deg på benken med et lite håndkle over skrittet.Så etter 5 min banker de på døra og spør om du er klar.Selve voksingen er ikke så smertefull som mange sier,selv så kjenner jeg nesten ingenting på legger og lår,litt smerte er det på pungen,kan av og til bli litt rød og sår men det er over i løpet av 1-2 dager.

Hun som jeg går til heter Hanne og er daglig leder på bare clinic sandes,hun er den eneste som utfører brasiliansk på sandes,i stavanger er det ei som har fått opplæring av Hanne som utfører brasiliansk på menn

Kan love deg at du vil ikke angre:) deilig å være hårløs på hele kroppen,og når det vokser ut så er håra myke og fine,ingen kløing og stikking osv

AnonymBruker
Skrevet

De er veldig proffe,er ikke noe verre en å gå til frisøren,du blir henvist til et rom hvor du kler av deg alle klær,så vasker du deg i underliv og rompe visst du skal ta hår under armer så vasker du litt der og:)

Deretter legger du deg på benken med et lite håndkle over skrittet.Så etter 5 min banker de på døra og spør om du er klar.Selve voksingen er ikke så smertefull som mange sier,selv så kjenner jeg nesten ingenting på legger og lår,litt smerte er det på pungen,kan av og til bli litt rød og sår men det er over i løpet av 1-2 dager.

Hun som jeg går til heter Hanne og er daglig leder på bare clinic sandes,hun er den eneste som utfører brasiliansk på sandes,i stavanger er det ei som har fått opplæring av Hanne som utfører brasiliansk på menn

Kan love deg at du vil ikke angre:) deilig å være hårløs på hele kroppen,og når det vokser ut så er håra myke og fine,ingen kløing og stikking osv

Tusen takk for svar! Vet du hvilken voks de bruker, og om det er med strips eller ikke? :)

Anonymous poster hash: b9f32...c38

Gjest lipgloss
Skrevet

Tusen takk for svar! Vet du hvilken voks de bruker, og om det er med strips eller ikke? :)Anonymous poster hash: b9f32...c38

De bruker flytende varm voks som blir påført med spaltel,voksen har en temp så bakterier ikke skal kunne overleve,så bruker de spesielle tøystykker som de legger over det påførte voksområde for deretter og drar til.

Lykke tildu vil ikke angre

Skrevet

Går aldri tilbake til barbering :)

Har gått til de som bruker sukkervoks, det er ofte mindre vondt og mye mer skånsomt for huden. Ja, det er 10 minutter med smerte, men så trenger du ikke tenke på det på 4 uker.

Gjør det!

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg har begynt å holde på med en ny fyr, og tenkte å ta brasiliansk voksing før vi har sex første gang! Jeg må selvfølgelig unngå han litt frem til det, fordi man må "spare" :fnise::blomst:

Hva syntes dere er best av å shave og vokse? Og hva syntes dere gutta er penest?

Jeg syntes liksom aldri jeg får det glatt når jeg shaver, og ofte får man jo litt nupper og sånt...

Noen med erfaring fra brasiliansk voksing som vil dele?

La håret bare være, det er naturlig og menn elsker kjønnshår:)

Anonymous poster hash: ed447...7c9

Gjest Winza
Skrevet

Æsj

• Liker 2
Gjest Blåmeis
Skrevet

Å la det gro har aldri vært noe alternativ :fnise:

Skrevet

Du har så rett ! Mange mange fler skulle latt det gro fritt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å la det gro har aldri vært noe alternativ :fnise:

Tenk en voksen mann påp 40 med kjønnshår som stinker svette og sennep og så sliker du vekk alt det og spiser kjønshåret:)

Gjest Blåmeis
Skrevet

Tenk en voksen mann påp 40 med kjønnshår som stinker svette og sennep og så sliker du vekk alt det og spiser kjønshåret:)

Hahaha, det var en syk tanke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, det var en syk tanke.

Ble du fristet?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spesielt..

Jeg tullet bare da:)

Gjest Eurodice
Skrevet

vokse, det er mye vondere, men det er mindre hår som kommer ut, og de er mykere enn dem mann får når mann shaver. Det blir ikke 110% hårfritt med voks heller, men mann blir glatt lengre enn om mann shaver.

Men ha i bakhodet, at noen regaerer på voksen som blir brukt, så du bør gjøre det noen dager før rlste samleie, i tilfelle.

Det kan umulig bli mer enn 100 prosent :fnise:

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

Det kan umulig bli mer enn 100 prosent :fnise:

hihihi,sant så sant:)))

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok brasiliansk voksing i flere år, men for ett år siden begynte jeg å ta noe de kaller Love Wax på Aqua Spa i Horten. Det er ca 20% av smerten du får ved vanlig brasiliansk voksing.

Vet ikke om det er noen andre som tilbyr det da, men jeg skal ALDRI tilbake til vanlig brasiliansk, selv om jeg har flytta tre timer unna Horten.

Anonymous poster hash: 1feb1...033
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg barberer. Jeg bruker å spare håret litt før jeg barberer igjen fordi det blir et mye mykere og jevnere resultat. Men jeg vurderer å begynne å vokse når jeg har tjent opp litt penger. Hårene kommer jo opp etter en dag eller to når jeg barberer.

AnonymBruker
Skrevet

Folk over 40 shaver ikke

Skrevet

Folk over 40 shaver ikke

Tror ikke det er sant desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...