AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #41 Skrevet 11. mars 2014 Ja god ide. Jeg kaller inn til mekling dersom faren gjør seg vanskelig ovenfor barna. Ellers holder jeg så mye avstand som mulig fra han. Diskuterer ikke med han men går via mekling hvis han er urimelig.Anonymous poster hash: f8b87...057 1
Kontormus Skrevet 11. mars 2014 #42 Skrevet 11. mars 2014 Ja, bare bestill time hos FV-kontoret, Har vært der selv i samme ærend, og hørte at det ikke er uvanlig at de i tenårene ikke alltid har lyst til å være hos den andre i samme rutine som før. Og siden far har ny kone som mener at de ikke trenger å konversere med deg, så er det opp til dem (eller far) å stimulere barnet til å ha lyst til å være der!!! Her har ikke sønnen overnattet hos far siden han var 13... (og far mener at jeg skal fikse det, for noe justering av bidrag er uaktuelt)
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #43 Skrevet 11. mars 2014 Ja, bare bestill time hos FV-kontoret, Har vært der selv i samme ærend, og hørte at det ikke er uvanlig at de i tenårene ikke alltid har lyst til å være hos den andre i samme rutine som før. Og siden far har ny kone som mener at de ikke trenger å konversere med deg, så er det opp til dem (eller far) å stimulere barnet til å ha lyst til å være der!!! Her har ikke sønnen overnattet hos far siden han var 13... (og far mener at jeg skal fikse det, for noe justering av bidrag er uaktuelt) Trådstarter: Jeg kan tydelgvis ikke prate med han. For han er sær og skal ha det på sin måte. Han lytter ikke til barnas ønsker. Det ene barnet mitt har flere ganger sagt til faren at han synes at faren sin er egoistisk av seg, og burde tenke litt mer på det beste for han, enn bare seg selv. Den siden ser jeg også. Begge barna elsker faren sin, men det ene barnet synes at faren kan stresse han litt. Foreks da dette barnet var liten så begynte faren å kritisere ungen fordi han hadde noen likheter med meg, i det vi kranglet. Synes det er styggt. Jeg godtar ikke noen stygge kommentarer ovenfor barna , og mot meg igjen. Så jeg har bestemt meg for å kontakte familiekontoret dersom jeg merker en eneste antydning til problemer med han nå. Jeg tror faren er en psykopatisk person. Han er ganske iskald type. Jeg frykter at han kan være ute etter å skape problemer. Men nå vet jeg hva jeg skal gjøre. Jeg kontakter familiekontoret hvis jeg hører noe problematisk via barna osv. Takker for råd. Anonymous poster hash: f8b87...057 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå