Gjest Blåmeis Skrevet 12. mars 2014 #1 Skrevet 12. mars 2014 Hei! jeg har begynt å holde på med en ny fyr, og tenkte å ta brasiliansk voksing før vi har sex første gang! Jeg må selvfølgelig unngå han litt frem til det, fordi man må "spare" Hva syntes dere er best av å shave og vokse? Og hva syntes dere gutta er penest? Jeg syntes liksom aldri jeg får det glatt når jeg shaver, og ofte får man jo litt nupper og sånt... Noen med erfaring fra brasiliansk voksing som vil dele?
Betty2 Skrevet 12. mars 2014 #2 Skrevet 12. mars 2014 vokse, det er mye vondere, men det er mindre hår som kommer ut, og de er mykere enn dem mann får når mann shaver. Det blir ikke 110% hårfritt med voks heller, men mann blir glatt lengre enn om mann shaver. Men ha i bakhodet, at noen regaerer på voksen som blir brukt, så du bør gjøre det noen dager før rlste samleie, i tilfelle.
Pixxie Skrevet 12. mars 2014 #3 Skrevet 12. mars 2014 Tenker på voksing selv. Samtlige av venninnene mine gjør det og synes det er helt supert! (ikke selve voksingen, den er vistnok ikke så behagelig)
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #4 Skrevet 12. mars 2014 Jeg har vokset i 10 år hver 6 uke . Å jo etter Voksing blir du helt og holdent glatt uten noe hår . Du drar ut ved roten . Samboeren min elsker at jeg vokser . Det blir rent og pent samt at hårene blir myke . Det er vondt om du har barbert hittil . Hårene blir tykkere å dypere . Noe som kan gjøre vondt . Men alle menn er forskjellige . Noen liker det vel hardt å skjeggete . Men hvis du ønsker å ha litt lengde er Voksing dumt . Tar et par uker før du får litt lengde på det igjen . Men for eget velvære anbefaler jeg det men vent et par dager med samleie etter Voksing . Vender du deg til Voksing så blir det smertefritt med tiden . Syns absolutt ikke det gjør vondt å tar 10 min maks når hårene vokses jevnlig )Anonymous poster hash: 9b8d5...47b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #5 Skrevet 12. mars 2014 jeg føler meg dum når jeg spør om dette, men er det noen som veit hvem i oslo det er som gjør voksing? og evt hva prisen er? Anonymous poster hash: 9763a...cc9
Gjest Dude91 Skrevet 12. mars 2014 #6 Skrevet 12. mars 2014 Hei! jeg har begynt å holde på med en ny fyr, og tenkte å ta brasiliansk voksing før vi har sex første gang! Jeg må selvfølgelig unngå han litt frem til det, fordi man må "spare" Hva syntes dere er best av å shave og vokse? Og hva syntes dere gutta er penest? Jeg syntes liksom aldri jeg får det glatt når jeg shaver, og ofte får man jo litt nupper og sånt... Noen med erfaring fra brasiliansk voksing som vil dele? Shave er jo sexy. :-)
Gjest Blåmeis Skrevet 13. mars 2014 #8 Skrevet 13. mars 2014 Jeg får vel bare bite tennene sammen da Hva vi jenter ikke gjør for dere, hihi
DeLorean Skrevet 13. mars 2014 #9 Skrevet 13. mars 2014 jeg føler meg dum når jeg spør om dette, men er det noen som veit hvem i oslo det er som gjør voksing? og evt hva prisen er? Anonymous poster hash: 9763a...cc9 Hei, Du har Waxing Palace i Oslo, de er dyktige. Jeg betaler rundt 450kr. Du får gode rabatter der. Foretrekker glatt og er glatt selv. Du kan jo sjekke hjemmesida dems
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #10 Skrevet 13. mars 2014 Trodde det het barbering på norsk jeg. "Shave" høres så innmari WT fjortis ut. Anonymous poster hash: c51ce...8dc 1
Gjest Blåmeis Skrevet 16. mars 2014 #11 Skrevet 16. mars 2014 Jeg vil tørre å påstå at shave er helt normalt å si, uten at man er nødt til å være fjortis. Språket forandrer seg 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #12 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har vokset bikinilinja før, men jeg synes den perioden når man det vokser ut er så kjip. Da blir man så ufresh et par uker før man kan vokse igjen. Også synes jeg aldri de får med alt. Noen hår brekker, så da har man noen fjoner her og der. Mer enn jeg synes er allright. Så jeg sluttet å vokse (turte aldri brasiliansk). Barberer i steden. Anonymous poster hash: 9195a...8cf
Gjest lipgloss Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 brasiliansk voksing er bare å annbefale,vokser meg ca hver 5-6 uke fast på bare clinic stavanger
Athena27 Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Jeg går også fast til voksing hver 4-5 uke. Selve vokseseansen er ikke det mest behagelige som finnes, men det er ikke lange tiden det tar hver gang. Personlig synes jeg voksing gir bedre og jevnere resultat, sammenlignet med f eks barbering. Jeg synes det er veldig greit å få dette gjort på hudklinikk da disse jentene vet hva de driver med (eks teknikker), samt voksen de bruker er mye bedre kvalitet en den man kjøper til hjemmebruk. Jeg har holdt på fast i ca. 3 år, og har absolutt ingen planer om å slutte. Om du bestemmer deg for å prøve brasiliansk voks, så vil jeg råde deg til å gjøre dette noen dager før du skal være sammen med noen. Man kan bli veldig rød, føles ubehagelig samt det er greit å være helt sikker på at du ikke har reagert på voksen.
Gjest Faerunpedia Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Hvor vondt er det egentlig? Har fått servert et par skrekkhistorier av en venninne så tør ikke, men lurer på om det er hun som overdriver.
Sphynx Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Tror ikke jeg hadde klart å blitt vokset av en fremmed o_o Kan man vokse selv? Altså, intimvoks?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 brasiliansk voksing er bare å annbefale,vokser meg ca hver 5-6 uke fast på bare clinic stavanger Jeg også har tenkt å vokse meg her for første gang. Er de flinke, og hvordan går de fram? Anonymous poster hash: b9f32...c38
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Kan anbefale Wax on Wax off (Tidligere kalt OsloBeauty) i Oslo ihvertfall, vokser meg der hver 4-5 uke, og er veldig fornøyd 350 ,- per gang Er avdelingen deres ved majorstua jeg går til, men har testa de to andre tidligere, og ikke noe dårligere der. Er bare mer lokalt for meg å dra til majorstua:p Anonymous poster hash: 38270...a75
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Hvor vondt er det egentlig? Har fått servert et par skrekkhistorier av en venninne så tør ikke, men lurer på om det er hun som overdriver. Jeg synes ikke det er vondt i det hele tatt. Litt ømt første gangen, men etter 3-4 behandlinger kjenner jeg svært lite, fordi hårene løsner lettere fra hårsekken for hver gang de rives ut. Anonymous poster hash: 83841...c34
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Hei! jeg har begynt å holde på med en ny fyr, og tenkte å ta brasiliansk voksing før vi har sex første gang! Jeg må selvfølgelig unngå han litt frem til det, fordi man må "spare" Hva syntes dere er best av å shave og vokse? Og hva syntes dere gutta er penest? Jeg syntes liksom aldri jeg får det glatt når jeg shaver, og ofte får man jo litt nupper og sånt... Noen med erfaring fra brasiliansk voksing som vil dele? Vokse, det er ikke et spørsmål en gang, det er ikke tvil. It's just better. Anonymous poster hash: aa358...ea3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå