Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Belle âme
Skrevet

Han blei spurt i 4 tima, ikkje rart han blei irritert.

Syns nesten synd i ham, tenkte gjeinnom heile videoen at han snart Kjem til å ta livet sitt.

Liksom...føler også at han ikkje bryr seg om fansen. Han holdt vel konstatert i Australia også husker han den ikkje? (kan sefølfelig bare late som)

Er så glad det mest "bad boy" tingene 1D gjer er å spise dessert før middag <3

AnonymBruker
Skrevet

Syns nesten synd i ham, tenkte gjeinnom heile videoen at han snart Kjem til å ta livet sitt.

Liksom...føler også at han ikkje bryr seg om fansen. Han holdt vel konstatert i Australia også husker han den ikkje? (kan sefølfelig bare late som)

Haha. Ja, "stakkars". Er hans egen skyld at han havnet der, så viser han null respekt for rettsystemet, for det gjelder så klart ikke for han som hever seg over alle andre. Skikkelig drittungeoppførsel.

Anonymous poster hash: 8a1c1...350

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han er så motbydelig. Vet ikke hva jeg skal si engang. Bare motbydelig.

Anonymous poster hash: cc0f7...dac
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Ja, "stakkars". Er hans egen skyld at han havnet der, så viser han null respekt for rettsystemet, for det gjelder så klart ikke for han som hever seg over alle andre. Skikkelig drittungeoppførsel.

Anonymous poster hash: 8a1c1...350

Det handler vel mest om at foreldrene hans skulle ha skånet han fra rampelyset for lenge siden..

Skjer ikke dette med omtrent samtlige av barnestjernene da...? Hvorfor lærer folk aldri?

Anonymous poster hash: 8fa46...aaa

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Veit du kordan det er å være verdens største stjerne? Trur du det er lett å ha 1000.000 + fans som han må være forbilde til? Han er 19 år og aleine, ja eg syns synd i han.

Skrevet (endret)

For en bortskjemt drittunge. Hadde jeg vært mora hans, skulle han fått i ræva! :kjefte:

Endret av SardintrollReturns
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars fyr, rett og slett. Ingen venner, ingen ansvarlige voksenpersoner rundt seg.

Anonymous poster hash: e1afc...785
  • Liker 4
Gjest Belle âme
Skrevet

Stakkars fyr, rett og slett. Ingen venner, ingen ansvarlige voksenpersoner rundt seg.

Anonymous poster hash: e1afc...785

Han har mange venner.

AnonymBruker
Skrevet

Han gjør vel bare som advokaten har instruert han i å gjøre.

Se et avhør av en hvilken som helst kjendis og du vil se at det som går igjen er frasen:

"I don't remember ........" eller "I don't recall that"

Anonymous poster hash: 50457...a10
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid syntes Justin Bieber er en stor dott, og jeg følte for å gråte de jeg hørte den første sangen hans der han synger Baby baby baby ooooooh eller noe.

Men her fikk jeg nyfunnen respekt. Paparazzier er noen blodigler. De eier ikke resepekt for noen og trår langt over grensen for hva som er OK, uansett om det er store stjerner eller ikke. Og så saksøker de for vold når det har oppstått knuffing, eller at den forfulgte blir lei og slenger kameraet i bakken. Han behandlet pap'en sin advokat akkurat slik han fortjente. "Disiplinerer du livvakten din?" Ikke rart han rister på hodet. Og han beklagde seg jo til stenografen.

Anonymous poster hash: 4c64d...49f
  • Liker 8
Gjest Chloè
Skrevet

mtp hva slags spørsmål fyren får, så skjønner jeg til dels hans reaksjon

Skrevet

Syns han gjorde en god figur der. Ikke ironi. Kryssforhør i mange timer, og han har ingenting igjen for å være samarbeidsvillig med motpartens advokat. Hvorfor ble denne videoen lekket?

• Liker 1
Skrevet

Hadde han sett litt mer macho ut, så hadde han fått skikkelig respekt for det der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mtp hva slags spørsmål fyren får, så skjønner jeg til dels hans reaksjon

Jeg syns Justin Bieber er en umoden og respektløs tenåring uten noen hemninger, men denne "advokaten" stilte tåpelige og tabloide spørsmål som ikke hadde noe å gjøre med søksmålet, virker som han gjorde det bare for å provosere ham, uprofesjonelt var det. Skjønner reaksjonen hans litt, selv om han burde oppført seg helt annerledes, men ser ut som han er skadet av kjendistilværelsen og all dopen han bruker.

Anonymous poster hash: 5e52c...baa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt han gjør er jo å bryte loven, knulle horer, dra på strippeklubber og drikke seg dritings. Tror han sliter med veldig mye.

Anonymous poster hash: 64dce...4d7
AnonymBruker
Skrevet

De satt der inne i 4 timer, og vi får se 3 minutter av det. Han skal jo alltid bli satt i dårlig lys, han gjør mange dumme ting, ja. Og han oppførte seg ikke greit på det klippet, men så er det jo mye vi heller ikke får sett, som for eksempel ting som kanskje forårsaket oppførselen hans...

Jeg hadde nok blitt like sur og barnslig måtte jeg ha sittet der i 4 timer og svart på dumme spørsmål, noen spørsmål som heller ikke har noe med saken å gjøre (spørsmålet om Selena). Og jeg regner med at den advokaten og papparazzien har gjort litt research i forkant av møtet og har fått med seg mediaoppslaget om taggingen han gjorde i Australia. De gravde opp i ting fra fortiden for å få han til å føle seg enda dårligere, virker det som.

Anonymous poster hash: 33f37...111
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...