Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De satt der inne i 4 timer, og vi får se 3 minutter av det. Han skal jo alltid bli satt i dårlig lys, han gjør mange dumme ting, ja. Og han oppførte seg ikke greit på det klippet, men så er det jo mye vi heller ikke får sett, som for eksempel ting som kanskje forårsaket oppførselen hans...

Jeg hadde nok blitt like sur og barnslig måtte jeg ha sittet der i 4 timer og svart på dumme spørsmål, noen spørsmål som heller ikke har noe med saken å gjøre (spørsmålet om Selena). Og jeg regner med at den advokaten og papparazzien har gjort litt research i forkant av møtet og har fått med seg mediaoppslaget om taggingen han gjorde i Australia. De gravde opp i ting fra fortiden for å få han til å føle seg enda dårligere, virker det som.

Anonymous poster hash: 33f37...111

Hele videoen er lekket ut, den varer i cirka en halvtime! Saksøkerens advokat var uprofsjonell og stilte idiotiske spørsmål som ikke hadde noe å gjøre med saken, men det unnskylder likevel ikke oppførselen til denne gutten, men det ser ut som han sliter, ja.

Anonymous poster hash: 5e52c...baa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hele videoen er lekket ut, den varer i cirka en halvtime! Saksøkerens advokat var uprofsjonell og stilte idiotiske spørsmål som ikke hadde noe å gjøre med saken, men det unnskylder likevel ikke oppførselen til denne gutten, men det ser ut som han sliter, ja.

Nei, vi får ikke se video fra hele møtet. Det varte i 4 timer.

AnonymBruker
Skrevet

Og det skulle stå 30 minutter

AnonymBruker
Skrevet

Tagging og villkjøring er vel ikke akkurat respektabel adferd heller...

Anonymous poster hash: 8a1c1...350
AnonymBruker
Skrevet

Tagging og villkjøring er vel ikke akkurat respektabel adferd heller...

Det er det heller ingen som har sagt.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi får ikke se video fra hele møtet. Det varte i 4 timer.

Uansett så er fyren en drittsekk, det er ingen tvil om det. Det er mulig å opptre litt mer respektfullt enn det det. Virker som han lever i sitt eget univers.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er det heller ingen som har sagt.

Flere som påpekte at de fikk respekt for han nå, men jeg syns ikke det er noe å respektere ved oppførselen hans. Det er dette som er skummelt, dere barn ser opp til slik adferd. Man må ta konsekvensene av sine handlinger, og behandle andre med respekt selv om man er i en ubehagelig situasjon. Ingen behandlet han dårlig i den videoen, så han fortjener ikke noe respekt for hvordan han oppfører seg. Rettsmøter tar tid, spesielt når han nekter å svare på en ordentlig og høflig måte.

• Liker 5
Skrevet

Flere som påpekte at de fikk respekt for han nå, men jeg syns ikke det er noe å respektere ved oppførselen hans. Det er dette som er skummelt, dere barn ser opp til slik adferd. Man må ta konsekvensene av sine handlinger, og behandle andre med respekt selv om man er i en ubehagelig situasjon. Ingen behandlet han dårlig i den videoen, så han fortjener ikke noe respekt for hvordan han oppfører seg. Rettsmøter tar tid, spesielt når han nekter å svare på en ordentlig og høflig måte.

Han er i krig. Spm om Selena var for å hinte om og underbygge en medskyldighet og erstatningsansvar for bodyguarden. Hvorfor skal han svare høflig på det???

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 11 Mar 2014 - 21:47, said:

De satt der inne i 4 timer, og vi får se 3 minutter av det. Han skal jo alltid bli satt i dårlig lys, han gjør mange dumme ting, ja. Og han oppførte seg ikke greit på det klippet, men så er det jo mye vi heller ikke får sett, som for eksempel ting som kanskje forårsaket oppførselen hans...

Jeg hadde nok blitt like sur og barnslig måtte jeg ha sittet der i 4 timer og svart på dumme spørsmål, noen spørsmål som heller ikke har noe med saken å gjøre (spørsmålet om Selena). Og jeg regner med at den advokaten og papparazzien har gjort litt research i forkant av møtet og har fått med seg mediaoppslaget om taggingen han gjorde i Australia. De gravde opp i ting fra fortiden for å få han til å føle seg enda dårligere, virker det som.

Helt enig. Hadde sikkert oppført meg på samme måte dersom det var paparazzi-advokaten som forhørte meg. Men det var dumt at de sleipe j..... klarte å få han irritert og spydig i intervjuet, for det var jo akkurat de var ute etter. Anonymous poster hash: f7126...e1d
AnonymBruker
Skrevet

Om noen år går han ut med at han er homofil.

Anonymous poster hash: d52f2...332

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker, on 12 Mar 2014 - 08:59, said:

Om noen år går han ut med at han er homofil.

Ja, da blir han vel kanskje godtatt av alle "hatersene". Anonymous poster hash: f7126...e1d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt han gjør er jo å bryte loven, knulle horer, dra på strippeklubber og drikke seg dritings. Tror han sliter med veldig mye.

Anonymous poster hash: 64dce...4d7

Tro ikke alt du leser da. Herligheten! Media elsker denne mannen, de tjener seg søkkrike på og forfølge han, de bor utenfor huset hans, de ligger i busker og trær, de flyr over huset hans. Hør på intervjuet selv, for noen syke spørsmål han fikk. Hva har Usher, Selena Gomez og de andre med dette og gjøre. Advokaten spør KUN fordi han er nysgjerrig på livet hans og vil vite ALT. J.B har da rett på privatliv. Jeg synes dette gikk langt over streken og advokaten burde blitt uthengt som idiot her. Jeg heier på J.B, og jeg elsker at han og Selena er begynt å være med hverandre igjen. Så dere den herlige videoen der de danser?? Ekte kjærrlighet på de to der, moren sa de ville bli gift en dag. De minner meg om June Carter og Johnny Cash :hjerter: :hjerter:

En ting til, har ikke kjendiser og superstjerner rett på diskresjon, har de ikke rett til tauhstesplikt? Hvor lekkes alt ut på nett? Her burde mange blitt sparket, man legger ikke ut slike videoer av vanlige folk, alkotester f.eks. Idiotisk at dette er kommet ut, ville saktsøkt selv for brudd på taushetsplikten.

Anonymous poster hash: 17dff...4dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De blir gift den dagen Selena skifter kjønn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikkje dokumentere det pga det var i topp blad med:

Jaden smith 1.

alle i 1D, spesielt Niall. 5

Ikkje mange(overdriving) men ikkje 0 :)

Lol. Når ble liksom Topp en troverdig kilde?

Morsomt med folk som uttaler så bastant om kjendiser. Akkurat som om det er en person du kjenner.

Anonymous poster hash: 47fb6...a2a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nettopp, sikreste kilde vet de best selv. Vi må slutte og tro på alt. Jeg tror de har det fint og J.B er en flott fyr med nydelig talent.

Anonymous poster hash: 17dff...4dc
AnonymBruker
Skrevet

Alt han gjør er jo å bryte loven, knulle horer, dra på strippeklubber og drikke seg dritings. Tror han sliter med veldig mye.

Anonymous poster hash: 64dce...4d7

Tror han er for liten til å skjønne selv at han ikke har det godt. Jeg tror dessverre at han er på vei nedover nå. Etter alle skandalene tror jeg ungdommen vil begynne å snu ryggen til han. Han er så full av seg selv at han ikke evner å se hvordan omgivelsene oppfatter ham.

Anonymous poster hash: 6adf3...373

Skrevet

Oppførselen i klippet er ikke akkurat god, samme gjelder mye annet jeg har lest om han den siste tiden. På samme tid vil jeg ikke legge all skyld på han selv, gutten har vært i rampelyset hele ungdomstiden og er nesten dømt til å gjøre litt "opprør". Når en ung gutt blir gitt så mye oppmerksomhet og penger er dette omtrent et naturlig utfall. De siste årene hans har sikkert ikke vært en dans på roser og jeg tipper vi kommer til å se Bieber vandre inn og ut av rehab om ikke så lenge.

Gjest Awzm me
Skrevet

For en flau holdning han har, begynte nesten å le av hvor badass han er.

Stakkars moren hans

AnonymBruker
Skrevet

Veit du kordan det er å være verdens største stjerne? Trur du det er lett å ha 1000.000 + fans som han må være forbilde til? Han er 19 år og aleine, ja eg syns synd i han.

Verdens største stjerne for 10 år gammle jenter. Ikke akkurat noe og skryte av

Anonymous poster hash: eba99...33e

Gjest Belle âme
Skrevet

Lol. Når ble liksom Topp en troverdig kilde?Morsomt med folk som uttaler så bastant om kjendiser. Akkurat som om det er en person du kjenner. Anonymous poster hash: 47fb6...a2a

No er det på instagramen hans også da, bilde av dem ilag :)

Ps. Ingen over 10 år seier lol lengre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...