Meandro Skrevet 10. mars 2014 #1 Skrevet 10. mars 2014 (endret) Langt, så jeg legger linker til her for de som ikke er kjent med pengeslaveri og vil vite mer av hva det er. http://www.findoms.com/mobile/forum/6/advertise/http://www.madamthornfindomme.co.uk/ Er noen av dere kjent med fenomenet pengeslaveri? Det er sånn jeg har fortstått det en gren innenfor BDSM. Jeg bli kjent med opplegget for noen måneder siden da jeg surfet gjennom noen kontaktannonser på nakenprat. Der var det flere menn som søkte dominante kvinner, og de såkalte kvinnene var dominante i den forstand at de ville ha en helt lydig slave som gjorde at han fikk beskjed om. Et klikk inne på profilene deres og jeg ser mer hva ting dreier seg om. Det handler om å gi jenta penger. Månedlige bidrag og gavekjøp. Hun setter han i kysk og bestemmer hundre prosent overhans daglige liv, gir oppgaver han må følge, og straffer om han feiler å betale eller feiler å gjøre ydmykende oppgaver. Disse mennene får ikke sex, de skal leve minimalt på lite mat for å gi resten av inntekten sin til dominaene deres. Det finnes også noe de kaller blackmail. Dvs at han må oppgi familiemedlemmer, arbeidsgiver, fortelle sine dypeste heegeheter hun kan bruke mot han, la henne bruke teamspeak på pc'n hans så hun enkelt an gå inn på den, kontrollere den å hente det hun vil av informasjon. Her er han full eiendom og kan lett bli totalt ødelagt om hun så vil det. Ikke kan jeg skjønne at dette er lovlig. Disse jentene bruker seksualitet og seksuelle undertoner til å tjene penger. Dette regnes ikke som prostitusjon fordi de jo ikke oppgir sex, men hadde disse møttes en gang i ny og ned for at han skulle få seg noe, så hadde det plutselig vært ulovlig. Det viser hvordan prostitusjonsloven er der for å straffe menn. Det er fult mulig for kvinner å ta alle pengene til menn, så lenge de slipper å oppgi vaginaen sin for det, men han kan brukes som de måtte ønske. Det er vel unødvendig å si hvor kvalmende jeg syns dette opplegget er, og hvor kvalmt det er å se disse kvinnene synes det er helt ok å ruinere menn som skulle hat beskyttelse mot seg selv. Men ingen er i mot dette. Det er inget fokus på dette, fordi det er ikke kvinner som lider. Det at kvinner blir gitt muligheter til å leve av kroppen sin derimot, gjort mulig av menn som klarer å ta dem fra den fattige delen av verden og inn i den rike, det er vist ren utnyttelse av kvinner. Hvordan kan man med hånden på hjerte påstå at påstått kvinneundertrykkelse i prostitusjon, andre stigmatiseringer av menn som kun er ute etter sex osv, ikke handler om annet enn kontroll, makt, utnyttelse og undertrykkelse av menn, når man ser at kvinner kan utnytte menn finansielt og seksuelt så mye de vil, uten at noen gidder å nevne det? Endret 10. mars 2014 av Meandro 2
Edvarda Skrevet 10. mars 2014 #3 Skrevet 10. mars 2014 Blir du ikke bittelitt lei av å konstruere disse absurde problemstillingene? Hvorfor er ikke trafficking lov når noen veldig få menn har en spesiell seksuell preferanse, liksom? Tuller du? 8
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2014 Blir du ikke bittelitt lei av å konstruere disse absurde problemstillingene? Hvorfor er ikke trafficking lov når noen veldig få menn har en spesiell seksuell preferanse, liksom? Tuller du? Hæ? Påstår du at det er et konstruert problem at kvinner kan utnytte menn ØKONOMISK (bare for deg kjære tøytiger<3) gjennom sex og fetish, mens menn ikke kan benytte seg av kvinner seksuelt gjennom penger? Hva er moralsk forkastelig egentlig? Betale en kvinne for hennes tjenester, eller utnytte en ynkrygg for kontoen hans. Jeg mener, hvis det var snakk om tilbakestående mennesker ville folk syntes at å ta penger fra dem på den måten var forkastelig. Problemet er at disse mennene med denne bisarre fetishen er like svake og ute av stand til å forsvare seg selv, så det er like forkastelig å utnytte dem. Det finnes folk som tenner på å bli misbrukt med vold også. Da mener jeg skikkelig vold, men alle skjønner at det ikke er lov å mishandle en person bare fordi han ber om det. PÅ samme måte som at disse kvinnene på ingen måte burde ha hatt retten til å utnytte det at noen er villige til å gi dem alt de eier bare de snakker på en bestemt måte og gir dem reisning av å utnytte dem. