Gå til innhold

Bulgaria

tingeling

Anbefalte innlegg

kan man sammenligne sunny beach med de store turist stedene i hellas??

begynner å bli veldig nysgjerrig på dettet stedet nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan man sammenligne sunny beach med de store turist stedene i hellas??

begynner å bli veldig nysgjerrig på dettet stedet nå :P

Jeg har ikke vært på store turiststeder i Hellas, bare på øyhopping, men jeg har vært på Mallorca, Kanariøyene og Portugal på chartertur. Disse stedene har alle hatt en viss sjarm, noe Sunny Beach er totalt blottet for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har ikke vært i Hellas, så det vet jeg ikke. Men jeg har vært på Gran Canaria. SB blir ikke helt samme prinsippet, men kanskje litt. Bulgaria gir en mer østblokkland-følelse.(det er jo et gammelt østblokkland, de har kommet seg litt. Men ikke helt) Større fattigdom, mye mas(det står folk utenfor restaurantene og maser om at du må komme inn), innpåslitne taxisjåfører som skal kjøre deg 200 meter ned til stranda, og doer som er skitne, hull i bakken og uten dopapir.

Dette er selvfølgelig ikke hele sanneheten. Bulgaria har sjarm, enkelte restauranter har både god mat og hyggelig betjening. Du finner også doer som går an å bruke.

Selv syntes jeg litt av sjarmen med å reise til Bulgaria var å se de store forskjellene i forhold til hvordan det er her. Busser som ikke kjører til noe spesielt tidspunkt, men når bussen er full. Matbutikker som ikke ser ut som butikker, små koselige bakgater(i nabobyen til Sunny Beach).

Bulgaria har sin sjarm, men jeg vet ikke om jeg har lyst til å dra tilbake heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgaria er sikkert et flott land, men Sunny Beach er ikke representativt for Bulgaria. Sunny Beach er liksom ingen ting, bare hoteller og boder og luringer og det var Sunny Beach det ble spurt om her. Jeg drar gjerne til Bulgaria igjen, men ikke til Sunny Beach eller et annet chartermål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har fått inntrykk av de jeg har snakket med at sunny beach/golden sands i bulgaria er steder med høy party faktor og fine strender det er det tenker jeg...kan det være rett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått inntrykk av de jeg har snakket med at sunny beach/golden sands i bulgaria er steder med høy party faktor

Spørs hvem du vil ha party med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...