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #5 Skrevet 10. mars 2014 Hæ? Påstår du at det er et konstruert problem at kvinner kan utnytte menn ØKONOMISK (bare for deg kjære tøytiger<3) gjennom sex og fetish, mens menn ikke kan benytte seg av kvinner seksuelt gjennom penger? Hva er moralsk forkastelig egentlig? Betale en kvinne for hennes tjenester, eller utnytte en ynkrygg for kontoen hans. Jeg mener, hvis det var snakk om tilbakestående mennesker ville folk syntes at å ta penger fra dem på den måten var forkastelig. Problemet er at disse mennene med denne bisarre fetishen er like svake og ute av stand til å forsvare seg selv, så det er like forkastelig å utnytte dem. Det finnes folk som tenner på å bli misbrukt med vold også. Da mener jeg skikkelig vold, men alle skjønner at det ikke er lov å mishandle en person bare fordi han ber om det. PÅ samme måte som at disse kvinnene på ingen måte burde ha hatt retten til å utnytte det at noen er villige til å gi dem alt de eier bare de snakker på en bestemt måte og gir dem reisning av å utnytte dem. Så den delen av menneskeheten du mener er på alle vis overlegen, - de lar seg utnytte av den 'svake' delen av menneskeheten.... I følge Darwin er det jo helt naturlig, - survival of the fittest..... (den største fitta overlever). 3
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2014 Så den delen av menneskeheten du mener er på alle vis overlegen, - de lar seg utnytte av den 'svake' delen av menneskeheten.... I følge Darwin er det jo helt naturlig, - survival of the fittest..... (den største fitta overlever). Så hva er da galt med at menn benytter seg av prostituerte? Eller en annenting Hvorfor skal det være greit med darwinisme når man legger seksualitet tl grunn for å spise den andre? Hvorfor er det ikke survival of the fittest når det kommer til fysisk overlegenhet mellom menn og kvinner for eksempel? Hvis kvinner skal kunne utnytte menn gjennom slik, hvorfor skal menn hindres i å utnytte kvinner gjennom vold? Dette var et filosofisk spørsmål for alle de som ønsker å "ta meg". Jeg averterer ikke til vold og støtter helle ikke det å kontrollere noen gjennom vold, eller noen form for voldsbruk generelt, akkurat som jeg ikke støtter det å økonomisk utnytte noen gjennom sex og bdsm.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #7 Skrevet 10. mars 2014 Så hva er da galt med at menn benytter seg av prostituerte? Eller en annenting Hvorfor skal det være greit med darwinisme når man legger seksualitet tl grunn for å spise den andre? Hvorfor er det ikke survival of the fittest når det kommer til fysisk overlegenhet mellom menn og kvinner for eksempel? Hvis kvinner skal kunne utnytte menn gjennom slik, hvorfor skal menn hindres i å utnytte kvinner gjennom vold? Dette var et filosofisk spørsmål for alle de som ønsker å "ta meg". Jeg averterer ikke til vold og støtter helle ikke det å kontrollere noen gjennom vold, eller noen form for voldsbruk generelt, akkurat som jeg ikke støtter det å økonomisk utnytte noen gjennom sex og bdsm. Evnen til overlevelse er basert på å spise dem som er svakere. De svakeste individene vil ikke overleve i et langsiktig perspektiv, - så enkelt er det. Darwinisme handler i høyeste grad om mulighetene til å føre de best egnede genene videre. Ingen av kjønnene er tjent med å fjerne det andre fra jordens overflate, men derimot er artens fremtid best tjent ved at de individene som har de beste egenskapene vinner kampen om å formere seg. Vold er svært lite egnet til å sørge for å føre genene videre ettersom barnets mor vil ta tiltak som sørger for at barnet enten ikke blir født, eller ikke vokser opp. 1
Gjest Mr. Toad Skrevet 10. mars 2014 #8 Skrevet 10. mars 2014 Kvinner som utnytter menn seksuelt og finansielt: Menn og kvinner har da giftet seg i århundrer. Dette er ikke noe nytt fenomen. 1
Marie90 Skrevet 10. mars 2014 #9 Skrevet 10. mars 2014 Har aldri engang hoert om dette her. Det er en veldig spesifikk gren av en seksuell fetish og ikke noe folk flest bryr seg med i det hele tatt. Er som aa lage en problemstilling ut av at en eller annen knuller teddybjorner. Det har ingen paavirkning paa folk flest over hodet. 1
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2014 Har aldri engang hoert om dette her. Det er en veldig spesifikk gren av en seksuell fetish og ikke noe folk flest bryr seg med i det hele tatt. Er som aa lage en problemstilling ut av at en eller annen knuller teddybjorner. Det har ingen paavirkning paa folk flest over hodet. Den er ikke noe mer spesifikk enn menn som ligger med prostituerte. Og uansett, hva så? Hvis man fant ut at det fantes et lite miljø som spesialiserte seg på å dominere utviklingshemmede å lure fra dem trygden, ville ikke reaksjonene vært kraftige? Hadde det vært menn som utnyttet stakkarslige, desperate kvinner på denne måten, tror du ikke det ville blitt nevnt i en nettavis eller noe? Det ble jo temmelig stort fokus på de stakkars norske eldre kvinnene som lot seg svindle av deres nigerianske kjærester. Men at menn blir utnyttet av postordrebruder fra Russland, det er fortsatt mer en myte og vandrehistorie menn flest må ta stilling til om de tror på selv eller ikke. Poenget var å illustrere absurditeten i sexkjøp-loven, påstander om utnyttelse av kvinner osv. Kvinner blir ikke utnyttet, kvinner utnytter.
absinthia Skrevet 10. mars 2014 #11 Skrevet 10. mars 2014 Du får bare ta kontakt med disse mennene og anbefale dem å gå i behandling, slik at de ikke lar seg ødelegge helt. Når hjertet ditt tydeligvis brenner for disse, så kan du jo ikke bare sitte der uten å foreta deg noe. Om du hadde lett litt rundt, så tipper jeg forresten at du hadde funnet ut at det også går andre veien - dvs at kvinner betaler menn.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #12 Skrevet 10. mars 2014 Den er ikke noe mer spesifikk enn menn som ligger med prostituerte. Og uansett, hva så? Hvis man fant ut at det fantes et lite miljø som spesialiserte seg på å dominere utviklingshemmede å lure fra dem trygden, ville ikke reaksjonene vært kraftige? Hadde det vært menn som utnyttet stakkarslige, desperate kvinner på denne måten, tror du ikke det ville blitt nevnt i en nettavis eller noe? Det ble jo temmelig stort fokus på de stakkars norske eldre kvinnene som lot seg svindle av deres nigerianske kjærester. Men at menn blir utnyttet av postordrebruder fra Russland, det er fortsatt mer en myte og vandrehistorie menn flest må ta stilling til om de tror på selv eller ikke. Poenget var å illustrere absurditeten i sexkjøp-loven, påstander om utnyttelse av kvinner osv. Kvinner blir ikke utnyttet, kvinner utnytter. Det er ikke noe mer unormalt hos en mann som øsnker en domina på dette området enn det er i dine egne våte drømmer om å være master. Slik du så smukt beskrev det som en avsporing i tråden hvor en kvinne ønsket et åpent forhold. La meg minne deg pent om hvilket scenario du der beskrev: La han bli din mester. La han putte deg i kysk så kan du bli en slavinne. Du må håndvakse hans undertøy, suge han når han ber om det, ha middag klart til han kommer hjem, og legge deg lydig ned i kurven din til du tiltales igjen. Du lystrer enkle kommandoer og er du en skikkelig flink jente, så belønner han deg med å gi deg nøkkelen til kyskhetsbeltet ditt så du kan gå å utløse deg selv. La hans vilje overgå din egen, få seksuell nytelse gjennom underdanelse. Da vil hovedfokus være deg og kjæresten, og du får mer spenning i hverdagen. Han kan torturere deg med bilder av din etterlengtede bifile venninne som du aldri vil få gleden av å prøve igjen, det er straffen for en skitten slavinne. Men, det provoserer deg øyensynlig at menn kan ønske dominaer på flere områder. 3
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2014 #13 Skrevet 10. mars 2014 Så den delen av menneskeheten du mener er på alle vis overlegen, - de lar seg utnytte av den 'svake' delen av menneskeheten.... I følge Darwin er det jo helt naturlig, - survival of the fittest..... (den største fitta overlever). Ler og ler.
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 10. mars 2014 Du får bare ta kontakt med disse mennene og anbefale dem å gå i behandling, slik at de ikke lar seg ødelegge helt. Når hjertet ditt tydeligvis brenner for disse, så kan du jo ikke bare sitte der uten å foreta deg noe. Om du hadde lett litt rundt, så tipper jeg forresten at du hadde funnet ut at det også går andre veien - dvs at kvinner betaler menn. Nei, det finnes ikke menn som dominerer kvinner på denne måten. Tar du en nærmere titt på forumet så ser du at det er en tråd dedikert til nettopp det. Der tillater de muligens mannlige findommer så lenge de betaler for medlemskap og kun dominerer andre menn. Kvinner skal respekteres, sies det spesifikt blant flere brukere. Jeg brenner ikke for disse mennene, men jeg er sterkt i mot at disse kvinnene kan utnytte disse mennene som de vil. Ikke er det samfunnsnyttig heller, siden disse pengene nå brukes på langt mindre verdiskapende industrier enn det de ville gjort om disse mennene var sine egne pengers forbrukere.
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 10. mars 2014 Det er ikke noe mer unormalt hos en mann som øsnker en domina på dette området enn det er i dine egne våte drømmer om å være master. Slik du så smukt beskrev det som en avsporing i tråden hvor en kvinne ønsket et åpent forhold. La meg minne deg pent om hvilket scenario du der beskrev: Men, det provoserer deg øyensynlig at menn kan ønske dominaer på flere områder. Det provoserer meg at de utnytter mennene for penger. Hva de ellers holder på med bryr jeg meg ikke om. Hadde du syntes noe om at en sønn, en far eller noen annen person du tilsynelatende ville brydd deg om, ble gjort til økonomisk slave av en person som utnytter de psykiske issuesene han har, i stedet for at han fikk den hjelpen han trengte til å gjøre noe med det lave selvbilde sitt?
Mrs Smith Skrevet 10. mars 2014 #16 Skrevet 10. mars 2014 (endret) . Endret 29. juni 2014 av Gullrose
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2014 #17 Skrevet 10. mars 2014 Kan jo være at noen menn har en liten domina de oppsøker nå og da og at de har en privat overenskomst om månedlig stipend for tjenestene, men det er jo ikke noe vi skal blande oss opp i.
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #18 Skrevet 10. mars 2014 Synes dette fenomenet høres ganske velkjent ut. Jeg har sett mange damer som gifter seg eller er sammen med menn pga deres økonomiske fordeler eventuelt deres status mens menn er sammen med damene pga deres kroppslige attributter. At en del menn liker å bli "holdt i bånd"og bli nektet sex, og blir overlykkelige når damen gir han noen smuler her og der er vel ikke noe nytt... Det kan sikkert stemme, men det unnskylder fortsatt ikke disse kvinnene å kunne oppsøke menn over nettet, ta pengene deres og kontrollere dem gjennom nett på den måten. Tror du disse mennene er overlykkelig over å bli behandlet sånn? Nei, de er kåte og styrt av en seksualdrift som er selvdestruktiv. De burde bli tilbudt hjelp til å overkomme det, men i stedet så finnes det sånne folk som utnytter dem. Det er ikke noe å le av, det er et alvorlig problem. Jeg kan bare tenke meg hva jeg hadde gjort med vedkommende om det var noen som sto meg nær som ble utnyttet sånn.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. mars 2014 #19 Skrevet 10. mars 2014 Det provoserer meg at de utnytter mennene for penger. Hva de ellers holder på med bryr jeg meg ikke om. Hadde du syntes noe om at en sønn, en far eller noen annen person du tilsynelatende ville brydd deg om, ble gjort til økonomisk slave av en person som utnytter de psykiske issuesene han har, i stedet for at han fikk den hjelpen han trengte til å gjøre noe med det lave selvbilde sitt? Jeg er nå ikke så aldeles sikker på at disse menn har så lavt selvbilde som du påstår de har. - majoriteten av dem vil jeg mistenke har en sosial status og et selvbilde som er godt over gjennomsnittet. Skulle behandlingen endre hans tenningsmønster fra å være sumbissivt til å på magisk vis bli dominant? - i den form du selv påstår deg å være. Å mene at enhver domina utnytter sin underdanige vil jo i sin natur være like logisk som at en hver dominant utnytter sin subissive kvinne. Og det er det vel ingen som tror på, er det vel ?
Meandro Skrevet 10. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 10. mars 2014 Kan jo være at noen menn har en liten domina de oppsøker nå og da og at de har en privat overenskomst om månedlig stipend for tjenestene, men det er jo ikke noe vi skal blande oss opp i. Det går jo ikke, for da er det jo prostitusjon MÅ VITE: Det minuttet hun har fysisk kontakt med kjønnet hans, så er det sex, og gjør han til en horekunde. Det verste er jo at hun kan finne på å straffe han akkurat sånn. Kommandere han til å ha sex med henne så han kan bli straffeforfulgt etterpå. Mener du å si at et sånt forhold faktisk ikke skal blandes seg inn i? Skal vi bare tillate enkelte mennesker å utnytte problemene til andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå